Jump to content

3L1077 - Webdesign


3L1077

Recommended Posts

*kijkt naar laatste topic in dit form - valt flauw *

Yo,

Jullie kennen me wel: altijd iets nieuws willen proberen. De laatste twee maanden was dat webdesign, voornamelijk. Dat is nu iets dat we hier zo goed als nooit zien voorbijkomen in dit forum, maar toch ben ik benieuwd wat jullie van mijn website vinden, want al bij al, is het gewoon een creatief project zoals een ander. :)

Alleen de portfolio moet nog wat bijgevuld worden, maar voor de rest is het wel zo goed als af denk ik. Ben benieuwd wat jullie ervan denken!

MgcueLy.png

auVf49p.png

jrIhoWB.png

Klik maar op m'n sig om ernaartoe te vliegen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tip: probeer CSS gradients te gebruiken voor je achtergronden in plaats van gigantische afbeeldingen.

Thanks, iemand had me die tip al gegeven, omdat de laadtijden blijkbaar erg lang waren. Heb ondertussen die van de frontpage vervangen door een veel kleiner JPG bestand, duurt die laadtijd ook nog zo lang dan? Mijn internet is snel, dus ik merk er zelf niet zoveel van...

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet erg goed uit. Strak, maar door de verschillende kleuren ook wel speels.

Ik zou "My E-mail" in het contactformulier aanpassen naar "Your E-mail", om alles gelijk te houden.

Enneh, als je zojuist een vreemd, leeg bericht hebt binnengekregen, ik drukte per ongeluk op "Verzenden" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er mooi uit!

Hier nog een paar tips:

Bij contact.html:

- Gebruik in je Input html code een "required" attribute. Hierdoor kan je dus niet zomaar even op Verzenden klikken.

- Gebruik meer unieke classes in je input, je hebt nu "Name" gebruikt bij naam, e-mail en locatie, dat is niet erg maar maak er een uniekere naam van bijv. Contact1 ofzo :puh:.

- Gebruik Recaptcha.

- Gebruik in je submit button een "value" attribute. Dan kun je die tekst van Query Verzenden veranderen naar gewoon Verzenden.

Bij portfolio.html:

- Heb je de tekst "Would you like to be in this list of amazing clients? Get in contact!".

"Get in contact!" hoort volgens mij "Get in touch!", "Maintain contact" of "Keep in touch!" te zijn.

Verder raad ik je deze twee sites aan om je site beter te optimaliseren qua snelheid, responsive en overige fouten.

https://tools.pingdom.com/

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

Veel succes verder met je website! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks, iemand had me die tip al gegeven, omdat de laadtijden blijkbaar erg lang waren. Heb ondertussen die van de frontpage vervangen door een veel kleiner JPG bestand, duurt die laadtijd ook nog zo lang dan? Mijn internet is snel, dus ik merk er zelf niet zoveel van...

Het ding is, iemand die op zoek is naar een web designer zal bijna altijd naar de broncode van je website gaan kijken. Als daaruit blijkt dat je de nieuwste technieken beheerst dan heb je al meteen een streepje voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Gecentreerde tekst leest erg lekker, ziet er ook erg strak uit allemaal. Maar inderdaad die plaatjes zijn wel wat groot :puh: Als ik naar bv je portfolio ga dan is alles al lang en breed geladen en dan zie ik het plaatje pas verschijnen.

Een ding wat me wel meteen opviel:

"welcome on my website" moet volgens mij zijn "welcome to my website" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...