Jump to content

GamesCom 2016


NickOwnage

Recommended Posts

Ja, dat was zeker jammer dat je de games als Mafia III en Watch Dogs 2 niet zelf kon spelen. De Pops heb ik wel gewoon gekocht.

Haha, geniaal als jij in een smurfenpak zou gaan! Bedankt voor je leuke reactie!

Als reactie op GamesCom heb ik zojuist Overwatch en Diablo III gekocht voor Xbox One. ^^

GamesCom tot volgend jaar! <3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het erg leuk om de verslagen te lezen.

Nu hopen dat ik er volgend jaar zelf bij kan zijn, want als echte gamer mag je dit event gewoon niet missen.

Btw, Jessica Nigri en/of Lindsay Elyse nog ontmoet?

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Props voor dit topic en de manier waarop je al je ervaringen met ons hebt gedeeld thumbsup2.gif

Dag 3 zal ik later eens helemaal lezen (veel abc-), maar het zal vast net zo geweldig zijn geweest. Ik ben zelf in 2014 ook bij GamesCon geweest en weet hoe geweldig dat is als fervente gamer, net alsof je aanwezig bent in de gaming valhalla. Ook al zou ik veelal bij hele andere booths en games zijn geweest, ben erg blij (en beetje jaloers) voor je dat dit hebt mogen meemaken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen plannen om volgend jaar, dan wel een ander jaartje te gaan, maar ik maak dan ook zelden plannen emo.gif Twee jaar geleden begon het eerst met het idee om naar Europapark te gaan toen de vakantie bijna afliep, maar ja, waarom helemaal naar Zuid-Duitsland om alleen een pretpark te bezoeken en zo kwam van het een het andere en stonden we uiteindelijk op de vroege morgen voor de ingang van de Kolnmesse op dag 2 van de expo. Dat was dan ook de enige dag dat we er waren. Wellicht dat we het volgend jaar weer overwegen mocht het uitkomen, dit jaar was het sowieso niet mogelijk, aangezien ik gisteravond terugkeerde van vakantie. Persoonlijk zat ik ook na te denken over de Paris Games Week, nog geen geweldige expo, maar die is toch aardig in opkomst de laatste paar jaar en sowieso wil ik Parijs nog wel een weekendje bezoeken. Ahja, geen concrete plannen dus, maar ik zie 't wel, misschien Firstlook over een paar weken, voor mij bereikbaar op de fiets, dat is ook zo fijn clown.gif

Die Mafia 3 booth ziet er overigens echt strak uit in thema, maar wel jammer dat je dat spel niet kon spelen en de gameplay beelden er nog niet helemaal top uitzagen, want ik kijk al uit naar dat spel sinds de reveal.

Waren er trouwens nog grote announcements dit jaar op de GamesCon? Ik heb veel (gaming)nieuws nog in te halen, momenteel zat ik even te lezen wat voor een domper No Man's Sky schijnt te zijn puh2.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk ging de tijd overal wel snel voorbij zelfs in de wachtrijen, want als je om je heen keek waren overal mensen aan het spelen of rondlopen. Ik hou van mensen kijken, omdat niemand gelijk is en zeker hier liepen af en toe wel bijzonder leuke types rond die helemaal hunzelf zijn. Speciaal voor jou die foto Hans, op de andere foto's sta ik in m'n pikachu onesie half uit en in m'n hemd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...