Jump to content

[NED] Eredivisie 2016-2017


JasonStatham

Recommended Posts

1. Natuurlijk, dit forum is om te discussiëren over sport, in dit geval voetbal.

2. Pardon? Vandaag nog Heerenveen tegen PSV. 3 schoten 3 goals. Nee ze maken geen kansen af. Hoe vaak heeft Feyenoord dit seizoen al slecht gespeeld en winnen ze toch? Credits naar Feyenoord daarvoor, maar toch.

3. Zegt alles over het niveau dan.

4. Daarmee is nog niks beslist 16 speelrondes voor het einde van het seizoen.

5. Klopt, ik zie Ajax dan ook eerder kampioen worden dan PSV. Vandaag was het pure mazzel.

6. Nou en, het gaat er toch om dat er punten gepakt worden? Dan maakt het toch niet uit wie er scoort?

7. Vertel dat maar tegen de Feyenoord verdediging na 23 oktober 2016.

8. Wat is hier je punt? Feyenoord lukt het al 18 jaar niet. Waarom nu opeens wel?

9. Inderdaad, maar toch worden de punten over de streep getrokken. Al gebeurt het jammer genoeg pas altijd op het laatste moment. Nogmaals, het gaat om de punten die je pakt.

10. Dit zegt alles.

EDIT: Wauw Jesper, zijn we spiritueel verbonden ofzo :7

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    21

  • JasonStatham

    20

  • aron24

    16

  • Spoon0612

    9

8. Zijn prestaties met het vreemdelingenlegioen van Vitesse en dat halve jaar bij Macabi zeggen inderdaad heel over zijn prestaties bij de beste club van Nederland

Ajax beste club. Dat zegt bijzonder veel over het niveau van alle andere clubs. En dat klopt ook wel, want Feyenoord en PSV is ook niet om aan te zien. Niveautje FC Groningen, zeg maar *pakt groen witte zakdoekjes*

Ajax kwakkelt ook al jaren. Niks beste club emo.gif

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

8. Zijn prestaties met het vreemdelingenlegioen van Vitesse en dat halve jaar bij Macabi zeggen inderdaad heel over zijn prestaties bij de beste club van Nederland

Ajax beste club. Dat zegt bijzonder veel over het niveau van alle andere clubs.

Ajax kwakkelt al jaren. Niks beste club :7

Nou oké, een van de beste clubs. Het gaat me meer om het feit dat de ambities van Ajax wat anders zijn dan die van Vitesse :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

De Eredivise heeft geen goede clubs, het is een divisie waar talenten opkomen en waar er geen van blijven. Daarnaast komen de gefaalde spelers hier weer terug, om toch nog wat van hun carrière te maken, Feyenoord is de minst slechte op dit moment, logischerwijs wordtze dan ook kampioen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Eredivise heeft geen goede clubs, het is een divisie waar talenten opkomen en waar er geen van blijven. Daarnaast komen de gefaalde spelers hier weer terug, om toch nog wat van hun carrière te maken, Feyenoord is de minst slechte op dit moment, logischerwijs wordtze dan ook kampioen.

Dit is dus zo ongelooflijk kortzichtig. Je kan niet na de 18e speelronde zeggen dat een club kampioen wordt zonder twijfel. Ik kan me nog herinneren dat Ajax een achterstand van 11 punten goedmaakte, dat Feyenoord 7x op rij verloor en dat Ajax zogenaamd al kampioen was toen ze gelijkspeelden tegen De Graafschap. Je kan nooit iets met 100% zekerheid zeggen. Prima als je zegt dat Feyenoord de grootste kans maakt, maar je laat je zelf toch wel een beetje kennen door zo biased te zijn en te zeggen dat Feyenoord 100% zeker kampioen wordt. Beetje jammer.

PS: Weet je waar Feyenoord zou staan, als ze een zelfde soort tweede seizoenshelft doormaken als vorig seizoen? 16 punten achter op Ajax :puh:

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

De Eredivise heeft geen goede clubs, het is een divisie waar talenten opkomen en waar er geen van blijven. Daarnaast komen de gefaalde spelers hier weer terug, om toch nog wat van hun carrière te maken, Feyenoord is de minst slechte op dit moment, logischerwijs wordtze dan ook kampioen.

Dit is dus zo ongelooflijk kortzichtig. Je kan niet na de 18e speelronde zeggen dat een club kampioen wordt zonder twijfel. Ik kan me nog herinneren dat Ajax een achterstand van 11 punten goedmaakte, dat Feyenoord 7x op rij verloor en dat Ajax zogenaamd al kampioen was toen ze gelijkspeelden tegen De Graafschap. Je kan nooit iets met 100% zekerheid zeggen. Prima als je zegt dat Feyenoord de grootste kans maakt, maar je laat je zelf toch wel een beetje kennen door zo biased te zijn en te zeggen dat Feyenoord 100% zeker kampioen wordt. Beetje jammer.

PS: Weet je waar Feyenoord zou staan, als ze een zelfde soort tweede seizoenshelft doormaken als vorig seizoen? 16 punten achter op Ajax :puh:

Waar heb ik gezegd dat Feyenoord 100% kampioen wordt. Ik heb alleen vertrouwen en tuurlijk zeg ik als fan dat Feyenoord kampioen wordt, zoals jij over Ajax zegt. Ik heb nergens een percentage genoemd, dat jij diehard hierin op in gaat, zegt net zoveel over jou. Wat is er kortzichtig aan de waarheid zeggen, Eredivisie is een divisie waar talenten komen en gaan. Daarnaast is Feyenoord op dit moment de minst slechte ploeg(check de stand maar). Want als de Eredivisie zo'n topcompetitie was geweest, waren al die talenten niet vertrokken. Daarnaast is het ene jaar het andere niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Feyenoord blijft maar winnen jongens, al is het programma tegen WillemII, Roda en NEC niet heel zwaar uiteraard. Aan de andere kant ging het hier vaak in het verleden tegen fout. Als ze de voorsprong houden tot dat ze tegen Ajax of PSV moeten, kunnen ze gewoon op een gelijkspel proberen te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...