Jump to content
Bassieboy35

Eerste Red Dead Redemption 2 trailer online!


We hebben er een weekje op zitten wachten, maar daar is die dan: de eerste trailer van Red Dead Redemption 2! Langzaamaan komen we meer te weten over het spel en nu al helemaal met deze aangekondigde trailer.

De eerste trailer van Red Dead Redemption 2

Wat we vooral zien is landschap, we zien een grafisch hoogstandje van een natuur vol met allerlei dieren. Verder zijn er wat mensen aan het kamperen in het bos, een boer loopt met zijn paard en twee anderen kanoën op het water. Ook is één man aan het woord, wellicht de protagonist? Vervolgens een scène waar we zeven mannen terug(?) zien.

Wat heb jij verder gezien?

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er zeer mooi uit. Niet al te veel te zien in zulk een kort trailer (hoewel natuurlijk veel peds die zaken aan het uitvoeren zijn en dergelijke, maar zoiets kan perfect trailer only zijn). Ik ben benieuwd naar een volgende trailer en meer info.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ook is één man aan het woord, wellicht de protagonist?

Ik denk eerder dat die persoon tegen de protagonist praat. Dat hij moet gaan lopen voor die zeven mannen.

Zou kunnen, heb jij kunnen verstaan wat hij op 0:53 zegt? 'This is...'

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou kunnen, heb jij kunnen verstaan wat hij op 0:53 zegt? "This is..."

"This is over." Dus alsin het is voorbij. Denk dus dat het zich afspeeld met een 'gang' die bijna uitgeroeid is dus. Kan zijn dat deze 7 personen de laatste leden zijn. Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er prachtig uit! Hopelijk krijgen we snel wat extra screenshots waar we wat meer info uit kunnen halen, het was namelijk een aardig korte trailer. smile3.gif

Edit:

Sony heeft een deal met Rockstar voor online content. Ook is binnenkort RDR te spelen via Playstation Now. http://blog.us.playstation.com/2016/10/20/red-dead-redemption-2-playstation-and-rockstar-games-announce-partnership/

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga eens even kijken of het mogelijk is om de getoonde locaties thuis te brengen op deze map.

0:09 - Scarlett Meadows/Big Valley?

0:14 - Little Creek?

0:18 - Aberdeen Pig Farm?

0:21 - The Grizzlies?

0:25 - Raonoke Valley?

0:28 - Meertje, kan op veel plaatsen zijn.

0:32 - Big Valley?

0:35 - Bluegill Marsh?

0:37 - Emerald Ranch?

0:40 - Strawberry?

0:42 - Downes Ranch?

0:45 - Valentine?

0:47 - Heartland Oil Fields?

0:54 - Raonoke Ridge/Big Valley?

Het is een oefening om te kijken of de map met de -tot nog toe beperkte- verkregen info kan kloppen of niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er weer erg mooi uit, veel detail! Maar ik had toch op meer informatie gehoopt, na het zien van de 1e V trailer destijds, was ik iets meer enthousiast.

Laten we hopen weer gauw wat te zien te krijgen.

Overigens vind ik die tijdelijke exclusiviteitsdeal weer drie keer niks :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ziet er vertrouwd uit, RDR op de ps3 zag ook velen malen beter er uit dan gta4 (qua graphics en resolutie), misschien zelfs beter als gta5 op de ps3.

Ik ben zeer benieuwd wat volgend jaar (fall 2017) brengt, mocht hij dan daadwerkelijk uitkomen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ook is één man aan het woord, wellicht de protagonist?

Ik denk eerder dat die persoon tegen de protagonist praat. Dat hij moet gaan lopen voor die zeven mannen.

Ik zie het ook wel gebeuren dat het hier gaat om een prequel en dat je nu iemand anders bent uit de bende van Dutch & John Marston

HYPED !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...