Jump to content

Welke sport zie jij graag (terug) in GTA VI?


Bassieboy35

Recommended Posts

Sinds GTA San Andreas zitten er sporten in GTA verwerkt die je ook daadwerkelijk kan doen. Er zijn er al aardig wat voorbij gekomen zoals golf, bowling, tennis en kickboxen. Gezien hier aardig wat sportkenners op het forum rondlopen de vraag: welke sport zie jij graag (terug) in GTA VI?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de meeste sporten een beetje saai vind in GTA. Bowlen vond ik altijd wel leuk, maar het was ook wel erg simpel om een strik te scoren. Het zou mij wel leuk lijken als de vechtsporten uit GTA San Andreas terug keren met verschillende vechttechnieken zodat je die ook daadwerkelijk kunt gebruiken. De sportschool lijkt mij daar een mooie toevoeging op.

Link to comment
Delen op andere websites

Het liefst een auto/fiets sport (al kom je dan bij andere games uit). Voor de rest vond ik het sporten in San Andreas geen ruk aan. In real-life heb ik al niets met moe worden, laat staan dat ik dan in een game zou gaan sporten :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tennis en golf uit GTA V vond ik niet zo geslaagd, heb ik ook vrijwel nooit gedaan. Het bowlen en biljarten uit GTA IV vond ik dan wel weer een leuke bezigheid. Races horen sowieso bij GTA, en de triatlons zou ik op zich niet missen, maar als ze er wel in zitten is dat ook wel weer grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind volleybal tof. Beachvolley ben ik wel voor in.

Sporten in de game interesseren me niet zozeer. Het is leuk om even te darten / poolen, maar zoals zoveel hierboven al zeggen, het is niet moeilijk dus verveelt snel.

Ik zou wel ietwat serieuzere autoraces willen zien, op circuits. Wellicht met kampioenschap achtige vorm er omheen zodat het upgraden van je voertuig zin heeft op het vlak van performance.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel ietwat serieuzere autoraces willen zien, op circuits. Wellicht met kampioenschap achtige vorm er omheen zodat het upgraden van je voertuig zin heeft op het vlak van performance.

Haha, dat zou wat mij betreft echt iets te bont zijn. Natuurlijk zijn races altijd wel een onderdeel van GTA, maar dit zou veel meer iets voor een race-sim zijn. (Ik vind het arcadish autorijden in GTA niks voor op circuits bloos.gif)

Maar wat mij betreft mogen er wel wat meer (sport-)mini-games in, zeker als ook in de volgende GTA het Online-gedeelte een grote rol zal spelen. Het is toch wel grappig om ooit af en toe random een potje te tennissen, bowlen, darten, poolen etc. tegen mekaar, veel leuker dan tegen een van de NPC's in de SP smile3.gif Dus ja, in dat geval: des te meer, des te beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Beachvolley ben ik wel voor in.

Zou op zich wel kunnen, mits het in de setting past (Ocean Beach :puh:) Maar zou uiteindelijk een beetje zoals tennis in GTA V worden; ik kan het niet, dus speel ik het niet.

Professioneel racen past niet in GTA, dat is althans mijn gedachte, het zou meer een racegame worden. Deelnemen aan illegale straatraces zoals we dat nu kennen past er echter perfect in.

Link to comment
Delen op andere websites

Professioneel racen past niet in GTA, dat is althans mijn gedachte, het zou meer een racegame worden. Deelnemen aan illegale straatraces zoals we dat nu kennen past er echter perfect in.

Misschien net zoals ze in VC deden, in zo'n (derby)stadium of in offroad courses (met die Sanchez). Maar goed, dat kan je al goed doen in GTA Online. Iets minder in Singleplayer GTAV.

Whaha, ik denk in eens aan iets ludieks. Tikkertje of trefbal :D

Trefbal lijkt me serieus nog wel te doen ook.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...