Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Ik heb gisteren een ps3 gekocht, ondertussen al geinstalleerd. Kunnen jullie wat tips voor games geven (en ook zeggen waarom, misschien is het niet mijn smaak)?

Als je van Shooters houdt, zou ik 1 van deze games kopen (met waardering dat je 1 het beste kunt kopen):

1. Resistance: Fall of Man FPS (schijnt een enorm schietspektakel te zijn)

2. Brothers in Arms: Hell's Highway (als je van BiA houdt, mag deze niet in je verzameling ontbreken)

3. Rainbow Six Vegas (als je van tactical shooters houd, enorm vet)

4. Call of Duty 3 (CoD _O_)

5. F.E.A.R (als je de PC versie nog niet gespeeld hebt, echt een aanrader)

6. Als je geen van deze bovenstaande kiest zou ik wat betreft shooters even wachten

RPG'S:

1. Oblivion (zolang je de PC en Xbox 360 versie niet gespeeld hebt)

2. Als je geen van deze bovenstaande kiest zou ik wat betreft RPG's even wachten

Action-Adventure:

1. Assassin's Creed Adventure (weet niet precies de wat en hoe, maar van horen zeggen is hij heeeeel erg tof)

2. Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (de beste uit de serie van SC)

3. Als je geen van deze bovenstaande kiest zou ik wat betreft RPG's even wachten

De rest van het assortiment zou ik persoonlijk nooit kopen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb gisteren een ps3 gekocht, ondertussen al geinstalleerd. Kunnen jullie wat tips voor games geven (en ook zeggen waarom, misschien is het niet mijn smaak)?

Als je van Shooters houdt, zou ik 1 van deze games kopen (met waardering dat je 1 het beste kunt kopen):

1. Resistance: Fall of Man FPS (schijnt een enorm schietspektakel te zijn)

2. Brothers in Arms: Hell's Highway (als je van BiA houdt, mag deze niet in je verzameling ontbreken)

3. Rainbow Six Vegas (als je van tactical shooters houd, enorm vet)

4. Call of Duty 3 (CoD _O_)

5. F.E.A.R (als je de PC versie nog niet gespeeld hebt, echt een aanrader)

6. Als je geen van deze bovenstaande kiest zou ik wat betreft shooters even wachten

RPG'S:

1. Oblivion (zolang je de PC en Xbox 360 versie niet gespeeld hebt)

2. Als je geen van deze bovenstaande kiest zou ik wat betreft RPG's even wachten

Action-Adventure:

1. Assassin's Creed Adventure (weet niet precies de wat en hoe, maar van horen zeggen is hij heeeeel erg tof)

2. Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (de beste uit de serie van SC)

3. Als je geen van deze bovenstaande kiest zou ik wat betreft RPG's even wachten

De rest van het assortiment zou ik persoonlijk nooit kopen...

Ik heb een beetje opgfezocht en de volgende spelen spreken me aan:

Resistance: Fall of Man FPS

MotorStorm Race

Full Auto 2: Battlelines

Need for Speed Carbon

Mobile Suit Gundam: Target in Sight

Army of Two

Brothers in Arms: Hell's Highway

De beste van deze vind ik Resistance: Fall of Man FPS en Mobile Suit Gundam: Target in Sight

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er zeker wel een paar voor je in mijn hoofd. :) Zo dacht ik aan de 'Elder Scrolls' serie, waar je met elk deel zo'n 150 tot 200 uur mee bezig bent. Aangezien ik niet uit je post kan halen hoe sterk je PC is (specificaties), maar ik denk wel dat je 'Morrowind' wel kan spelen, 'Oblivion', deeltje 4 in die serie, is welliswaar iets duurder; maar ook het nieuwste deel in de serie waarvan ik uit zeer betrouwbare bronnen heb vernomen dat hij érg leuk is. Overigens hebben we er ook een topic (klik) over op dit forum, waar je ook voor hulp terecht kan.

Ik hoop je vraag voldoende beantwoord te hebben. ^^ :) Al had je voortaan iets beter uit je ogen kunnen kijken, omdat er voor dit onderwerp een alternatief topic is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geboord dat je op Fable of TES:Oblivion niet snel uitgekeken bent. Ik heb het zelf nooit gespeeld, maar het ziet er wel cool uit.

Weet iemand waar ik zo snel 'Jak 3' kan kopen? Voor de PS2

Dat stond er net nog niet :@

Bewerkt: door blokcement
Link to comment
Delen op andere websites

Hé,

Ik ben alweer door al mijn spellen heen en wil weer een nieuw spel kopen.

Weet iemand een spel dat echt een aanrader is? (voor Ps2)

Een game waar je lang mee bezig bent en plezier in blijft hebben :eten:

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd.. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hé,

Ik ben alweer door al mijn spellen heen en wil weer een nieuw spel kopen.

Weet iemand een spel dat echt een aanrader is? (voor Ps2)

Een game waar je lang mee bezig bent en plezier in blijft hebben :eten:

God of War 2, net uit... Dus wel nog volle prijs, wil je een goedkopere toffe game? God of War 1... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hey ook ik zoek een leuke game onder de €30,-

het liefst race.

( sport mag maar dan eigenlijk vooral voetbal ) ( p.s. ik heb al fifa '07 enzoo :D ) )

Voor welke console? Als je echt een racefan bent en je een PS2 hebt, zou ik persoonlijk voor GT4 gaan...

Link to comment
Delen op andere websites

hey ook ik zoek een leuke game onder de €30,-

het liefst race.

( sport mag maar dan eigenlijk vooral voetbal ) ( p.s. ik heb al fifa '07 enzoo :D ) )

Voor welke console? Als je echt een racefan bent en je een PS2 hebt, zou ik persoonlijk voor GT4 gaan...

Ten eerste is Gta IV nog niet uit, ten 2e werkt et niet op de ps2. En ten derde is het niet echt een race spel...

Voor de ps3:

Virtua tennis 3 (is een goed spel, wel geen voetbal)

Tony Hawks Project 8 (skaten, maar als je andere tony hawks hebt gespeeld raad ik je dit niet echt aan, er is niet veel veranderd)

Tiger Woods PGA Tour 07 ( golfen, vind ik persoonlijk onzettend saai)

Fight Night Round 3 (boksen, veel special mouves)

Een paar wat vooral te maken heeft met racen:

Need For speed Carbon (lijkt hele veel op zijn voorganger NFS Most Wanted. De verhaal laan heb je redelijk snel uit, een hele dag gamen en het is uit als je al wat ervaring hebt)

motorstorm (deze vind ik heel leuk, het draait om extreem racen: wat inhoud; alles mag. Heel leuk is ook de online versie, die op ps3 gratis is)

Dit zijn degene die ik heb, of in ieder geval heb gespeeld

(klik op de naam voor meer info op insidegamer.nl)

Over andere consoles wete ik niet veel. O ja, deze games zijn wel duur. Tuusen de 65 en 70 euro

Link to comment
Delen op andere websites

hey ook ik zoek een leuke game onder de €30,-

het liefst race.

( sport mag maar dan eigenlijk vooral voetbal ) ( p.s. ik heb al fifa '07 enzoo :D ) )

Voor welke console? Als je echt een racefan bent en je een PS2 hebt, zou ik persoonlijk voor GT4 gaan...

Ten eerste is Gta IV nog niet uit, ten 2e werkt et niet op de ps2. En ten derde is het niet echt een race spel...

GT4 = Gran Turismo 4. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...