Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deel twee is fantastisch, het heeft een flinke instapdrempel maar een goede, leuke en duidelijke tutorial (die ik je ook écht aanraad om te spelen). Als de game je ligt ga je er veel plezier aan beleven, ik ben er in elk geval al aardig wat uurtjes mee zoet geweest.

Ik krijg zowaar zin om hem nu nog op te starten :sst: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Weet iemand nog wat ijzersterke singe-player-gefocusede FPS games voor de PS3 en PS4? Ik heb onlangs voor de derde keer Wolfenstein: The New Order uitgespeeld en dat blijft me toch een supergame! Als iemand nog meer van zulke games weet die niet DOOM heten, dan hoor ik het graag! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand nog wat ijzersterke singe-player-gefocusede FPS games voor de PS3 en PS4? Ik heb onlangs voor de derde keer Wolfenstein: The New Order uitgespeeld en dat blijft me toch een supergame! Als iemand nog meer van zulke games weet die niet DOOM heten, dan hoor ik het graag! :)

far cry 3 voor de pps3 vond ik persoonlijk een hele goed FPS game. Story is boeiend, verhaal is goed en de antagonist een grote lul. Die kan ik je wel aanraden, maar raak niet in de war met far cry 4, die valt tegen.
Link to comment
Delen op andere websites

Klassiekers zijn natuurlijk Duke Nukem: Forever en DOOM 3, daarnaast vond ik Far Cry 3: Blood Dragon ook erg leuk. Call of Duty was altijd een singleplayer-franchise, sinds CoD 6 is de serie natuurlijk een grote poep, maar CoD: World at War vond ik nog erg sterk.

Link to comment
Delen op andere websites

Far Cry 3 is open-wereld, niet waar? In dat geval haak ik echt direct af, want daar heb ik het op dit moment wel even mee gezien blij.gif

DOOM3 en Duke Nukem moet ik dan op de laptop spelen, maar dat vind ik echt a-relaxed... Al heb ik DOOM3 nooit gespeeld, wellicht dat ik die wel een kans geef.

Wat betreft CoD ben ik er ook echt klaar mee, ik heb wel genoeg gehad van die Michael Bayish shooters. In feite ben ik sowieso wel klaar met al die MMS-spellen die volledig gemaakt zijn met in het achterhoofd de multiplayer. Dus ook al die CoDs/BF's en MoH-games wil ik niet spelen... emo.gif

Nou klink ik als een veeleisende zeikslet, maar zijn er echt geen van die echte FPS-shooters die volledig gericht zijn op single-player voor de PS3/PS4? Wolfenstein: The New Order en The Old Blood zijn mij echt geweldig bevallen en eerstgenoemde zal ik voor altijd nog blijven spelen, maar na 3x wil ik wel eventjes wat anders puh2.gif

Edit: Zo te zien is Duke Nukem: Forever dus wel op ps3 beschikbaar, maar is dat echt een aanrader? Dotz, jij bent echt de allereerste die ik ooit daar wat positiefs over heb horen zeggen en alles wat ik zie schrikt me af bloos.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb DOOM redelijk hard geknalt met wat maten van mij de weekend dat het uitkwam, maar het is niet precies wat ik zoek. Het is wel volledig single-player en een goede throw-back richting de Quake dagen, maar het is zo extreem fast-paced dat ik er moeilijk voor een erg lange tijd in kan opgaan.

Misschien moet ik niet zo zeuren en gewoon kopen ja :puh:

Iemand ervaring met de Metro 2033 en Metro Last Light games?

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben we het een tijd terug niet over The Duke gehad?

In mijn opinie is het een ''love it or hate it''-dingetje. Veel mensen die de game kopen verwachtten, denk ik, een moderne shooter. De typische Duke Nukem-gameplay is gewoonweg verouderd; als je dat niets vind of er gewoon niet mee om kunt gaan moet je de game simpelweg niet kopen. Zelf vond ik de game een aderlating, en niet alleen omdat 'ie na meer dan tien jaar toch nog uit kwam of omdat ik naar de Intertoys kon met mijn reserverings-bonnetje uit 1997, maar vooral omdat de game heerlijk afsteekt tegen de vooral serieuze games van tegenwoordig.

De humor moet je ook aanstaan, natuurlijk.

Overigens is de game al wat ouder dus zou je hem vrij goedkoop moeten kunnen krijgen.

edit: Zelf vond ik Bioshock wat te langdradig en eentonig, maar het is een fantatische game. Misschien dat je daar nog eens naar kunt kijken :) . De Half-Life serie is natuurlijk ook een aanrader, en anders misschien Medal of Honor: Frontline :) ?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Voor nu zal ik het doen met de Metro-games, erg veel positieve dingen over gelezen en gezien zonet.

Bioshock is inderdaad erg goed en Metro blijft ook erg sterk smile3.gif

Best bizar dat ik Bioshock helemaal ben vergeten, ik heb daarvan alleen de 1e game gespeeld en om de een of andere reden nooit aan deeltje 2 en Infinite toegekomen, terwijl ik 1 wel sterk vond thumbsdown.gif Ik denk dat ik daarmee wacht tot de PS Store The Collection (1+2+Infinite) voor een tientje of 2 in de Sale gooit smile3.gif

Hebben we het een tijd terug niet over The Duke gehad?

In mijn opinie is het een ''love it or hate it''-dingetje. Veel mensen die de game kopen verwachtten, denk ik, een moderne shooter. De typische Duke Nukem-gameplay is gewoonweg verouderd; als je dat niets vind of er gewoon niet mee om kunt gaan moet je de game simpelweg niet kopen. Zelf vond ik de game een aderlating, en niet alleen omdat 'ie na meer dan tien jaar toch nog uit kwam of omdat ik naar de Intertoys kon met mijn reserverings-bonnetje uit 1997, maar vooral omdat de game heerlijk afsteekt tegen de vooral serieuze games van tegenwoordig.

De humor moet je ook aanstaan, natuurlijk.

Overigens is de game al wat ouder dus zou je hem vrij goedkoop moeten kunnen krijgen.

edit: Zelf vond ik Bioshock wat te langdradig en eentonig, maar het is een fantatische game. Misschien dat je daar nog eens naar kunt kijken smile3.gif . De Half-Life serie is natuurlijk ook een aanrader, en anders misschien Medal of Honor: Frontline smile3.gif ?

Wat betreft Duke Nukem: Forever blijf ik toch echt 'on the fence', ik zie wel de charmes ervan in die jij beschrijft. Maar het spel is echt zo hopeloos gefaald en niet alleen voor nieuwkomers, maar ook traditionele fans waren dik teleurgesteld. Maar goed, ik weet niet wat momenteel nog de algemene mening is wat betreft dat spel, wellicht dat meer mensen als jij die er nu op terugkijken wel kunnen waarderen voor wat het is. Goed, bij deze, de volgende keer dat ik 'm in de budget-bak van Game Mania of Nedgame zie liggen, pik ik 'm op clown.gif

MoH: Frontline, MoH: Rising Sun, Half-Life 1+2, Return to Castle Wolfenstein, oude BF's, CoD I-III, Brothers in Arms, al die gouwe ouwe FPS games van de jaren na de millenniumwisseling met veel plezier gespeeld toen ik nog aardig wat op PC speelde. Ik heb twee broers die destijds zwaar into gaming waren, dat geluk heb ik wel gehad in mijn jonge jaren smile3.gif

Maar nou op laptop vind ik gamen echt gewoon niet chil en de PC die ik heb, heeft een serieus defect, maar geen idee wat. Dus ik moet/wil het echt doen met de titels op ps3 en ps4. De ps2 aansluiten doe ik alleen voor de games met een speciaal plekje in m'n hart bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Gegroet zwaaien.gif

Onlangs heb ik Titanfall 2 uitgespeeld, een vette shooter met een enkele missie die mij echt wist te bekoren. Eentje waar je met behulp van een tool continu tussen 2 tijdsperiodes kan reizen, wat niet alleen zorgt voor 2 compleet andere level designs, maar ook nieuwe gameplay mogelijkheden teweeg brengt. Nou ben ik benieuwd of jullie nog wat suggesties voor mij hebben waarbij tijdreizen een rol speelt, het liefst ook waarbij het niet alleen een rol speelt in het verhaal, maar ook subliem is geïntegreerd in de gameplay.

Het liefst voor Playstation 4, 3 of 2.

Games die niet genoemd hoeven te worden:

- Dishonored 2

- Quantum Break

- Superhot

- Life is Strange

- Final Fantasy VIII of XIII-2

- Dragon Ball Xenoverse

- Chrono Trigger

- Back to the Future (Telltale)

- Ratchet & Clank: A Crack in Time

- Prince of Persia, weet niet meer welke.

Bij voorbaat dank!

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...