Jump to content

Red Dead Redemption 2 (algemeen - spoilervrij)


Dexist

Recommended Posts

  • Reacties 337
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Schumy7_Patriot

    53

  • Platypus

    49

  • PrioX

    47

  • FlexxNL

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

De PC-versie straalt weer eens door afwezigheid. thumbsdown.gif "Gelukkig" is de eerste RDR nu op PC te spelen d.m.v. PSNow maar dat kost 20 euro voor een maand en dan heb je de game niet eens in je bezit. In mijn ogen pure afzetterij.

Dan haal je een PS4 of Xbox One. Tijd genoeg om nog te sparen, klagen helpt niet. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan haal je een PS4 of Xbox One. Tijd genoeg om nog te sparen, klagen helpt niet. thumbsup2.gif

Ik klaag niet, ik druk mijn teleurstelling uit. Als het spel (uiteindelijk) niet naar de PC/Win10 komt dan zal ik dat heel jammer vinden maar ik kan het niet rechtvaardigen om € 400 uit te geven aan een stuk inferieure hardware om eén spel te kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

De PC-versie straalt weer eens door afwezigheid. thumbsdown.gif "Gelukkig" is de eerste RDR nu op PC te spelen d.m.v. PSNow maar dat kost 20 euro voor een maand en dan heb je de game niet eens in je bezit. In mijn ogen pure afzetterij.

Dan haal je een PS4 of Xbox One. Tijd genoeg om nog te sparen, klagen helpt niet. :tu:

Precies hetzelfde had jij gedaan als het niet voor PS4 was gekomen. Het slaat ook nergens op (mocht het uiteindelijk echt niet komen), dat moet je toegeven. Ik ga het nu wel voor PS4 halen, maar had het 10x liever op PC gehad (Betere graphics, mods, etc.)

@FFF, wat is dat? :$

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

De PC-versie straalt weer eens door afwezigheid. thumbsdown.gif "Gelukkig" is de eerste RDR nu op PC te spelen d.m.v. PSNow maar dat kost 20 euro voor een maand en dan heb je de game niet eens in je bezit. In mijn ogen pure afzetterij.

Dan haal je een PS4 of Xbox One. Tijd genoeg om nog te sparen, klagen helpt niet. thumbsup2.gif

Precies hetzelfde had jij gedaan als het niet voor PS4 was gekomen. Het slaat ook nergens op (mocht het uiteindelijk echt niet komen), dat moet je toegeven. Ik ga het nu wel voor PS4 halen, maar had het 10x liever op PC gehad (Betere graphics, mods, etc.)

@FFF, wat is dat? bloos.gif

Het ontwikkelaarsteam staat bekend als Rockstar Studios, maar het is niet bepaald vergezocht om te denken dat R* San Diego de grootste verantwoordelijkheid draagt voor het ontwikkelen. Immers hebben zij het eerste deel volledig zelf ontworpen en is de afgelopen jaren het meeste werk aan V door R* North gedaan. Nou is het bijzonder vreemd dat de game (nog) niet gepland staat voor een PC-release, maar het is niet verrassend. R* San Diego heeft in hun 20-jarige bestaan, voorheen als Angel Studios, slechts drie (van hun 26) games die bijna volledig door hunzelf is gecreëerd voor de PC uitgebracht! Maar goed, het blijft bijzonder vreemd, de vorige RDR werd ook niet later uitgebracht op de PC en is ook nooit overwogen (en ook nooit geremastered) omdat het schijnt enorm lastig te gecodeerd te zijn; de game kent zo'n "spaghetti code" en wellicht dat wel vaker bij hun games van toepassing is. Maar ik vind het omgekeerd argument ook erg misplaatst, want de consolemarkt is veel en veel makkelijker te betreden voor de consument, om te denken dat de PS4 €400 kost, dan ben je echt slecht geïnformeerd. Als je goed oplet met afprijzingen e.d. kan je er eentje binnenhengelen voor ongeveer €240. Dat is natuurlijk voor 1 game nog steeds veel te veel geld, maar ja er zijn natuurlijk nog steeds zat console-exclusives die de moeite waard zijn voor alle gamers van welk platform dan ook.

Maar wie weet komt de game wel gewoon een paar maanden later ook voor de PC en dat zou ik wel een dick-move van R* mochten ze daar opnieuw niet over communiceren voor release. Dan ga je toch denken dat het ze puur gaat om het dubbel verkopen van titels. Dat zou een smet achterlaten op hun imago nope.gif

Overigens had ik het over dual-wielden van revolvers, dat kon niet in RDR1 ^_^

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...