Jump to content

[Stelling] Festive updates voegen echt iets toe aan games


NickOwnage

Stelling Week 51  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Festive Updates voegen echt meer toe aan games

    • Ja, het maakt de sfeer een stuk gezelliger.
      5
    • Nee, de basisgame is voor mij genoeg
      2
    • Bij de ene game past het beter als bij een andere
      4
    • Anders namelijk:
      1


Recommended Posts

De stelling van week 51 staat alweer voor de deur! De stelling van deze week is vroeger dan gebruikelijk, maar dat moet de pret niet drukken. De stelling van deze week luidt: Festive updates voegen echt iets toe aan games. Vele games maken gebruik van deze updates. Denk daarbij aan GTA V, Overwatch, Gears of War 4 en zelfs Pokémon Go doet eraan mee.

Wat vind jij? Voegen Festive updates echt iets toe aan games?

Wil jij alle stellingen nog eens rustig nalezen kijk dan hier

Of heb jij misschien zelf een leuke stelling laat het mij weten via een PB

Happy Gaming!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk alleen echt bij GTA V ken. Daar vind ik het wel toepasselijk omdat GTA: Online zo nog aangepast wordt aan de tijd waar we in leven. Het geeft een leuk effect als je bijvoorbeeld een kerstboom in het straatbeeld ziet en alles onder de sneeuw zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder twijfel gelijk de 'ja' knop ingedrukt. Al voegt het niet veel toe aan de hoofdgedachte van de game, het laat je wel weer eerder de game opstarten. Iets wat een heel jaar door normaal is in een kerst jasje (oid) zien maakt toch veel mensen blij lijkt me. Nu praat ik niet per se over gta online maar meer in het algemeen. Want ja, wie houd er nou niet van? :)

Link to comment
Delen op andere websites

In de vorm van hoe GTA het uitwerkt is het zeker leuk, maar ik doel ook meer op de updates met betrekking tot "nieuwe kleren"

Dat in gedachte nemend vind ik het nog steeds een beetje aan het spel liggen. Maar goed, ik ken dus niet heel veel spellen waar het wordt toegepast en op welke manier. Zoals bij GTA heb je bijvoorbeeld altijd al kleren kunnen kopen, als die dan aangepast zijn aan een festiviteit is het leuk. Pay Day kent het ook in de vorm van missies. Vind het daar ook nog wel goed passen, omdat je anders steeds dezelfde missies doet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn oude (now defunct) liefde Battlefield Heroes deed dit al ver voor GTA V en enkele andere voorbeelden, denk ook aan MMORPG's als RuneScape en WoW. Bij deze games vond ik dat altijd erg leuk. Bij GTA V vind ik het het niveau van een doorsnee update niet overstijgen, en dat niveau vind ik al bijster laag :( .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken het alleen van GTA V, maar ik moet zeggen dat ik het wel gezellig vind, het geeft een andere sfeer die goed past bij de tijd waarin je de game speelt. Ik wil niet zeggen dat het het verhaal compleet maakt, maar voor het moment is het wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, het concept is prima, ik kan eigenlijk geen redden bedenken waarom niet. Het draagt bij aan het sfeertje wat zeker wel leuk is in online-games en het is gratis content, weliswaar bij sommige games verborgen achter ingame-valuta, maar nooit echt extreem duur ofzo.

De ene werkt het weer wat beter uit dan de andere. Rocket League heeft een arena bedekt onder het sneeuw en ijs waarin driften heel soepel gaat en alles anders reageert dan je gewend bent, dat vind ik dan wel weer heel vet en voegt ook gameplay-gewijs wat toe. HITMAN heeft ook een geweldige kerstupdate met tal van content Applaus.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...