Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Ik heb beide gespeeld, en Killzone heb ik nog ergens in mijn kast liggen. Ben eerlijk gezegd niet zo heel erg onder de indruk van allebei de games, maar als ik er 1 moet kiezen dan is de keuze snel gemaakt: Killzone Liberation. Daar zit veel meer diepgang in, en het is in mijn ogen wat boeiender dan Medieval resurrection. Af en toe is het een beetje onoverzichtelijk wat erg storend is, en zoals ik al eerder zei vind ik het beide niet echt aanraders ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

In welke winkel is Scareface te koop

Ik denk dat het gewoon een kwestie is van rondkijken in verschillende winkels. Het ligt er natuurlijk ook aan of je deze online wilt bestellen of gewoon in een winkel wilt kopen.

Zo kun je Scarface hier online bestellen:

-bol.com/scarface

Verder zou je nog in winkels bij jou in de buurt kunnen kijken bijvoorbeeld:

- Dixons

- Bartsmit

- Free Record Shop

- Intertoys

enzovoort.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zit te twijfelen tussen GTA: SA of De Sims 2. Allebei top games en niet zo erg duur meer voor de PC.

Aan de ene kant wil ik SA heel graag hebben, voornamelijk voor SA:MP. Maar De Sims 2 is ook heel erg leuk. Ik houd ervan om huizen te creëren en inrichten. Wat moet ik nou kiezen om de vakantie mee door te komen? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit te twijfelen tussen GTA: SA of De Sims 2. Allebei top games en niet zo erg duur meer voor de PC.

Aan de ene kant wil ik SA heel graag hebben, voornamelijk voor SA:MP. Maar De Sims 2 is ook heel erg leuk. Ik houd ervan om huizen te creëren en inrichten. Wat moet ik nou kiezen om de vakantie mee door te komen? :{

Ik kan je SA aanraden. Met zoveel mods op het net kan je je hele game naar smaak aanpassen. Met de nieuwste modificaties zoals CLEO3 en ENB series zijn de mogenlijkheden oneindig. Zo kan je übergraphics krijgen of een gravity gun (geweer waarmee je alles kan oppakken en wegschieten) of met een druk op de knop naar first person view. Bovendien moet je bij de sims uitbreidingen blijven kopen wil je niet snel uitgespeelt raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit te twijfelen tussen GTA: SA of De Sims 2. Allebei top games en niet zo erg duur meer voor de PC.

Aan de ene kant wil ik SA heel graag hebben, voornamelijk voor SA:MP. Maar De Sims 2 is ook heel erg leuk. Ik houd ervan om huizen te creëren en inrichten. Wat moet ik nou kiezen om de vakantie mee door te komen? :{

Ik raad je ook GTA aan, niet alleen om dat deze nog maar rond de 20 euro kost, maar ook vanwege de mogelijkheden. Ik denk dat je + de verhaallijn daar veel langer mee zoet bent. Daarnaast is Sims 3 op komst en die beloofd veel, ook op het gebied van creëren wordt de Sims 3 veel uitgebreider. Als ik jou was zou ik lekker wat geld opzij leggen voor de nieuwe Sims en die 2 tientjes aan Gta San Andreas besteden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik ben weer eens op zoek naar een nieuwe game en aangezien ik de gamewereld nog steeds niet echt volg ben ik niet echt op de hoogte van goede games. Bij deze dus de vraag: Welke game voor de X-BOX 360 raden jullie me aan? Ik zoek een soort shooter danwel action/adventure die aan zoveel mogelijk van de volgende eisen voldoet:

  • Goede single player, (online) multiplayer doet er niet toe;
  • Zo realistisch mogelijk: Ik wil geen zombies afknallen, met grote laserguns de strijd aangaan, of in 2311 aliens neerschieten. Gewoon normale wapens in een realistische omgeving;
  • Langdurige gameplay: Voor een paar uurtjes hoeft het van mij niet;
  • Veel vrijheid: Het hoeft niet zo te zijn dat ik alles zelf mag bepalen, maar het moet niet iets zijn als "Ga hier rechts, daar links en schiet iedereen daar neer...". Ik wil zelf graag zoeken en puzzelen om alles te volbrengen.

Iemand die één of meerdere games weet die aan het lijstje voldoen? De kosten maken overigens niet uit, zolang 't maar een topgame is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de eisen van je zo lees denk ik dat je toch snel terrecht komt bij een game als Far Cry 2, welke eigenlijk aan al je punten voldoet. Hier vind je een goede en duidelijke recensie van de game waardoor je misschien iets wijzer er van wordt.

Succes ermee

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar een game. Alleen weet ik niet zo goed welke. Ik houd van Shooters en Games met veel Actie. Resident Evil 5 en andere zombiegames hoef ik niet. Ik zal een paar punten geven.

* Het moet geen game zijn met een slechte besturing.

* Het moet niet al te onrealistisch zijn, Een beetje kan natuurlijk wel.

* Al het kan een 2 speler Co-Op (Splitscreen).

* Met een groot aantal wapens.

* Online Mutliplayer (Goede)

* Goeie graphics

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf aan een spel zoals "Medal of Honor: Vanguard"

Ik heb hem zelf ook, alleen in Splitscreen Multiplayermaps zijn e weinig een stuk of 5 á 6.

Het is een leuk spel waar je heel lang meebezig kunt zijn, je hebt een heleboel mogelijkheden:

- Campaign - Je gaat "Missies" doen heel Europa door.

- Daarin verwerkt een losse "Missie" kiezen. (Als je hem in Campaign al hebt gedaan)

- Mulitplayer Splitscreen.

En nog wat andere mogelijkheden. Alleen is een tijdje geleden dat ik hem heb gespeeld. Alleen als je niks te doen hebt, het is een spel die je er wel weer vaker bijpakt. (dat heb ik dan)

Kosten

De kosten zijn niet zo hoog, bij de Intertoys heb ik hem voor €20 gekocht ongeveer een half jaar á jaar geleden.

Dus ik denk nu ongeveer €15.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een game :Y Als het kan Free Roaming :Y Dit zijn de punten. Er kan vast wel een puntje missen.

  • Een spel waarmee ik lang zoet ben - Dus niet dat ik het spel na twee uurtje bv. heb uitgespeeld
  • Geen racing - Ik wil geen game hebben zoals NFS dat speciaal ligt over racing. Gewoon een beetje racen kan nog wel :Y
  • Als het kan 1st Person
  • Niet al te hoge specs want zo goed is me PC niet
  • Een fijne besturing is handig
  • Multiplayer lijkt me leuk als het erin zou zitten :Y
  • Graag een beetje realistisch. Een beetje fantasie mag ook wel erin. Zoals Quake IV ofzo. Maar niet zover als LOTR

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een game :Y Als het kan Free Roaming :Y Dit zijn de punten. Er kan vast wel een puntje missen.

  • Een spel waarmee ik lang zoet ben - Dus niet dat ik het spel na twee uurtje bv. heb uitgespeeld
  • Geen racing - Ik wil geen game hebben zoals NFS dat speciaal ligt over racing. Gewoon een beetje racen kan nog wel :Y
  • Als het kan 1st Person
  • Niet al te hoge specs want zo goed is me PC niet
  • Een fijne besturing is handig
  • Multiplayer lijkt me leuk als het erin zou zitten :Y
  • Graag een beetje realistisch. Een beetje fantasie mag ook wel erin. Zoals Quake IV ofzo. Maar niet zover als LOTR

Is Assasins Creed niks voor jou? Het voldoet niet aan al je punten, maar ach. Het is één van de beste games van 2007, dat zeker. :) Het heeft geen Multiplayer en je kijkt uit de Derde persoon, maar het is een Free Roaming game dus ach.

Dit is wel zeker een game die je gespeeld móet hebben. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een game :Y Als het kan Free Roaming :Y Dit zijn de punten. Er kan vast wel een puntje missen.

  • Een spel waarmee ik lang zoet ben - Dus niet dat ik het spel na twee uurtje bv. heb uitgespeeld
  • Geen racing - Ik wil geen game hebben zoals NFS dat speciaal ligt over racing. Gewoon een beetje racen kan nog wel :Y
  • Als het kan 1st Person
  • Niet al te hoge specs want zo goed is me PC niet
  • Een fijne besturing is handig
  • Multiplayer lijkt me leuk als het erin zou zitten :Y
  • Graag een beetje realistisch. Een beetje fantasie mag ook wel erin. Zoals Quake IV ofzo. Maar niet zover als LOTR

Is Assasins Creed niks voor jou? Het voldoet niet aan al je punten, maar ach. Het is één van de beste games van 2007, dat zeker. :) Het heeft geen Multiplayer en je kijkt uit de Derde persoon, maar het is een Free Roaming game dus ach.

Dit is wel zeker een game die je gespeeld móet hebben. ;)

Laat me dit spel nou net in de kast hebben liggen :puh: Ik heb het nog niet gespeeld maar dat ga ik zsm doen als ik de PC van me zus heb :Y Ik zal eens kijken of ik het kan installeren :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een Free Roaming game en het moet aan deze eisen voldoen:

- Een spel waar je heel lang mee bezig bent.

- Online Multiplayer

- Liefst zo realistisch mogelijk.

- Specs maakt niet zoveel uit.

- Besturing maakt niet uit.

- Liefst een zelfde soort spel als de GTA serie.

- Géén race spel. Het mag er wel in voorkomen.

@ De grote van het spel maakt niet uit.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...