Jump to content
Bassieboy35

Bespaar tot 70% op GTA spellen + korting in The Warehouse!


Het is weer zover! Steam geeft ons flinke korting op Grand Theft Auto-spellen. Bijna de complete serie is goedkoop binnen te halen. De kortingen lopen van 50% tot 70%. Heb je zin in een vervroegd Sinterklaas- of kerstcadeau? Grijp je kans!

Bundels met korting:

  • GTA IV The Complete Edition (bevat IV, TLaD en TBoGT): 70% korting - nu €8,99
  • GTA Episodes From Liberty City (bevat TLaD en TBoGT): 65% korting - nu €5,24
  • GTA The Trilogy (bevat III, VC en SA): 70% korting - nu €7,49

GTA's met korting:

  • GTA V: 50% korting - nu €29,99
  • GTA IV: 65% korting - nu €6,99
  • GTA III: 65% korting - nu €3,49
  • GTA Vice City: 65% korting - nu €3,49
  • GTA San Andreas: 65% korting - nu €3,49

gallery_13783_45_102004.png

Kortingen in The Warehouse

Vanwege Black Friday geeft Rockstar zelf ook kortingen in hun winkel, The Warehouse. Veel GTA-goodies zijn met korting beschikbaar van 25 tot 28 november, waaronder de GTA V collectie en enkele andere goodies zoals de San Andreas Kubrick Set.

med_gallery_94862_254_56401.jpg

Bron: Steam en Rockstar Games

Geschreven door @PrioX

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik heb net even voor je gekeken frankyfourfingers. die zippo kost 31 euro. veel geld voor een zippo

Ja, maar dat is volgens mij niet de actieprijs. In het artikel staat namelijk het volgende:

Kortingen in The Warehouse

Vanwege Black Friday geeft Rockstar zelf ook kortingen in hun winkel, The Warehouse. Veel GTA-goodies zijn met korting beschikbaar van 25 tot 28 november...

Dus zal morgen wel even checken smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb net even voor je gekeken frankyfourfingers. die zippo kost 31 euro. veel geld voor een zippo

Ja, maar dat is volgens mij niet de actieprijs. In het artikel staat namelijk het volgende:

Kortingen in The Warehouse

Vanwege Black Friday geeft Rockstar zelf ook kortingen in hun winkel, The Warehouse. Veel GTA-goodies zijn met korting beschikbaar van 25 tot 28 november...

Dus zal morgen wel even checken smile3.gif

€21,70, da's best schappelijk voor een Zippo. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

€21,70, da's best schappelijk voor een Zippo. puh2.gif

In feite is dat juist een hele prima prijs voor een officiële Zippo! smile3.gif

Volgens mij kan je ze het goedkoopst krijgen voor 22€, o.a. op Bol.com. Natuurlijk heb je ook van die kermisvarianten, maar die begeven het al erg snel nope.gif Er kwam dan nog wel wat verzendkosten bij, volgens mij had ik iets van 27€ ervoor neergelegd en dat was met de meest langzame bezorgproces van de 3. Dus ervan uitgaande dat het een officiële Zippo is met een V-logo erop, vind ik het wel prima deal.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...