Jump to content

De Lof Der Zotheid - Poster


3L1077

Recommended Posts

Hai,

Voor school moesten we een poster ontwerpen voor een boek dat we gelezen hadden. Aangezien ik yolo had gedaan, en De Lof Der Zotheid van Erasmus had gekozen, moest ik daar dus een poster voor ontwerpen.

Voor zij die niet weten waar het boek over gaat, eigenlijk is het gewoon de zotheid/dwaasheid zelve die gedurende een heel boek zichzelf prijst; een lofrede over zichzelf voorleest. (Best wel dwaas dus knipoog.gifknipoog.gif )

Denk daar dus aan als je naar de poster kijkt. puh2.gif

Kleine versie, moest 'ie niet op je scherm passen

O596ikF.jpg?1

awonnBA.jpg?1

Ben benieuwd wat jullie ervan denken. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad nerg netjes! (mocht je weten wat dat betekend... :7)

Erg clean! Ik ken het boek verder niet, maar ik neem aan dat het er bij past.

En inderdaad, de naam van de auteur zou iets naar onderen geplaatst kunnen worden, of de titel wat naar boven ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een zeer stijlvol resultaat, vormgegeven naar een stijl die je over de jaren toch wel eigen hebt gemaakt (de kleuren werken goed samen, de gradiënt is aangenaam...). Nu is inderdaad de bovenste naam wat kleintjes, dat heb je wel al gehoord, maar ik vraag me af of er misschien niet wat extra zou bij kunnen. Het is natuurlijk de stijl die je kiest en de leegte achter de micro voegt toe aan de stijl, maar zoals het nu is lijkt er een beetje een leegte boven/achter de micro. Mogelijk kan je dat oplossen door een extra element (een symbool dat de zotheid representeert, maar dat kan lastig zijn en het idee achter de poster wat breken) toe te voegen of het centrale gedeelte een x% vergroten. Maar dat kan allemaal maar persoonlijke voorkeur en wat gemierenneuk in de marges zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...