Jump to content

Welke games wil jij graag zien in Virtual Reality?


Niked

Recommended Posts

Virtual Reality (afgekort VR) word steeds populairder. Met onder andere de Oculus Rift en de HTC Vive die nu al beschikbaar zijn, en de Playstation VR bril eind dit jaar begint VR volledig door te breken.

10 jaar geleden zat iedereen nog WII accessoires in zijn TV te smijten, die de beleving van games ietsje 'echter' maakten. Nu, 2016, hebben we allemaal een gigantisch ding voor onze ogen. En het lijkt erop dat Sony de WII accessoires een nieuw leven wilt geven (uiteraard van hun eigen merk). Maar welke of wat voor soort games wil jij graag zien in VR?

Laat ik maar aftrappen:

Steep

Hoe gaaf zou het wel niet zijn om in Virtual Reality te skiën/ snowboarden zonder de kans dat je je botten breekt? Als klein kind had ik op de WII een snowboard game, met zo'n plaat voor onder je poten: wat was dat geweldig. :puh: En dat wil ik graag opnieuw, maar zonder dat ik een tv zie voor m'n bakkes.

Tomb raider

Bergen beklimmen bij -20°C, beren doden,... Graag, nu!

Just Dance & Guitar Hero

Akkoord, je kunt ook gewoon op straat beginnen te dansen/ muziek spelen voor iedereen. Maar wat als je dit nu op grote evenementen kunt als Rock Werchter of in het sportpaleis?

Battlefield 1 & Verdun

Ik persoonlijk vind de tijd rond WWI en WWII het interessantste van heel de geschiedenis. Hoe 'gaaf' zou het dan niet zijn als je er ook deels inzit? Kogels scheuren naast je oren, je bent omringt door de vijand en je hebt nog slechts 5 kogels over. Wat nu? :D

Dead by Daylight

Deze game is nog maar slechts 1 of 2 weken uit en zullen niet veel mensen kennen. Je hebt één 'monster', en 4 (?) overlevende. En de rest raad je wel zelf denk ik....

Maar, in VR? Ik denk dat ik enkele nachten niet ga kunnen slapen. En dat maakt het nice! :D

En jij? Welke games wil jij graag zien in VR?

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

VR voor eender welk spel lijkt me helemaal niks. Je staat als een mongool rond te draaien in je woonkamer, je loopt tegen de muren aan en je stoot terloops van alles en nog wat omver. Sorry, maar ik zie de hype gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

je loopt tegen de muren aan en je stoot terloops van alles en nog wat omver.

In vr zie je als je bijna bij een muur komt in je woonkamer, bij die van HTC althans.

Games die ik graag zou willen zien zijn games waar je vooral stealth te werk moet gaan. Dan voel je de spanning en schik je je dood als er opeens iemand achter je staat. Games zoals Splinter Cell, Assassins Creed en Hitman.

Link to comment
Delen op andere websites

je loopt tegen de muren aan en je stoot terloops van alles en nog wat omver.

In vr zie je als je bijna bij een muur komt in je woonkamer, bij die van HTC althans.

wtf-did-i-just-read.jpg


Ik ga pas een VR (of Nervegear if you will :V) wanneer er iets soortgelijks aan SOA uitkomt. yep.gif

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Als er SOA's van komen dan pas ik sowieso.

Ontopic; totaal niet aan mij besteed. Heb beroepshalve de Google glass meer dan eens op m'n pan gehad en anderen ermee gezien, wat een zombiezone beland je dan in zeg. Die dingen hebben de ingrediënten aan boord om tot de ondergang van de mensheid te leiden. :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag Outlast 2 in Virtual Reality willen zien.

Verder heb ik nu een Google Cardboard voor mijn iPhone 6 en het is echt vet om de wereld te exploreren en verhalen te 'bekijken' :tu:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...