Jump to content

Nintendo Switch


JasonStatham

Recommended Posts

Komt hij nu tegelijk met de release uit of niet?

yep.gif

Je moet maar even de openingspost bekijken in Switch topic voor de launch line-up en andere bevestigde games.

Op GameMania staat weer een lichtelijk andere line-up.. Bijzonder. Weet nooit zo goed wie ik nou moet geloven.

Ik heb er even per game naar gekeken en volgens mij klopt wat in de OP staat wel:

Er zijn 3 games die Game Mania er vermeld als Launch titels, maar die 3 staan volgens de Nintendo website allen gepland voor maart 2017, zonder een meer specifieke datum. Dat zijn Has Been Heroes, I Am Setsuna en Snipperclips.

Daarnaast vergeten ze 1 launchtitel te vermelden, die wel gepland staat voor 3 maart en dat is Skylanders Imaginators.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit erbij! Ik had hem vrij laat besteld. Had is te horen gekregen dat ze minder binnen kregen dan verwacht, maar door een aantal annuleringen heb ik hem dan toch!!! Yeah! Helaas wel de grijze, maargoed we mogen niet klagen. :)

De game line up valt op dit moment nog tegen, maar wat niet is kan nog komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 2 weken later...

Wow, de release is morgen al :puh:

Ik blijf erbij nog even te wachten tot waarschijnlijk het najaar en dan te mikken voor een bundel met een game of 2. Nog niet genoeg gezien om dag 1 overboord te gaan.


Reviews van de Switch zelf zijn al te lezen op tal van sites, zelf check ik altijd meestal Review Megathreads op Reddit, heb je meteen een mooi overzicht :)

Komt erop neer dat de hardware zelf zeker indrukwekkend is, alhoewel er aardig wat kanttekeningen bij gezet worden, maar het er vooral sterk vanaf gaat hangen hoe de ondersteuning door Nintendo zelf zal zijn.

 

Overigens een aantal launchtitels aan de OP toegevoegd, aangezien er de laatste twee weken nog aardig wat titels zijn bevestigd voor een release morgen, waaronder ports van I am Setsuna, een echte traditionele JRPG met turn-based combat van de oude dagen en Shovel Knight, een 2D-actieplatformer die onwijs veel lof heeft ontvangen en aardig wat awards binnenhaalde de laatste jaren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...