Jump to content

[PS4] serieuze Heist speler gezocht voor CMM 18+


Justgames19

Recommended Posts

Hallo wij zijn op zoek naar een speler biven lvl 100 om een CMM mee te spelen. De meer ervaren spelers weten wat dit is en wat dit betekend. Leeftijd gelieve 18 plus als je je kan gedragen zonder schelden en vloeken. Ook moet je wel tegen een geintje kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo justgames19

Ik zou graag de cmm voltooien ik heb 1 vriend die zoizo mee kan doen ik ben geen 18 maar daarentegen wel level 130 op GTA online en ik weet hoe ik het moet doen mijn vriend weet dat ook

Ik hoor wel als je geïnteresseerd bent

Mvg

Toinexd

Link to comment
Delen op andere websites

Minder ervaren spelers die wel weten hoe Google en, nog beter, DuckDuckGo werkt, weten ook binnen een seconde wat het betekent.

Ik begrijp als 30'er heel goed dat je geen schreeuwende crybabies zoekt, maar wellicht is een harde leeftijdsgrens wat overbodig? Over het algemeen (zie de schrijfstijl van menig forumlid onder de 18 hier ter indicatie) zijn de leden hier ontwikkelde, beschaafde fans van de serie. Mijn advies vanuit jaren een clan te hebben geleid: geef iedereen een kans die zich hier meldt, en wanneer het 'm niet wordt vanuit jullie, merk je dat snel genoeg. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo wij zijn op zoek naar een speler biven lvl 100 om een CMM mee te spelen. De meer ervaren spelers weten wat dit is en wat dit betekend. Leeftijd gelieve 18 plus als je je kan gedragen zonder schelden en vloeken. Ook moet je wel tegen een geintje kunnen.

Beste,

Zelf level 315. K/D 2,5,

Heists geen probleem.

Vriend en ik willen graag de CMM voltooien.

Voeg me anders op PSN: lil_bierie

Gr.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...