Jump to content

Ronde #4 Stemtopic - GTA Photo Contest


Bassieboy35

GTA Photo Contest  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke foto moet Ronde 4 gaan winnen?

    • Foto 1
      3
    • Foto 2
      8


Recommended Posts

Stemronde Photo Shoot #4

Gisteren is de inzending voor de vierde ronde van de Photo Contest gesloten. Het thema was de jaren 80 sfeer in

GTA Vice City kenbaar maken.

Uiteindelijk zijn er twee inzendingen binnen gekomen en dat betekent dat er gestemd moet gaan worden. De inzendingen staan hieronder, aan jou de taak om deze foto's te beoordelen. Let erop dat de kwaliteit van de camera eigenlijk geen rol moet spelen, maar juist het thema (80's sfeer). Om het zo eerlijk mogelijk te houden worden de namen nog niet vermeld.

Foto 1:



med_gallery_123064_253_153628.png

Foto 2:

med_gallery_123064_253_39030.jpg

De winnaar wordt beloond met de achievement Photo Shoot.

Het stemmen kan tot en met vrijdag 30 september!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 1 - de jaren '80-sfeer waar GTA Vice City van uitpuilt is in mijn herinnering toch wel het meeste verbonden met wat in en rond Ocean View Hotel gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 1 - de jaren '80-sfeer waar GTA Vice City van uitpuilt is in mijn herinnering toch wel het meeste verbonden met wat in en rond Ocean View Hotel gebeurt.

Precies ook mijn mening. Bij de laatste foto heb ik zowel een beeld van de jaren '80 als het heden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb (in vergelijking met GTA's als 1, III en IV) betrekkelijk weinig GTA VC gespeeld. Ik voel mij dan ook niet zo verbonden met het Ocean View Hotel. Zodoende gold Guardian's beredenering ook voor mij; ik heb op de tweede foto gestemd.

Daarbij heeft de ''fotograaf'' van de tweede foto de HUD verwijderd; een groot pluspunt voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

De maand september is inmiddels voorbij. Bedankt voor het stemmen! Er is een overduidelijke winnaar uit de bus gekomen. Om te beginnen, met een totaal aantal van drie uit elf stemmen haalt @Danger_dog_guy_7 de tweede plek met foto 1. Helaas niet genoeg om deze ronde en daarmee de Achievement te winnen. Echter levert je je positie wel drie punten op voor de totale ranglijst!

med_gallery_123064_253_153628.png

Foto 1 - Danger_dog_guy_7

Dan blijft er nog één iemand over, niemand minder dan @FrankyFourFingers wint met zijn foto tweede deze vierde ronde van de Photo Contest. Hij haalde acht uit de acht stemmen. Goed voor de Photo Shoot Achievement en vier punten voor de ranglijst.

med_gallery_123064_253_39030.jpg

Foto 2 - FrankyFourFingers

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...