Jump to content

[RDR2] Wat zou jij graag willen zien in een Collector's Edition?


JasonStatham

Recommended Posts

Ik koop haast nooit Collector's Editions, want ze zijn echt reteduur. Af en toe koop ik losse items die ik wel gaaf vind achteraf 2e hands bijvoorbeeld, wat ik zeker wel prima vind bij artwork boeken en dergelijke.

Maar ik zat bij mezelf te denken van hoe R* mij zover zou kunnen krijgen om een CE van Red Dead Redemption 2, mits het niet belachelijk duur is, aan te schaffen en ik kwam op het volgende:

  • OST op CD
  • Artwork Book
  • Een grote kaart van de speelwereld (vergelijkbaar met de blueprint map van V) op een doek (kleedachtige stof)
  • Een gethematiseerde kaartenset
  • De klapper, 1 van de 2:
    • Een figurine van een stijgende paard
    • Een replica van een revolver

Ik ben benieuwd wat jullie er graag in zouden zien en bij welke attributen je een aanschaf zou overwegen of ben je misschien wel zo'n CE's liefhebber die zich al gauw laat overtuigen. Ik ben benieuwd wat jullie kunnen verzinnen smile3.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

  • Zoals Franky al zei, zou ik ook graag de OST op cd willen. Ik heb van GTA IV, RDR (+ Undead), LA Noire, Max Payne 3 en GTA V de OST digitaal via iTunes gekocht, maar het zou leuker zijn om hem op cd te hebben.
  • Ook zou ik heel graag een figurine willen van het hoofdpersonage ongeveer zoals bij de Uncharted 4 CE:
    20773813878_8f55ea023c_h1.png
  • Misschien ook wel een kledingstuk, zoals een cowboyhoed (maar dat zal wel te duur zijn) of een T-shirt.
  • Zoals jullie al zeiden, zou een gethematiseerde kaartenset wel leuk zijn, de vorige RDR had dat ook.
  • Een artwork boek zou ook wel nice zijn, maar hoeft voor mij niet per se.
  • Een grote Wanted-poster zou wel cool zijn.
  • Misschien ook een paar in-game dingen, zoals een exclusieve outfit of exclusief paard.

Er zijn vast nog wel dingen die ik graag zou willen zien, maar het is niet gemakkelijk om zo een paar dingen te bedenken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic! Moet eerlijk zeggen dat ik zelf nooit echt met een collectors edition bezig ben, omdat ik die nogal duur vind en nou ook weer niet zo'n grote spaarder ben. Ik vind de extraatjes van de pre-order bonus vaak wel genoeg. Een extra snel paard bijvoorbeeld. Zou ik iets voor de edition moeten bedenken zat ik ook aan een poker/kaartsetje te denken en een action figure van de hoofdpersonage(s). Uiteraard moet Rockstar er ook rekening mee houden dat niet alles gedoogd is, iets in de vorm van een wapen wordt hier al bestraft. Bij Red Dead Redemption zat er een film bij als ik mij goed herinner, die was wel leuk om eens te zien. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

"Een gethematiseerde kaartenset" - Damn dat klinkt heerlijk! Gooi er nog maar wat Red Dead-pokerchips tegenaan dan! icon_mrgreen.gif

Dat zou inderdaad echt gaaf zijn. Niet alleen maar mooi om te hebben, maar ook functioneel! smile3.gif Helemaal in RDR-stijl pokeravonden houden biertje.gif
  • ...
  • Ook zou ik heel graag een figurine willen van het hoofdpersonage ongeveer zoals bij de Uncharted 4 CE.
  • ...

Leuk lijstje wel! Maar van mij hoeft dit nog niet. Een figurine van de protagonist lijkt me niet echt iets fijn voor een CE van deze game. Bij die van Nathan Drake vind ik het wel passend, Nathan is langzamerhand een iconisch personage aan het worden en dat is dus al een bekend gezicht. Maar als je een game speelt met een nieuw hoofdpersoon, zoals nu denk ik het geval is, vind ik hem nog niet figurine-ready.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een mini-figurine, een shit ton aan pre-order missies/outfits, een awesome hoesje voor de game zelf, en een kaart. :Y Ik leg er zo €120 voor neer, heb er nogsteeds spijt van dat ik bij GTA5 m'n pre-order nooit heb geüpgrade naar de CE.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een mini-figurine, een shit ton aan pre-order missies/outfits, een awesome hoesje voor de game zelf, en een kaart. :Y Ik leg er zo €120 voor neer, heb er nogsteeds spijt van dat ik bij GTA5 m'n pre-order nooit heb geüpgrade naar de CE.

Hier heb ik zelf ook spijt van..

Hmmm.. Figurines zijn altijd welkom! Ik vind extra missies of outfits altijd de grootste onzin die er is. Paar jaar geleden kreeg je tenminste echte pre-order voordelen zoals een poster, steelbook of andere extra fysieke goodies. Nee, voor mij hoeven die missies en outfits niet. (Een van de redenen waarom ik afgelopen jaar slechts 1 game heb gepreordered en normaal wel een stuk of 10)

Posters en kaarten zijn altijd wel een leuke bijkomstigheid, maar figurines doen het echt voor mij als ze er vet uit zien. Dan heb ik er vaak wel wat geld voor over. :)

OST cds heb ik ool bij veel van mijn special/limited/collectors edition van games. Altijd een leuk extraatje. Helaas nog nooit echt een cd geluisterd. Moet ik dus maar eens meebeginnen.

Artbooks blader ik vaak nog even door. Leuk, maar dat trekt me niet over de streep.

Mijn RDR2 collectors editie moet bevatten:

- de fysieke game

- Steelbook

- Figurine

- OST CD

- Artbook

Missies en dergelijken zijn niet nodig

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een mini-figurine, een shit ton aan pre-order missies/outfits, een awesome hoesje voor de game zelf, en een kaart. yep.gif Ik leg er zo €120 voor neer, heb er nogsteeds spijt van dat ik bij GTA5 m'n pre-order nooit heb geüpgrade naar de CE.

Hier heb ik zelf ook spijt van..

Hmmm.. Figurines zijn altijd welkom! Ik vind extra missies of outfits altijd de grootste onzin die er is. Paar jaar geleden kreeg je tenminste echte pre-order voordelen zoals een poster, steelbook of andere extra fysieke goodies. Nee, voor mij hoeven die missies en outfits niet. (Een van de redenen waarom ik afgelopen jaar slechts 1 game heb gepreordered en normaal wel een stuk of 10)

Posters en kaarten zijn altijd wel een leuke bijkomstigheid, maar figurines doen het echt voor mij als ze er vet uit zien. Dan heb ik er vaak wel wat geld voor over. smile3.gif

OST cds heb ik ool bij veel van mijn special/limited/collectors edition van games. Altijd een leuk extraatje. Helaas nog nooit echt een cd geluisterd. Moet ik dus maar eens meebeginnen.

Eens wat betreft extra missies en andere perks die exclusief voorbehouden worden aan zij die pre-orderen of speciale edities aanschaffen :fp:

CD's heb ik ook heel wat van bij mekaar gekregen in de loop der jaren, maar nooit echt geluisterd totdat ik auto begon te rijden :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Wel leuk om na te denken over de collectors editie. Zelf koop ik het spel denk ik digitaal. Maar wie weet, misschien weet Rockstar mij te overtuigen. Ik zie zelf het liefst de fysieke game, een steelbox met wat mooie artworks, de officiële soundtrack en wat in-game content (het liefst alleen cosmetisch). Figurines zijn leuk maar vaak ligt de prijs daardoor flink hoger. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
Op 10/12/2017 om 22:11, Dutchy3010 zei:

Ik ben zo principieel tegen collectors editions, dat ik geen wensen heb voor deze editie. Vind dat eigenlijk de goodies gewoon los te koop moeten zijn. :Y

Haha, en dan heb je mij, altijd al lichtelijk gefascineerd door de niche economie die achter collector's editions omgaat :puh:

 

 

Op 10/12/2017 om 17:48, PrioX zei:

Zelf koop ik het spel denk ik digitaal.

Voordeel wel weer dat je het spel al om 0u kan gaan spelen in de nacht met je download al gedaan en alles :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor € 10,- extra

Steelbook

mooie plattegrond

ingame : Sneller paard.

              upgraded jachtgeweer of boog.

ingame online:  Eerste upgrades gratis of wat extra dollars.

 

het concept artbook is € 30,- dus die hoeft er van mij niet bij of in een duurdere editie.

Extra revolver is al vrij te spelen in gta dus zou jammer zijn als ze die ook als pre order bonus doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop eigenlijk ook dat er een speciale editie komt met een digitale code voor het spel. Op de Xbox game-share oik met een vriend die ook graag RDR2 wilt hebben. Maar alleen digitale spellen kun je van elkaar spelen. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...