Jump to content
Joriz

Nieuwe Red Dead Redemption Artwork?!


Na de mysterieuze rode pagina die gisteren op de Rockstar Games website verscheen is de artwork nu bijgewerkt naar een nieuwe versie. Op de artwork zie je zeven mannen in western style naar je toelopen bij een ondergaande zon.

Betekent dit dat nu echt een nieuwe Red Dead titel is bevestigd? Zelf denk ik van wel. Daarnaast verwacht ik dat Rockstar Games ons de komende dagen nog door blijft teasen totdat we een echte titel krijgen. Hopelijk hebben we morgen meer duidelijkheid. smile3.gif

med_gallery_1_5_125198.jpg

Wat verwacht jij? Zal er een nieuwe Red Dead Redemption komen met de mogelijkheden van GTA Online?

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Die artwork die jij net postte is gewoon door iemand aan elkaar geplakt (lijkt me). Vandaag heb ik nog niets op de R* wire gezien, dus wie weet. Ik hoop deze week een trailer te zien. smile3.gif

Ik denk dat de trailer deze maand niet meer komt, wel nog even een officiële bevestiging of eventueel nog een plaatje.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die artwork die jij net postte is gewoon door iemand aan elkaar geplakt (lijkt me). Vandaag heb ik nog niets op de R* wire gezien, dus wie weet. Ik hoop deze week een trailer te zien. smile3.gif

Dat weet ik, maar ik vroeg of de laatste artwork (die met die 7 personen) gister of vandaag was geplaatst ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lekker hoe de speculatiemolen weer op volle toeren draait. Persoonlijk zie ik een prequel wel zitten, maar het liefst heb ik een geheel nieuw verhaal met nieuwe personages in een nieuwe setting.

Ik hoop niet dat die 7 personen staan voor de 7 protagonisten waar je mee moet spelen puh2.gif Hoewel ik er van uit ga dat Rockstar wel wat heeft gedaan met de kritiek die er wat dat betreft was op GTA V.

Al ben ik een van de weinigen die drie stuks in GTA:V erg geslaagd vond, 7 protagonist lijkt mij ook veel te veel van 't goede :clown:

Voor een spel in dit thema lijkt me één ook wel het best. Het is weer een flink aantal jaren geleden, maar Red Dead Revolver had er 4 als ik me niet vergis, maar je speelde wel het grootste deel met één gast.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die artwork die jij net postte is gewoon door iemand aan elkaar geplakt (lijkt me). Vandaag heb ik nog niets op de R* wire gezien, dus wie weet. Ik hoop deze week een trailer te zien. smile3.gif

Dat weet ik, maar ik vroeg of de laatste artwork (die met die 7 personen) gister of vandaag was geplaatst knipoog.gif

Gister (dit topic is van gister :puh:)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik verwacht vandaag om 15:00 weer een nieuwe teaser. Hopelijk een teaser trailer.

Stel dat Rockstar ons aan het trollen is, en niemand van de personen in dat artwork is de protagonist. Wie weet zijn wij gewoon een bounty hunter, en moeten wij die zeven mensen doden. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik verwacht vandaag om 15:00 weer een nieuwe teaser. Hopelijk een teaser trailer.

Stel dat Rockstar ons aan het trollen is, en niemand van de personen in dat artwork is de protagonist. Wie weet zijn wij gewoon een bounty hunter, en moeten wij die zeven mensen doden. :puh:

of ze hinten gewoon naar een remaster voor ps4 aangezien de gang van Dutch te zien is :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...