Jump to content

Hotdogactie - Poster


3L1077

Recommended Posts

Hai,

Aangezien ik op school verantwoordelijk ben voor het ontwerpen van het jaarboek, en we een hotdogactie doen om wat geld in te zamelen, heb ik een postertje ontworpen. Niet zo speciaal, maar ben wel even bezig geweest met die hotdog te illustreren... puh2.gif

waIyUFh.jpg

Kleine versie:

waIyUFh.jpg?1

Link to comment
Delen op andere websites

Ik keek eerst naar de afbeelding, dacht dus ook dat het om het jaarboek van GTAForum ging :puh:

Ik ben het wel met Big Boss eens; de kleine lettertjes zijn zeer slecht leesbaar (maar Guard, dat is toch altijd zo) en hoewel je hem op A2 laat afdrukken, zullen mensen er toch heen moeten lopen om het goed te kunnen lezen, denk ik. Je krijgt dus de kans dat mensen er aan voorbij zullen lopen zonder de moeite te nemen dichterbij te komen om de kleine lettertjes te lezen.

Verder prima poster hoor; de steekwoorden vallen op en de afbeelding geeft duidelijk weer waar het om gaat, dus daar zou ik niks aan veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tekst is lekker duidelijk en de vetgedrukte kernwoorden geven een leuk effect. Het is alleen jammer dat de kwaliteit niet zo scherp is, ben ik de enige die dat heeft? Daardoor kan ik in ieder geval ook de tekst onder 'Derde graad' nu niet lezen. Verder wel een leuk design en een mooie kleurovergang.

Link to comment
Delen op andere websites

@Guard, ik weet het... Maar alle info wordt in alle klassen meegedeeld, en de leerlingen krijgen ook nog eens een bericht. Het staat eigenlijk enkel voor de formaliteit op de poster, en daarmee dat ik het niet zo duidelijk gemaakt heb.

@Bas, zit je op mobiel? De afbeelding is eigenlijk zo gigantisch (meer dan 10.000 pixels hoog), dat je mobiel het waarschijnlijk slecht verkleint. Bij mij is het op mobiel inderdaad ook redelijk wazig.

Maar bedankt voor de kritiek, jongens! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...