Jump to content
Bassieboy35

GTA Online Import en Export update nu te spelen!


Zoals we laatst hebben gehoord van Rockstar Games zou de Import/export DLC deze maand gereleased worden. Vanaf vandaag is de update te downloaden voor PlayStation 4, Xbox One en PC. Met deze DLC is er weer wat leven geblazen in het CEO wereldje. Speciaal voor de nieuwe DLC is er ook een spectaculaire trailer uitgebracht die hieronder te zien is:

Auto warenhuizen

In plaats van goederen kunnen we nu ook handelen in auto's, maar deze moeten we ook ergens kwijt kunnen. Daarom zijn er nu ook speciale auto warenhuizen te koop. Mocht je er een willen dan zul je flink wat geld op de bank moeten hebben, de warenhuizen zijn namelijk niet goedkoper dan 1,5 miljoen in-game cash. Maar niet getreurd, alle warenhuizen hebben plek voor 40 auto's, ongeacht de prijs. Voordat je een warenhuis kunt beheren zul je wel eerst een van de kantoren nodig hebben die in de Finance and Felony update werden geïntroduceerd. Deze kan je aanschaffen via de Dynasty 8 Executive website. Er zijn een viertal kantoren beschikbaar voor je organisatie:

  • Maze Bank West - GTA$1.000.000
  • Arcadius Business Center - GTA$2.250.000
  • Lombank West - GTA$3.100.000
  • Maze Bank - GTA$4.000.000

Kantoor garage's

Niet alleen kunnen we onze zaken regelen vanuit ons kantoor. Nu kunnen we ook onze duurste auto's in ons kantoor opslaan. Met plek voor maar liefst 60 voertuigen heb je nu geen gewone garage meer nodig. Deze vervangt namelijk 6 high-end garages! Met je eigen showroom meters boven de straat weet je zeker dat je voertuigen veilig zijn! Ook deze pareltjes van garages zijn niet goedkoop. Vanaf circa $1150000 dollars kan je een nog kale garage kopen die je net als je kantoor kan decoreren. (For a price, ofcourse!)

gallery_123064_235_253801.jpg

Het scannen van de voertuigen.

Koop en verkoop

De verkoop van de voertuigen werkt eigenlijk hetzelfde als de goederen van de Finance and Felony update. Het inkoopsysteem lijkt weer op dat van de Biker update. Wat is nou de bedoeling? Als je een auto wilt voor in je warenhuis zal je deze eigenhandig moeten stelen. Dit gaat alleen niet zonder slag of stoot. Eerst zul je enige obstakels moeten overwinnen om de auto te kunnen bemachtigen. Gangsters, politie en andere organisaties laten je de auto niet zomaar meenemen en zullen er dus alles aan doen om hem van je af te nemen. Wees dus goed voorbereid! Voor de verkoop moet je in het auto warenhuis zijn waar je een laptop vind. Via deze website kan je de auto's verkopen en er dus geld voor innen, maar ook hier ligt het gevaar op de loer. Met een truck vol gestald met dure auto's ben je in een stad als Los Santos niet veilig voor de risico's dat het met zich mee brengt. Ook al kost het wat moeite, het brengt een mooi zakcentje op! Het is dus niet voor niks.

gallery_123064_235_105068.png

Turf Wars adversary mode

Ook met deze DLC heeft Rockstar ons weer een Adversary mode gegeven: Turf Wars. Deze mode die we misschien nog kennen van de GTA IV multiplayer is terug in een nieuw, moderner jasje. Namelijk in stunt race style! Wat is nou de bedoeling? Nou, het gaat als volgt: Er zijn 4 teams en ieder heeft zijn eigen kleur. Jouw territorium is aangegeven met je teamkleur op de kaart. Het doel van de mode is om zoveel mogelijk van de map te veroveren. Dit doe je door over alle witte vlakken en gekleurde vakken, de door ander veroverde delen, heen te rijden. Maar pas op! De anderen proberen ook jouw plekje te veroveren en willen winnen. Beveilig jouw territorium en verover zoveel mogelijk van de anderen! Als jij uiteindelijk in totaal de meeste vlakken in jouw kleur hebt weten te krijgen win je.

Nieuwe kleding en voertuigen

Er zijn verschillende nieuwe kledingstukken en maskers! De nieuwe knotsgekke maskers vind je in de Vespucci Movie Masks winkel aan het strand. Deze update brengt al het gekke, van pugs en paarden tot zeemonster- en killerclown maskers naar Los Santos! De nieuwe, hippe kleding brengt een street racer style naar je kledingkast en is in een van de vele winkels van Los Santos te vinden. Daarnaast zijn er maar liefst 12 nieuwe voertuigen bijgekomen. Die heb ik even voor je op een rijtje gezet:

Legendary Motorsport:

  • Pegassi Tempesta - $1.329.000
  • Ocelot Penetrator - $880.000

Warstock Cache and Carry:

  • Ramp buggy - $3.192.000 ($2.400.000 met SecroServ korting)
  • Phantom Wedge - $2.553.600 ($1.920.000 met SecroServ korting)
  • Technical Aqua - $1.489.600 ($1.120.000 met SecroServ korting)
  • Blazer Aqua - $1.755.600 ($1.320.000 met SecroServ korting)
  • Armored Boxville - $2.926.000 ($2.200.000 met SecroServ korting)
  • Wastelander - $658.350 ($495.000 met SecroServ korting)
  • Ruiner 2000 - $5.745.600 ($4.320.000 met SecroServ korting)
  • Rocket Voltic - $3.830.400 ($2.880.000 met SecroServ korting)

Note: SecroServ korting krijg je als je een auto warenhuis bezit + een speciale missie hebt voltooid!

Benny's original motorworks:

  • Annis Elegy RH8 - Gratis (upgrades kosten uiteraard wel geld!)
  • Principe Diabolus - $169.000

gallery_123064_235_70780.jpg

Het in- en verkoopsysteem.

#Import/export Snapmatic Contest

Heb jij nou iets mooi's aangeschaft van deze update en ben je er erg trots op? Maak dan er dan een foto van! Ook voor deze DLC heeft Rockstar een Snapmatic contest online gezet waarmee $1000000 aan in-game cash mee gewonnen kan worden! Denk jij dat je kans maakt? Doe vooral mee!

Bron: Rockstar Games Newswire

Geschreven door @Danger_dog_guy_7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wel leuk, maar ik ben alleen niet zo'n fan van die dingen zoals CEO en Bikers die je 'midgame' moet doen. Ik had liever een paar nieuwe coöpmissies / heists gehad.

...En z0mg die prijzen 0,o

Voor ook van die dingen die ook geen ene steek bijdragen aan de game. nja, iig wel weer leuke dingen om in een singleplayertrainer te openen :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke voertuigen, dit soort voertuigen ontbraken een beetje. Jammer dat alles zo duur is. Ik heb zelf nog niks gekocht uit deze update, ik wacht liever even tot het einde van de maand. Eerst maar eens kijken wat ze toevoegen met kerst. Want de 4 miljoen die ik nu heb is zo verdwenen als ik een nieuw voertuig koop. puh2.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Toch jammer dat het nog steeds niet mogelijk is om je eigen huizen/garages te verkopen. Nu voegen ze steeds meer en meer handigere garages toe zoals die bij je kantoor, heb je er geen geld voor...

Al bij al is dit wel een goede update, al is alles weer lekker hard overdreven wat prijzen. Moesten shark cards nu eens goedkoper worden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gaap. Maak me wakker als er ooit eens een echte DLC uitkomt. Het feit dat alles wat nu nog toegevoegd wordt zo overdreven duur is maakt dat spelers die het spel een tijd links hebben laten liggen, of nieuwe spelers, totaal geen drijfveer meer hebben om nog (of terug) met het spel te beginnen. Wat betaalt de gemiddelde missie tegenwoordig uit? 20k? Dat is dan 250 missies grinden om die 5 miljoen bijeen te schrapen. Als ik er vanuit ga dat elke missie vijf minuten duurt dan komt dat neer op twintig uur spelen. Twintig uur! En wat heb je dan? Eén auto.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gaap. Maak me wakker als er ooit eens een echte DLC uitkomt. Het feit dat alles wat nu nog toegevoegd wordt zo overdreven duur is maakt dat spelers die het spel een tijd links hebben laten liggen, of nieuwe spelers, totaal geen drijfveer meer hebben om nog (of terug) met het spel te beginnen. Wat betaalt de gemiddelde missie tegenwoordig uit? 20k? Dat is dan 250 missies grinden om die 5 miljoen bijeen te schrapen. Als ik er vanuit ga dat elke missie vijf minuten duurt dan komt dat neer op twintig uur spelen. Twintig uur! En wat heb je dan? Eén auto.

Ik ben met de bikers update na een half jaar terug (bijna dagelijks) beginnen spelen hoor... Heb nu 3 warehouses en verdien nu ongeveer gemiddeld $100K per uur spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er wel okay uit, de Technical Aqua ziet er wel cool uit, dat je gewoon in het water kan varen, en helikopters kapot schieten en later weer verder kan rijden op normaal grond maar voor de rest vind het wel een beetje overdreven. Vroeger had je een update zoals Beach Bum en ook al was dat niet een hele geweldige update, het was niet zo overdreven als dit. Die updates op de Cheetah waarmee je andere voertuigen weg kan botsen zien er gewoon er apart uit. Waarschijnlijk is het leuker als je er zelf meerijdt, maar als ik het zo zie in de video zou ik er zelf geen cent aan uitgeven. Ach ja, ik wacht maar gewoon op een nieuwe GTA..

Bewerkt: door Asphyxiated

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zinloze update ??? Je hoeft het ook niet te doen... Kom op zeg het is gratis wat zeur je ?

Ik heb alleen nog geen showroom ! Wat kun je met een showroom ? Er ook flink mee verdienen of ???

Dr is geen showroom. Of bedoel je de kantoorgarage? Daar kan je alleen je eigen voeten inzetten en levert geen geld op.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...