Jump to content

4,5 Stars Tournament FIFA 17- PS4 Inschrijftopic


aron24

Recommended Posts

1. CL-thema, aangezien dat volgende week weer terugkeert, waarbij:
* Je alleen kan kiezen uit de 16 teams die nog aanwezig zijn in het toernooi

* Er meteen Knock-Out fase ingaat

* Er een uit- en thuisduel wordt gespeeld en indien het in een gelijke stand eindigt, uitdoelpunten de doorslag zullen geven zoals in de CL

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    10

  • KoningJesper

    7

  • LionOfHolland

    7

  • Votair

    7

Ik vond 4,5 ster ook wel verfrissend aangezien, wees eerlijk, iedereen toch altijd met de topploegen speelt. Bayern, Real, Barcelona, Dortmund etc zitten elk jaar bij de 1e 16 en worden ook altijd gekozen voor een toernooi indien de restricties dat toelaten

 

Maar omdat iedereen al druk reserveren is, reserveer ik alvast Barcelona!

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Arsenal dan maar

5 uur geleden, LionOfHolland zei:

Ik vond 4,5 ster ook wel verfrissend aangezien, wees eerlijk, iedereen toch altijd met de topploegen speelt. Bayern, Real, Barcelona, Dortmund etc zitten elk jaar bij de 1e 16 en worden ook altijd gekozen voor een toernooi indien de restricties dat toelaten

Vind ook, maar ja.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, aron24 zei:

Arsenal dan maar

Vind ook, maar ja.

Jeutje, kan jij zuur zijn :7

Dit topic is meer dan 100 dagen geopend en sindsdien is er geen schema opgesteld en nog geen enkele pot gespeeld. @Votair wil al een hele poos een toernooi organiseren en had mij gevraagd hem daarbij te helpen net als de vorige keer, maar wachtte daarmee uit respect voor dit toernooi. Goed reden voor mij om jullie beiden te benaderen om de krachten te bundelen.

Nou goed, laat maar via PB weten of je nog wil helpen bij het organiseren :)

Overigens is het de bedoeling dat dit de eerste zal zijn in een reeks van vele, de volgende toernooi kan max. 4,5* zijn of alleen BeNe teams bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Jeutje, kan jij zuur zijn :7

Dit topic is meer dan 100 dagen geopend en sindsdien is er geen schema opgesteld en nog geen enkele pot gespeeld. @Votair wil al een hele poos een toernooi organiseren en had mij gevraagd hem daarbij te helpen net als de vorige keer, maar wachtte daarmee uit respect voor dit toernooi. Goed reden voor mij om jullie beiden te benaderen om de krachten te bundelen.

Nou goed, laat maar via PB weten of je nog wil helpen bij het organiseren :)

Overigens is het de bedoeling dat dit de eerste zal zijn in een reeks van vele, de volgende toernooi kan max. 4,5* zijn of alleen BeNe teams bijvoorbeeld.

Tja, dat ik het annuleerde, omdat er niet genoeg animo was(toen kwam dat er opeens wel) en de laatste weken het druk heb met school kan ik ook vrij weinig aandoen. Ik wilde het gewoon opstarten wanneer ik fatsoenlijk de tijd heb/had. Verder geef ik gewoon mijn mening, dat ik liever wat anders had gezien dan de standaard grote clubs, maar goed, dat is nu niet anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...