Jump to content

[EK 2016][poll] Hoever denk jij dat gaat België komen op dit EK?


JasonStatham

  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar eindigt het EK voor België?

    • Kwartfinale
      4
    • Halve finale
      4
    • Finale - Verlies
      3
    • Finale - Winst!
      1


Recommended Posts

shirt(rode-duivels)(9-11-2015).jpg

De vraag is simpel, hoever gaat België komen?

Ik ben best benieuwd wat men nou eigenlijk verwacht van België op dit toernooi. Aan de ene kant hebben we wat Nederlanders die België maar al te graag bekritiseren, ja ik kijk naar jullie Aron en Jesper (blij.gif) en daarnaast hebben we bijvoorbeeld een SpacyColours die al dagenlang België in de favorietenrol probeert te praten en ik nog steeds niet weet of het gemeend is of niet (smile2.gif). Van de Belgen heb ik eigenlijk geen idee wat ze verwachten van hun nationale elftal...

Dus daarom dat ik het hoog tijd wordt vinden voor een poll om even de verwachtingen te peilen.

Vergeet ik even de poll :7

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Wales van ze gaat winnen(kunnen ideaal counteren tegen België), gisteren kwam Hongarije er ook vaak genoeg uit. Terwijl ze niet echt een geweldig team hebben, na de 0-2 zakte de moed bij de Hongaren in de schoenen en was het boeken toe. KvB was ook echt matig, Hazard wel sterk. Maar als je geen kansen afrondt, ga je het zelf lastig maken tegen andere teams. Plus dat Lukaku waarschijnlijk gaat spelen en die zie ik Bale niet goed dekken. Als ze er niet uitvliegen tegen Wales, dan doet Portugal/Polen het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wil ik Portugal ook niet onderschatten. Ik denk dat zij ook nog wel een heel pittige tegenstander kunnen gaan worden. Ja, je kunt zeggen, zij hadden een stuk meer moeite met Hongarije dan dat België had. Maar tegelijkertijd hebben ze wel mooi even Kroatië achter zich gelaten. In principe moet België hen kunnen verslaan, maar dan moeten ze wel even die vorige wedstrijd van ze goed analyseren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Wales van ze gaat winnen(kunnen ideaal counteren tegen België), gisteren kwam Hongarije er ook vaak genoeg uit. Terwijl ze niet echt een geweldig team hebben, na de 0-2 zakte de moed bij de Hongaren in de schoenen en was het boeken toe. KvB was ook echt matig, Hazard wel sterk. Maar als je geen kansen afrondt, ga je het zelf lastig maken tegen andere teams. Plus dat Lukaku waarschijnlijk gaat spelen en die zie ik Bale niet goed dekken. Als ze er niet uitvliegen tegen Wales, dan doet Portugal/Polen het wel.

Kenner _O_ Heerlijk _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...