Jump to content

[Stelling] Ik maak minder tijd vrij om te gamen dan voorheen


NickOwnage

De stelling  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik maak minder tijd vrij om te gamen dan voorheen

    • Ja
      15
    • Nee
      2
    • Hetzelfde als voorheen
      3
    • Ik game helemaal niet meer
      0


Recommended Posts

We blazen een oud concept weer nieuw leven in. Dat betekent dat het weer tijd is voor een nieuwe stelling! De stelling luidt deze keer: Ik maak minder tijd vrij om te gamen dan voorheen.

Ben jij het hier mee eens of niet? Laat het weten via de poll!

Wil jij alle stellingen nog eens rustig nalezen kijk dan hier

Of heb jij misschien zelf een leuke stelling laat het mij weten via een PB

Happy Gaming!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik game eigenlijk meer dan eerst. Heb met mijn studie veel vrije tijd als ik uit school kom, dus dan slinger ik altijd de ps4 even aan. Na het eten speel ik meestal ook nog even. Eerst had ik hier bijna geen tijd voor vanwege huiswerk en toetsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ongeveer hetzelfde als voorheen. Het is voor mij een manier om lekker te ontspannen. Wel merk ik dat ik soms minder tijd heb vanwege mijn opleiding, maar in principe probeer ik er altijd tijd voor vrij te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mezelf een regel opgelegd dat ik niet ga gamen als er voor de volgende week nog deadlines op stapel staan. Wat op het moment vrijwel altijd wel is. Hoewel ik minder lesuren heb, heb ik in verhouding wel veel meer werk. Allerlei projecten, vergaderingen en tussentijdse evaluaties. Dus ja, ik kan wel stellen dat ik minder game als vroeger. Dat komt anderzijds ook doordat er nog maar weinig games zijn die me echt interesseren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik game sowieso veel minder dan eerst, maar was toen ook (nog) werkloos.

Btw, moet wel zeggen dat mijn PS4 tegenwoordig alleen nog het weekend aangaat mits ik natuurlijk niet in de bioscoop zit of een film uit mijn collectie kijk. :puh:

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik game zeker minder dan voorheen, maar ik maak er nu echt wel tijd voor. Ik heb, sinds een tijdje, een vaste avond waarop ik met anderen online ga; elke dinsdagavond met een select clubje van Death Incorporated. Afhankelijk van mijn werk is het een kort avondje, tot pakweg 22:00, of gaan we door tot we geen zin meer hebben, meestal na middernacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is het eigenlijk hetzelfde als voorheen, heb al een jaar of vier flink geminderd in gamen. Ik ben niet meer de persoon die staat te springen voor ieder vet spel dat uitkomt. Daarnaast kan ik de tijd er ook niet voor opbrengen. Zo heel af en toe pak ik nog een potje World of Tanks mee ter ontspanning, dat gaat lekker snel met gemiddeld 5 minuten per battle.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...