Jump to content

[EK 2016] Achtste finales - Dag 1


JasonStatham

Recommended Posts

Vind niet echt dat Portugal dit heeft verdiend, vooral niet na de kansen van Kroatië in de laatste paar minuten. :(

Ik vind dat de kijker dit niet heeft verdiend :t

Want wat was dit saai, echt niet normaal, heb nog nooit zo een saaie wedstrijd gezien, en dat terwijl ik Ajax supporter ben :7

Zat met een vriend te kijken en heb eigenlijk alleen maar van verdriet zitten lachen, wat een wedstrijd :7

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt nog nooit zo'n saaie match gezien? Dat lijkt me toch een brug te ver. Heb je Wales - Noord-Ierland gezien? Dat was erg.

Ja heb ik gezien, maar ik denk dat dit erger was. Eerste schot in de 119e minuut :7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik baal er echt van dat Kroatië uit het toernooi ligt boos.gif Dat was het team waar ik me het meest mee heb vermaakt in de groepsfase.

Portugal scoorde in de 117e minuut.

En nee, volgens de gegevens heeft Kroatië 17 op doel getrapt. Ik zeg niet dat het echt veel is, maar het eerste schot viel veel vroeger dan dat.

Kroatië had geen enkel schot op doel, 14 gingen naast en 3 werden er geblokkeerd. /uefamatchreport

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet de scheidsrechter de schuld geven, maar het was wel toevallig dezelfde als bij de even saaie Engeland - Slowakije.

Dat wil ik eigenlijk wel :puh: Hij floot echt o-ve-ral voor. :7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik baal er echt van dat Kroatië uit het toernooi ligt boos.gif Dat was het team waar ik me het meest mee heb vermaakt in de groepsfase.

Same, ze waren 1 van mijn favorieten voor de eindzege. Maar ik moet wel zeggen dat ik België meer kans geef tegen Portugal dan tegen dit Kroatië..

Verder waren het wel redelijk saaie kutpotten, Shaqiri z'n goal is zowat het enige dat ik ga onthouden van deze wedstrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...