Jump to content

Ronde #5 Stemtopic - GTA Photo Contest


Bassieboy35

Stemronde Ronde #5  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke is je favoriet?

    • Photo 1
      1
    • Photo 2
      5
    • Photo 3
      2
    • Photo 4
      1
    • Photo 5
      4


Recommended Posts

Stemronde Photo Shoot #5

Inmiddels kan je al even niet meer inzenden voor de vijfde ronde van de GTA Photo Shoot contest. Door drukte heb ik helaas niet eerder een moment kunnen vinden om een stemronde te openen, maar bij deze nu dan toch. 1 November begint de nieuwe ronde, maar tot die tijd moet er nog een winnaar worden bepaald worden voor ronde 5. Deze ronde was het de bedoeling om een foto te maken met als thema voertuigen in GTA V. Er zijn al iets meer inzendingen binnen gekomen dan voorgaande rondes:



Foto 1:

gallery_123064_253_47870.jpg

Foto 2:

gallery_123064_253_45513.png

Foto 3:

gallery_123064_253_52402.jpg

Foto 4:

gallery_123064_253_148407.png

Foto 5:

gallery_123064_253_57009.jpg

Wie is jouw favoriet? Stemmen kan tot en met 31 oktober 23:59.

Vergeet overigens ook niet je beste score in te leveren voor de Mini Mission Challenges vóór 1 november!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat heel erg te twijfelen over foto 2 en 5, omdat ze als eerste natuurlijk mooi zijn, maar ik zie dat daar het meeste moeite voor gedaan is.

Foto 1: Vond ik ook een mooie foto, maar is het niet geworden omdat ik de achtergrond minder vond.

Foto 3: Vond ik ook leuk bedacht, maar ook bij deze vond ik de achtergrond maar niks.

Foto 4: Leuk idee, maar vond ik net iets te makkelijk.

Uiteindelijk stem ik toch op nummer 2, omdat ik daar alles mooi aan vind en origineel is. 5 vond ik ook erg mooi, maar is het net niet geworden. De originaliteit van nummer 2 heeft me overgehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas een beetje kleine foto's. Daar worden dat soort detailshots wel door gelimiteerd.

Foto 1 vind ik een beetje detail missen. 2 is denk ik alleen mooi in het groot (ik zie namelijk bijna nauwelijks wat er nu achter op die truck ligt ofzo. 5 is zo'n echte gta5 shot (maar met een biker had ik m liever gewoon op de weg (daar hoort zo'n bike)

4 is wel mooi maar mist wat details (bijv. bij die bosjes, dat bord enzo).

Bij die 3e heb ik dat niet echt. Daar voelt alles alsof je alles mooi hebt wat je wilt hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook wat mij betreft zijn 2 en 5 degenen die er boven uit steken. De truck op foto 2 past helemaal in de omgeving, maar omdat ie half achter de brug verdwijnt en alles in dezelfde kleuren is, is ie slecht te zien. Foto 5 is daarom voor mij de winnaar, om redenen die PatrickW al noemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn complimenten, er zitten echt gave inzendingen tussen! :tu:

Zoals de meesten hier, zit ik sterk te twijfelen tussen foto 2 en foto 5. Beide foto's blinken oprecht uit in de sterke sfeer die ze uitstralen. Nummer 5 is qua kleur wat gevarieerder en mooier, maar juist de grauwe sfeer van foto 2 doet ook wel iets met me.... Wat mij betreft eindigt de nek-aan-nek-race in het voordeel van foto 2. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De stembus is inmiddels gesloten en de stemmen zijn geteld. Bedankt voor het stemmen! Dit keer hadden we een stuk meer kandidaten dan voorgaande rondes en hopelijk zet deze stijgende lijn zich voort. Uit de reacties bleek dat Photo 2 en 5 er voornamelijk uitsprongen en dat is ook terug te zien in de stemresultaten. Helaas vallen twee mensen buiten de boot voor de top 3, maar beide heren krijgen toch één punt erbij voor op de ranglijst. Dit is respectievelijk Photo 4 van Ashpyxiated met 0 stemmen en Photo 1 van Danger_dog_guy_7 met 1 stem.

Dan naar de top drie van deze ronde:

Op de derde plek met twee stemmen is geëindigd, FrankyFourFingers met zijn photo van de Zeppelin. Gefeliciteerd, jij krijgt twee punten voor op de ranglijst! Dan blijven Photo 2 en 5 nog over. Met als absolute winnaar en vijf stemmen: Dexist! Jij krijgt vier punten voor op de ranglijst én de achievement Photo Shoot. De nummer twee was in handen van PrioX die toch nog drie punten weet te behalen met deze ronde.

gallery_123064_253_45513.png

De winnende Photo van @Dexist.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...