Jump to content
Bassieboy35

Red Dead Redemption 2 komt herfst 2017!


De kogel is de kerk uit. Na gisteren en eergisteren een artwork te hebben gekregen, is de releaseperiode van Red Dead Redemption 2 bekend. Volgens Rockstar Games komt het spel in de herfst van 2017 uit. Dat is praktisch gezien nog één jaar wachten. De herfst loopt namelijk van eind september tot eind december. Uit ervaring valt deze datum enigszins wel als richtlijn te nemen, omdat de datum vaak nog naar een later moment wordt verzet.

Om een beeld te krijgen van wat het spel gaat brengen komt er aanstaande donderdag een trailer uit, vijf uur 's middags Nederlandse tijd om precies te zijn. We worden al een klein beetje geholpen met brainstormen, het verhaal speelt zich af op het platteland van de Verenigde Staten en het zal een nieuwe online multiplayer ervaring bieden.

gallery_123064_235_119160.jpg

Wat denk jij? Wordt de zoon van John Marston onze hoofdrolspeler? En krijgen we een vergelijkbare multiplayer-ervaring zoals in die van GTA V?

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

All aboard the hype train!

Ik ben echt super blij dat er een nieuwe Red Dead komt. De naam is misschien een beetje een cliché, maar als het net zo goed wordt als de vorige Red Dead ga ik hem zeker kopen. Red Dead Redemption vond ik namelijk zeker zo goed als Grand Theft Auto IV en de multiplayer van Red Dead Redemption was zeker een verborgen pareltje, waar ik redelijk wat tijd in heb gestoken.

Ik hoop echt dat Rockstar Games het goed aanpakt en niet micropayments niet een te groot onderdeel worden van het spel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nu maar hopen dat deze wel op de PC gereleased zal worden...

In de Rockstar Newswire artikel staat in de eerst zin dat hij wereldwijd wordt uitgebracht in de herfst van 2017 voor Xbox One en PlayStation 4, het zou best kunnen dat het console exclusive wordt. Of jullie moeten geluk hebben dat er ooit nog een versie komt voor op de computer..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nog een kleine 12 uur... Ik ben toch wel benieuwd; Rockstar maakt prachtige trailers, dus ook deze zal wel niet tegenvallen en voer voor een nog grotere hype zijn.

12 uur? Waar kijk jij die trailer?

>>> Door Guardian1980: crazy.gif <<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb al ergens een afbeelding zien passeren die beweert dat de middenste persoon (en de persoon rechts van de centrale persoon) John Marston en Bill Williamson zijn.. Zou vreemd zijn mocht het een prequel zijn die dan de naam Red Dead Redemption 2 draagt..

Toch excited!

Bewerkt: door Dastard

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...