Jump to content

GTAForum Online Soccer Manager Toernooi


NickOwnage

We gaan weer starten! Doe je mee?  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. We gaan weer starten! Doe je mee?

    • Ja
      9
    • Ja
      0
    • Ja
      2
    • Absoluut
      0
    • Nee
      1


Recommended Posts

De competitie is aangemaakt bij Engeland onder de naam: GTAForum Competitie.

Ik krijg het alleen niet voor elkaar om mensen uit te nodigen voor een competitie. Is er een optie om de competitie op te zoeken?

Server Diego, btw.

Competitie nummer: Comp.:754622

Ik kan het niet vinden(zowel manager-naam) als comp. Ik zou graag Arsenal willen. Uitnodigen kan alleen met Facebook, dacht ik. Hoe moet ik in de nieuwe OSM van server veranderen, want dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat ik het niet kan vinden? :)

Ik kwam er ook niet uit en heb even een snelle Google search gedaan, waaruit bleek dat het niet meer mogelijk is om zelf van server te switchen. In de nieuwe OSM worden spelers op basis van prestaties en statistieken ingedeeld op een server met spelers van hetzelfde niveau.

Lost het probleem alleen niet op, natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 274
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    105

  • NickOwnage

    91

  • Bassieboy35

    13

  • KoningJesper

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kan kijken of ik wel in kom met mijn hoofdaccount(aron24). Anders hebben we een groot probleem, vrees ik. Misschien kun je iemand vinden die ook in die comp. speelt.

Edit: ook niet. Ik heb even gegekeken. Ik heb Nick, Silverbyte en Kai opgezocht. Ik kon enkel Kai vinden, het ziet erna uit dat we niet in de comp kunnen komen :(

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie jullie aanvragen binnenkomen. Op het moment dat ik ze wil accepteren krijg ik weer dezelfde foutmelding. Ik probeer dit vanavond nog even op m'n computer en stuur een bericht naar het OSM forum. Ik moet nu eerst aan het werk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een verzoek ingediend voor de server. (kon 'm vinden door het nummer in te typen bij 'Club kiezen' > 'Zoek') Mij maakt het overigens niet uit wat voor team ik neem. Weet overigens niet hoe je dat in gedachten had? Moet iedereen wachten of is het wie het eerst komt die het eerst maalt?

Link to comment
Delen op andere websites

Zonet weer gekeken en alle mensen die een aanvraag hebben gedaan toegevoegd aan de competitie. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!

Iedereen die dit nog niet heeft gedaan bericht mij even aub.

Silverbyte jouw naam klopt niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...