Jump to content

Account overzetten


SMGianluca

Recommended Posts

Hey gamers!

Ik heb een vraagje:

Ik ben op mijn oude PS4 Account gebannt en heb daar al mijn GTA 5 dingen op staan en heb dus sinds een paar weken al een nieuw PSN account maar vraag me af of ik mijn GTA 5 Account van mijn oude PS4 Account naar mijn nieuwe PS4 Account kan overzetten? Dus dat alles bij mijn oude account word weggehaald en word overgezet naar een ander PSN Account.

Mvg Gianluca

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas moet ik je teleurstellen. De progressie van je account is gebonden aan je PSN-account, daardoor kan je je account niet overzetten naar een ander PSN-account. Er zit helaas niets anders op dan overnieuw te beginnen of wellicht je ban af te wachten als die binnen een bepaalde periode vervalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas moet ik je teleurstellen. De progressie van je account is gebonden aan je PSN-account, daardoor kan je je account niet overzetten naar een ander PSN-account. Er zit helaas niets anders op dan overnieuw te beginnen of wellicht je ban af te wachten als die binnen een bepaalde periode vervalt.

Ik heb op de Social Club site dus bij die van rockstar bij instellingen mijn PSN veranderd, kan het dan nogsteeds niet of hoe zit dat?

Bewerkt: door SMGianluca
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou vast wel kunnen als je een de hulp vraagt van rockstar support, maar aangezien je gebanned bent op het ene account betwijfel ik of ze je willen helpen.

Hulp via telefoon of gewoon email sturen? Kost 80 cent per minuut om te bellen :/

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou vast wel kunnen als je een de hulp vraagt van rockstar support, maar aangezien je gebanned bent op het ene account betwijfel ik of ze je willen helpen.

Hulp via telefoon of gewoon email sturen? Kost 80 cent per minuut om te bellen :/

Via https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new

Kleine kans dat ze je helpen, maar gewoon even uitleggen wat je precies wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas moet ik je teleurstellen. De progressie van je account is gebonden aan je PSN-account, daardoor kan je je account niet overzetten naar een ander PSN-account. Er zit helaas niets anders op dan overnieuw te beginnen of wellicht je ban af te wachten als die binnen een bepaalde periode vervalt.

Ik heb op de Social Club site dus bij die van rockstar bij instellingen mijn PSN veranderd, kan het dan nogsteeds niet of hoe zit dat?

Dat is alleen het PSN account waar Social Club de stats van laat zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...