Jump to content

Fotogalerij


Michael

Recommended Posts

Mijn vorige topic stond helaas vol met foto's die niet meer beschikbaar waren, het zag er nogal slordig uit en ik kon het niet meer hosten dus ik heb besloten om een nieuw topic aan te maken waar ik al mijn foto's ga delen. Ik ben al een paar jaar bezig geweest met fotografie. Ik gebruik meestal een oude canon compact camera maar ik gebruik soms ook mijn smartphone. Ik ben best wel vaak bezig geweest met meerdere stijlen, soms deed ik zwart en wit, andere keren weer architectuur. In ieder geval, dit wordt gewoon een plek waar jullie weer mijn foto's kunnen vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

AzrIVoT.jpg

 

Lvl9A2S.jpg

 

Ik ben laatst naar een tropische kas gegaan om wat kiekjes te schieten, ik vond deze twee foto's erg mooi. Ik heb ze gemaakt met mijn oude fotocamera en ik heb ze daarna licht bewerkt met een app genaamd VSCO.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie foto's. Het had het afgemaakt als er een bij op vloog, maar die waren er zeker niet puh2.gif

Daar heb ik inderdaad geen foto's van maar ik denk dat ik wel een foto heb waarop een insect zit, met focus op de bloem haha.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie foto's. Het had het afgemaakt als er een bij op vloog, maar die waren er zeker niet :puh:

Daar heb ik inderdaad geen foto's van maar ik denk dat ik wel een foto heb waarop een insect zit, met focus op de bloem haha.

Aha, da's ook leuk. Maar ook moeilijk om ze net beide in beeld scherp te krijgen in dat korte moment. Zo'n photo op heb ik haast nooit. Ben nu wel benieuwd naar die foto :puh:

Moest je eerst een afspraak maken om in die kas te komen of kon je er zo binnen lopen (tuincentrum ofzo XD)?

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Moest je eerst een afspraak maken om in die kas te komen of kon je er zo binnen lopen (tuincentrum ofzo XD)?

Nee, ze hebben daar gewoon bepaalde dagen en tijden dat je binnen mag lopen. In deze periode mocht het alleen op zaterdag en zondag. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie foto's. Nou is de natuur an sich al fotogeniek, maar als je er echt naar op zoek gaat kan je hele mooie plaatjes schieten. De eerste vind ik wel mooier dan de tweede, maar dat is vooral omdat de tweede wat chaotisch oogt met al die verschillende groentinten door elkaar. De eerste heeft bijvoorbeeld maar een paar verschillende kleuren, dat vind ik wel mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...