Jump to content

Olympische Spelen 2016


aron24

Recommended Posts

Ik heb het niet gezien, maar als je hier als Greg zijnde wint, heb je het wel verdient.

Dus als Cancellara had gewonnen had hij het niet verdiend? Ik ben van mening dat de winnaar het altijd verdient, tenzij deze hulp van buitenaf heeft gekregen. Deze heeft het dan tenslotte het slimst gespeeld.

Nederlanders hebben gefaald.Helaas de koers niet gezien, wegens werk.

Toch knap dat je tot deze conclusie komt, aangezien je het niet gezien hebt. Dumoulin had de deal dat hij de wegwedstrijd moest starten om aan de tijdrit te mogen deelnemen, dus dat heeft hij gedaan. De overige Nederlanders waren helaas niet goed genoeg om de anderen bij te houden. Het is als met elke andere eendaagse wedstrijd; je hebt maar één kans om te winnen.

In mijn ogen niet, er worden nog al vaak cadeautjes weggeven.Ik had het dan ook niet over Dumoulin, maar Nederland had altijd één iemand in de top 10 moet hebben. Dan heb je in mijn ogen gefaald.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    45

  • MegaPilot

    19

  • KoningJesper

    17

  • aron24

    14

Heel eng om live te zien. Gelukkig is ze bij bewustzijn maar ik vreesde serieus voor haar leven

Dit inderdaad. Ze lag helemaal aan kop en kon met gemak winnen. Het leek zo goed te gaan, en dan gaat ze die bocht om. Je zag dat ze op een gegeven moment slipte. Een paar seconden later valt ze vol tegen de grond aan. Autsj! Dat was zo gruwelijk om te zien, echt vreselijk. Hopelijk komt ze hier dan ook volledig bovenop.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit inderdaad. Ze lag helemaal aan kop en kon met gemak winnen. Het leek zo goed te gaan, en dan gaat ze die bocht om. Je zag dat ze op een gegeven moment slipte. Een paar seconden later valt ze vol tegen de grond aan. Autsj! Dat was zo gruwelijk om te zien, echt vreselijk. Hopelijk komt ze hier dan ook volledig bovenop.

Nouja, ze slipte omdat ze de bocht veel te snel inging. Kan je in zo'n scherpe bocht niet corrigeren, vreselijke val. Mag van geluk spreken dat ze het nog kan navertellen.
Link to comment
Delen op andere websites

Annemiek van Vleuten, die op 10 km van de finish in de olympische wegwedstrijd zwaar ten val kwam, heeft een zware hersenschudding en drie kleine fractuurtjes in haar lumbale wervelkolom opgelopen. Ze moet nog 24 uur op de intensive care blijven.

Bron: NOS

Niet zo best dus. boos.gif

----

Vandaag was over het algemeen een goede dag voor Nederland. Heb niet alles gevolgd, maar zag net een overzichtje met wat er vandaag voor positieve resultaten zijn behaald:

  • Hockey (m): Nederland 5-0 Ierland
  • Hockey (v): Nederland 5-0 Spanje
  • Wielrennen (v): GOUD voor van der Breggen
  • Boksen (m): Müllenberg naar volgende ronde
  • Turnen (v): finaleplaats Eythora Thorsdottir, Lieke Wevers en Sanne Wevers
  • Beachvolleybal (v): Nummerdor en Varenhorst winnen eerste duel

Vooral die zege bij hockey! En natuurlijk het Olympisch goud voor van der Breggen. Geweldig gewoon. smile3.gif Ziet er goed uit dus, en hopelijk blijft dat ook zo.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk vreselijke blessure, maar als ik de val terug kijk valt het heeeeeeel erg mee. Ze viel vol op haar nek en het leek ook alsof die dubbelklapte. Helemaal toen ze na een halve minuut (toen die Amerikaanse langs kwam) nog precies hetzelfde lag, dacht ik echt dat ik een lijk zag liggen

Link to comment
Delen op andere websites

Weliswaar niet echt relevant, maar ik moet het toch even kwijt. Het is me nu meermaals opgevallen dat de NOS faalt in hun uitzendingen. Gisteren én vandaag al een deel van het hockeyen moeten missen. Gisteren zowat de helft, en net nog even het eerste kwartier. Het ergste is dat ze in plaats daarvan een analyse deden van het volleyballen, gevolgd door reclame en dan ook nog eens herhaling van het zeilen erachteraan. Zo jammer.

Hockey lijkt zo erg ondergewaardeerd, terwijl juist dat zo goed gaat op het moment. Mannen hebben nu twee keer gespeeld en respectievelijk 3-3 en 5-0 gescoord. De vrouwen hebben 5-0 en op dit moment 4-0 tegen Korea. Zo'n faal dus van de NOS, en vooral jammer. Ook omdat ik hockey zelf het leukst vind om naar te kijken. :puh:

EDIT: Wedstrijd voorbij, 4-0 voor Nederland. Met andere woorden, onze hockeyteams doen goede zaken op de Olympische Spelen.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Hockey lijkt zo erg ondergewaardeerd, terwijl juist dat zo goed gaat op het moment. Mannen hebben nu twee keer gespeeld en respectievelijk 3-3 en 5-0 gescoord. De vrouwen hebben 5-0 en op dit moment 4-0 tegen Korea. Zo'n faal dus van de NOS, en vooral jammer. Ook omdat ik hockey zelf het leukst vind om naar te kijken. puh2.gif

Kijk gewoon op nos.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Hockey lijkt zo erg ondergewaardeerd, terwijl juist dat zo goed gaat op het moment. Mannen hebben nu twee keer gespeeld en respectievelijk 3-3 en 5-0 gescoord. De vrouwen hebben 5-0 en op dit moment 4-0 tegen Korea. Zo'n faal dus van de NOS, en vooral jammer. Ook omdat ik hockey zelf het leukst vind om naar te kijken. puh2.gif

Kijk gewoon op nos.nl

Dat was het probleem nou net. Dat kon niet. Bedoeling was dat het hockey werd uitgezonden op NPO 1 (zo stond ook aangegeven bij de beschrijving), en niet op zo'n 'extra' zender. Maar op geen enkele zender werd dus de wedstrijd getoond. Gisteren exact hetzelfde verhaal. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hockey lijkt zo erg ondergewaardeerd, terwijl juist dat zo goed gaat op het moment. Mannen hebben nu twee keer gespeeld en respectievelijk 3-3 en 5-0 gescoord. De vrouwen hebben 5-0 en op dit moment 4-0 tegen Korea. Zo'n faal dus van de NOS, en vooral jammer. Ook omdat ik hockey zelf het leukst vind om naar te kijken. puh2.gif

Kijk gewoon op nos.nl

Dat was het probleem nou net. Dat kon niet. Bedoeling was dat het hockey werd uitgezonden op NPO 1 (zo stond ook aangegeven bij de beschrijving), en niet op zo'n 'extra' zender. Maar op geen enkele zender werd dus de wedstrijd getoond. Gisteren exact hetzelfde verhaal. puh2.gif

Kun je niet die NOS.nl livestreams whizzkidden op je fruit devices?

Link to comment
Delen op andere websites

Hockey lijkt zo erg ondergewaardeerd, terwijl juist dat zo goed gaat op het moment. Mannen hebben nu twee keer gespeeld en respectievelijk 3-3 en 5-0 gescoord. De vrouwen hebben 5-0 en op dit moment 4-0 tegen Korea. Zo'n faal dus van de NOS, en vooral jammer. Ook omdat ik hockey zelf het leukst vind om naar te kijken. puh2.gif

Kijk gewoon op nos.nl

Dat was het probleem nou net. Dat kon niet. Bedoeling was dat het hockey werd uitgezonden op NPO 1 (zo stond ook aangegeven bij de beschrijving), en niet op zo'n 'extra' zender. Maar op geen enkele zender werd dus de wedstrijd getoond. Gisteren exact hetzelfde verhaal. puh2.gif

Kun je niet die NOS.nl livestreams whizzkidden op je fruit devices?

Geloof me, als ik dat zou kunnen had ik hier niet zitten zeiken. emo.gif

Nee, maar NOS moet gewoon leren dat - als ze aankondigen dat het hockey aan de beurt is bijvoorbeeld - ze zich daar ook aan houden. Er werd letterlijk na de korte vertraging door het volleyballen gezegd dat het hockey kwam. Daar lieten ze zelfs even wat beelden van zien. Een halve minuut later begint die presentatrice over het eerste punt dat al gescoord werd voordat het te zien was, daar wilde zij de beelden van laten zien. En ineens gaan ze over tot een analyse van het volleybal. Dat is niet echt professioneel vind ik. emo.gif

Nog een leuke: net heb ik nog lekker even het beachvolleybal zitten kijken en nu is er iets heel anders te zien. Ze waren nog niet lang bezig, dus het is niet zo dat het al voorbij was ofzo. Ik bedoel, kom op zeg. xD

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...