Jump to content

Batman The Joker


EnergyCorse

Recommended Posts

Ben bezig geweest met wapens voor V

Heb nu de bat vervangen voor een medieval mace

Koste wat moeite omdat je het via IV moet importen/exporten maar het is gelukt inclusief texture`s. (tutorial komt eraan)

Alleen nog rotatie ervan aanpassen, dat wordt een beetje trial en error , want volgens 3d Max klote de rotatie

maar ja .... hier paar screens ervan, let niet op het collision model ivm rotatie icon_mrgreen.gif

GTA5_2016_12_27_05_15_53_42.jpg

GTA5_2016_12_27_05_18_03_56.jpg

GTA5_2016_12_27_05_19_14_02.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren heb ik je erover in de chat gesproken. Knap dat je hebt doorgezet en dat het natuurlijk gelukt is. Daar haal je de voldoening uit. :) Het ziet er in ieder geval goed uit en met een beetje inbeelding zie ik het eindresultaat wel voor me.

Link to comment
Delen op andere websites

@3L0177

Thanks voor je reactie :)

Ben inderdaad het zelfde bezig als met IV, alleen dan alles vanaf scratch zelf gemaakt.

@Bassieboy35

Thanks, documentatie hielp zo :)

Eindelijk ook texture`s erin, daar liep ik eerst nog op vast.

Nu nog beetje roteren en dan is die klaar voor release

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie reactie`s :)

Me 2 grootste problemen zijn voorlopig nog rotatie voor het melee gedeelte , gelukkig werkt collision en texture`s wel.

En heb net ook een revolver van Bioshock geprobeerd te importeren, alleen zodra ik probeer te schieten crashed het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee models zijn niet van mij, deze exporteer ik uit game`s zoals Bioshock Infinite.

Gelukkig hoef ik er niks aan te coderen, dus alleen verantwoordelijk voor het importen/exporten.

Heb er een tutorial voor geschreven gezien het zo erg omslachtig is, (je hebt IV nodig om moet het bestand via een .wft veranderen naar .dff deze weer exporteren naar open formats , dan deze in IV importen en vervolgens een export draaien van het .wft bestand, deze vervolgens via de FiveM converter weer veranderen in een.ydr en vervolgens weer importeren en dan pas werkt het.

Zal binnenkort als rotatie`s kloppen deze hier oploaden

Link to comment
Delen op andere websites

Nog steeds aan het kloten met Z-modeler, 3dMax, Open IV en Unreal exporter om te kijken wat er precies mogelijk is en hoe het allemaal inelkaar steekt

Gekeken naar de Batman Serie`s via Unreal exporter, export van Joker zijn hoofd gemaakt

Deze vervolgens naar 3dmax geimporteerd, daarna deze naar Z-modeler geimporteerd en vervolgens deze proberen toe te voegen aan een ped

Moet nog wat aan de texture`s doen, en wat beter scalen , maar gelukkig na een nacht vogelen is het wat duidelijker geworden :)

GTA5_2017_01_06_05_34_18_92.jpg

GTA5_2017_01_06_05_34_35_95.jpg

GTA5_2017_01_06_05_34_10_79.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Net alsof het een masker is wat je kan kopen in dat winkeltje aan het strand. Je hebt het nu bij een pedestrian opgezet, maar kan het ook bij een opdrachtgever? De Joker als opdrachtgever in GTA, briljant zou dat zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Net alsof het een masker is wat je kan kopen in dat winkeltje aan het strand. Je hebt het nu bij een pedestrian opgezet, maar kan het ook bij een opdrachtgever? De Joker als opdrachtgever in GTA, briljant zou dat zijn.

Brilliant idee om de Joker als opdrachtgever te hebben.

In theorie zou het wel moeten kunnen, weet alleen niet wat filmpjes van de game , en custom models doen "crashfest 2.0)

Al zou er met IV meer potentie in zitten omdat je daarmee eigen animatie`s kan maken..

De Joker als opdrachtgever in GTA, briljant zou dat zijn.

Al helemaal als je wat audio kan halen uit de files van Arkham games. The Joker, ingesproken door Mark Hamill, is namelijk echt een van de ultieme gamevillains! icon_mrgreen.gif

En gelijk een brilliante toevoeging.

Heb al snel even gekeken , volgens mij zijn de audio file`s van the Arkham game`s wel te exporteren.

Importen in V, en afspelen heb ik geen flauw idee van.

Weet dat het met IV iengeval mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...