Jump to content

[Online] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wollongong

    97

  • Tommie59

    68

  • Gijs1983

    48

  • PrioX

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dank jullie wel.

Wat ik me afvraag; als je online gamed en het spel geeft aan de je 'mental state' erger word wat kun je er dan tegen doen?

Dit daalt vanzelf weer. Het daalt sneller wanneer je geen spelers of NPC's (zoals agenten) dood. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Allen,

Ik heb nu een MC in bezit. en nog plus minus een miljoen op de bank. Wat zijn nu de tips en trics voor het kopen van bijvoorbeeld een Meth fabriek of een wietplantage? En na aanschaf, wat allemaal te doen?

Zijn de missies in de MC aan het prikbord van belang ?

Ik weet niet of er een apart topic voor is. Kan het even zo gauw niet vinden.

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Allen,

Ik heb nu een MC in bezit. en nog plus minus een miljoen op de bank. Wat zijn nu de tips en trics voor het kopen van bijvoorbeeld een Meth fabriek of een wietplantage? En na aanschaf, wat allemaal te doen?

Zijn de missies in de MC aan het prikbord van belang ?

Ik weet niet of er een apart topic voor is. Kan het even zo gauw niet vinden.

Alvast bedankt!

De missies aan het prikbord zijn kort en verdienen best wel lekker. Echter heb ik het probleem dat als ik daar naar toe ga er een Job All Ready Signed is (ook al na opnieuw opstraten en mc disband.

Cocaine verdient het beste, je hebt steeds supplies nodig en na een tijdje is product klaar en ga je het verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet zo even niet hoe ik een nieuwe trend moet starten. Vandaar dat het maar even zo doe.

Mijn mental state zal steeds hoger worden want ik wat geks meegemaakt net.

Voor pittig geld een motor gecustomised en met het eerste ritje worst ik er vanaf geschoten met een bazooka of zo. Motor aan gort en nu weg.

Maar het meest l*llige ik ben de hele motor kwijt.

Weet iemand wat er is gebeurt en wat ik kan doen om die motor weer terug te krijgen.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet zo even niet hoe ik een nieuwe trend moet starten. Vandaar dat het maar even zo doe.

Mijn mental state zal steeds hoger worden want ik wat geks meegemaakt net.

Voor pittig geld een motor gecustomised en met het eerste ritje worst ik er vanaf geschoten met een bazooka of zo. Motor aan gort en nu weg.

Maar het meest l*llige ik ben de hele motor kwijt.

Weet iemand wat er is gebeurt en wat ik kan doen om die motor weer terug te krijgen.

Alvast bedankt.

Hij is dus gesloopt door een andere speler. Als je de verzekering belt (Insurance Mortial) dan word je voertuig weer gemaakt en kun je hem ophalen. Mits het voertuig daadwerkelijk persoonlijk van jou is. (verzekerd en tracker erin)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Allen,

Ik heb nu een MC in bezit. en nog plus minus een miljoen op de bank. Wat zijn nu de tips en trics voor het kopen van bijvoorbeeld een Meth fabriek of een wietplantage? En na aanschaf, wat allemaal te doen?

Zijn de missies in de MC aan het prikbord van belang ?

Ik weet niet of er een apart topic voor is. Kan het even zo gauw niet vinden.

Alvast bedankt!

De missies aan het prikbord zijn kort en verdienen best wel lekker. Echter heb ik het probleem dat als ik daar naar toe ga er een Job All Ready Signed is (ook al na opnieuw opstraten en mc disband.

Cocaine verdient het beste, je hebt steeds supplies nodig en na een tijdje is product klaar en ga je het verkopen.

Thanks voor de tip! Dus je moet supplies stelen ? Of krijg je die automatisch?

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks voor de tip! Dus je moet supplies stelen ? Of krijg je die automatisch?

LJ of hoe die stalker ook heet belt je vaak op over supplies. Je kunt ze kopen maar dat kost steeds 75.k terwijl ze max 100.k opleveren. Het beste is dus stelen, is leuk en saved money.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nee, het is voor alle bedrijven 15.000 per balkje.

Klopt het dat als ik voor 75.000 supplies koop, ik slechts voor 1 of hooguit 2 productbalkjes coke produceer? Niet echt winstgevend op deze manier lijkt me :vp: .

Wat gaat er verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...