Jump to content

Nieuwe GTA's mogen zich in het verleden afspelen


Bassieboy35

Recommended Posts

Zoals de stelling luidt; vind jij dat nieuwe GTA's zich mogen afspelen in het verleden? Sinds GTA IV spelen GTA's zich in het heden af, waarbij veel gebruik wordt gemaakt van de technologie die ook in onze eigen maatschappij een grote rol speelt. Zou jij het daarom erg vinden als Rockstar een nieuwe GTA ontwikkeld die zich bijvoorbeeld in de tijd van Vice City (jaren 80) of San Andreas (jaren 90) afspeelt, waarbij een koelkast van een mobiele telefoon het meest geavanceerde snufje is? Daarnaast ook de vraag als je denkt dat dit er ooit van gaat komen.

Zelf heb ik er geen enkel bezwaar tegen om een stapje terug in de tijd te doen. Veel factoren als wapens, auto's, sfeer zullen anders (ouder, minder ontwikkeld) zijn, maar kunnen we dan wel voor het eerst met huidige technologie meemaken. Een Vice City 2 zie ik persoonlijk erg zitten, die sfeer was in mijn ogen het beste. Echter denk ik niet dat Rockstar een stap terug doet in de tijd en alleen verder borduurt op het heden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    2

  • Guardian1980

    2

  • Nyltje

    2

  • Lars

    2

Ik heb ook geen enkel bezwaar tegen om een stapje terug in de tijd te gaan.

Ik hoop ook dat de volgende GTA zich niet in de huidige tijd gaat afspelen, want dat zou dan een gerecyclede versie van GTA 4/5 worden met weer dezelfde voertuigen, wapens, kleding etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij niet zoveel uit, zolang we maar niet 100 jaar de toekomst ingaan met vliegende auto's en laserwapens en meer van dat soort onzin.

Groot gelijk man! _O_

Ik hou wel van verhalen uit het verleden. Zo vindt ik de games Vice City, Scarface, Mafia 2, RDR en WaW heel leuk om te spelen. Lekker oud! :D En de volgende gta heet waarschijnlijk gta VI. VIce city?? Miami?? Back to the 80's? :D

Of we gaan de echte mafia tijd in, jaren 50/60? Net als mafia 2?

Wat me ook vet lijkt, nu gta V gebaseerd is op heists dat we een gta krijgen in de jaren 30. Waarbij je als bankrovers, met auto's zoals de Albany Roosevelt, en een tommygun banken gaat overvallen. :D Spelen als John Dillinger! :D Ook gelijk een nieuwe stad voor een gta, Chicago! :) :) :)

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor mij de perfecte GTA zou zijn (nou ja, als het 10 jaar geleden gebeurd was. Ik ben geen fan van de HD GTA's :7 );

De oude LC, met de tunnel naar Mainland compleet, met daar tussen in een groot natuurgebied. In Mainland LC is ook de bank aanwezig die Claude heeft beroofd in dd proloog. Vanuit Shoreside Vale kun je naar Vice City en San Andreas vliegen, en nadat je de story uitgespeeld hebt is er een nieuwe bestemming beschikbaar bij de vliegvelden; Carcer City.

Natuurlijk zijn de steden wel in vergelijking wel groter dan in de 3D era, want daar kun je binnen enkele minuten de over de hele map gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen voorkeur; zowel de '80, '90 als het heden hebben elk hun eigen charme. Andere tijden kan ik me zo gauw niet voorstellen, maar waarschijnlijk zou het Rockstar wel lukken om daar ook iets moois van te maken. Met LA Noire hebben we gezien wat ze van de jaren '40 maakten, en dat zag er toch goed uit.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Pirates (al moet GTA dan eerder GTS zijn) lijkt me wel wat. icon_mrgreen.gif

Haha, totaal iets anders. Dat is dan een heel erg groot risico wat ze zouden nemen. Toch denk ik dat zoiets niet gaat gebeuren. Ik denk dan eerder aan een nieuwe game, zoiets als GTS? :puh:

Het maakt mij niet zoveel uit, zolang we maar niet 100 jaar de toekomst ingaan met vliegende auto's en laserwapens en meer van dat soort onzin.

Alles mag van mij, idd behalve de toekomst. Zolang het maar loyaal is aan de tijd, en zo min mogelijk "ongeloofwaardigheid", ben ik blij.

Ook helemaal mee eens, daar zijn mods voor. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ze zichzelf nog kunnen overtreffen als ze terug in de tijd gaan. Al de technologie die we nu gewend zijn en die in-game is toegevoegd bestond toen nog niet. Dan vraag ik me af hoe ze dingen als snapmatics erin willen verwerken. Ik moet nu trouwens ook weer denken aan de missie 'Monster' uit SA waarin wordt uitgelegd dat je de GPS moet volgen, waarop Carl verbijsterd vraagt wat een GPS in godsnaam is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou wel van een beetje retro. Ik zou het echt te gek vinden als we een Mafia / L.A.Noire-achtige setting zouden krijgen, en dan bij voorkeur Miami en omgeving. :tu:

Huidige tijdsgeest is ook wel tof, zoals bij IV en V. Maar ook geen futuristisch gedoe voor mij!

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik belangrijk vind, is dat ze veel tijd aan de uitwerking er van besteden. Dan kan je wat mij betreft ook wat in de toekomst maken. Net zoals in GTA2, dat steampunky retro-futurisme had daar ook een bepaalde (donkere) sfeer.

Maar goed, GTA is ook wat veranderd. GTAV was ook echt een maatschappij-kritische game. Met humor dat ver in detail hedendaagse dingen op de hak nam, zoals de infiltratie van Michael in dat Life infader complex.

93315944.jpg

Dat vond ik wel een van de leukste missies en ikzelf denk dat dat de weg is dat R* met GTA op wilt. Mafia neemt de geschiedenis al veel voor z'n rekening en Saints Row vaak de overdreven toekomst.

Link to comment
Delen op andere websites

Met LA Noire hebben we gezien wat ze van de jaren '40 maakten, en dat zag er toch goed uit.

Dat hebben we vooral aan Team Bondi te danken. Rockstar kwam pas laat in het project erbij.

Ik zou het echt te gek vinden als we een Mafia / L.A.Noire-achtige setting zouden krijgen, en dan bij voorkeur Miami en omgeving.

Ik denk niet dat ze een Mafia-achtige setting gaan creëren, want dat zou kunnen concurreren met Mafia zelf (wat ook een Take-Two game is).

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik belangrijk vind, is dat ze veel tijd aan de uitwerking er van besteden. Dan kan je wat mij betreft ook wat in de toekomst maken. Net zoals in GTA2, dat steampunky retro-futurisme had daar ook een bepaalde (donkere) sfeer.

Maar goed, GTA is ook wat veranderd. GTAV was ook echt een maatschappij-kritische game. Met humor dat ver in detail hedendaagse dingen op de hak nam, zoals de infiltratie van Michael in dat Life infader complex.

93315944.jpg

Dat vond ik wel een van de leukste missies en ikzelf denk dat dat de weg is dat R* met GTA op wilt. Mafia neemt de geschiedenis al veel voor z'n rekening en Saints Row vaak de overdreven toekomst.

Die missie vond ik ook heel leuk om te doen. Ik denk toch dat Rockstar bij de tijd moet blijven en dat ze een tijd terug of een tijd verder juist beter in andere games moeten stoppen waarbij het past.
Link to comment
Delen op andere websites

Wat dat betreft denk ik inderdaad dat Rockstar haar pijlen weer richt op het heden, inderdaad zoals Platypus ook terecht op mij reageerde, er zijn inmiddels voldoende concurrerende open world rpg's die het verleden, het belachelijke of juist de toekomst pakken. Just cause, Mafia, Mercenaries, Saints Row.. Wat dat betreft geef ik het ze te doen, waarmee kunnen ze, helemaal met current gen V en Online, nog écht het verschil mee maken? Welk rpg element valt er nog toe te voegen zonder helemaal SIMS te gaan? :7 Excuses, ik dwaal wat af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...