Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Er zijn 3 Platinum spellen: Tekken DR, Killzone Liberation en WipeOut-Pure. Van het rijtje zou ik Tekken DR kiezen :Y Het is een langdurige game, er zit een Multiplayer mode in en het heeft mooie graphics. Hier krijgt het een 8,5 :Y Vooral de mensen die van de genre: Fight houden, vinden dit een coole spel. Kopen met die handel zou ik zeggen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er zijn 3 Platinum spellen: Tekken DR, Killzone Liberation en WipeOut-Pure. Van het rijtje zou ik Tekken DR kiezen :Y Het is een langdurige game, er zit een Multiplayer mode in en het heeft mooie graphics. Hier krijgt het een 8,5 :Y Vooral de mensen die van de genre: Fight houden, vinden dit een coole spel. Kopen met die handel zou ik zeggen :sigaar:

Ik heb vandaag Tekken DR gekocht, en lekker tijdens de ge-multiplayerd met een paar mensen uit mijn klas. Ik vind het echt een leuk spel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een Shooter game voor de playstation 2.

Ik zat er over na te denken om: spiderman 3 call of duty 3 of god of war 2 te gaan kopen.

Mischien weet iemand nog een ander leuke ps2 game>?

The GTA man

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een Shooter game voor de playstation 2.

Ik zat er over na te denken om: spiderman 3 call of duty 3 of god of war 2 te gaan kopen.

Mischien weet iemand nog een ander leuke ps2 game>?

The GTA man

Battlefield 2: Modern Combat is een erg goede FPS voor de PS2. Hij heeft geloof ik ook de grootste PS2 online spelservers. Online verveel je je dus niet, maar de offline mode vond ik niet zo héél erg geslaagd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een Shooter game voor de playstation 2.

Ik zat er over na te denken om: spiderman 3 call of duty 3 of god of war 2 te gaan kopen.

Mischien weet iemand nog een ander leuke ps2 game>?

The GTA man

Battlefield 2: Modern Combat is een erg goede FPS voor de PS2. Hij heeft geloof ik ook de grootste PS2 online spelservers. Online verveel je je dus niet, maar de offline mode vond ik niet zo héél erg geslaagd.

Battlefield 2 heb ik al... :engel:

Maar wel nog een vraagje weet je hoe ik online kan met battlefield 2?

Ik heb al een soort disc ofzo en een snoer voor de verbinding wat moet ik nu doen???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een Shooter game voor de playstation 2.

Ik zat er over na te denken om: spiderman 3 call of duty 3 of god of war 2 te gaan kopen.

Mischien weet iemand nog een ander leuke ps2 game>?

The GTA man

Battlefield 2: Modern Combat is een erg goede FPS voor de PS2. Hij heeft geloof ik ook de grootste PS2 online spelservers. Online verveel je je dus niet, maar de offline mode vond ik niet zo héél erg geslaagd.

Battlefield 2 heb ik al... :engel:

Maar wel nog een vraagje weet je hoe ik online kan met battlefield 2?

Ik heb al een soort disc ofzo en een snoer voor de verbinding wat moet ik nu doen???

Als je je PS2 al online hebt gezet d.m.v. een kabel achterin, kan je meteen beginnen. Ik heb BF2 zelf niet, maar ik weet wel dat je gewoon op Multiplayer moet klikken. Als hət goed is, hoor je dan een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken. Als je dat hebt gedaan, kan je beginnen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Iedereen, Ik zoek:

1. Een goede RPG voor de PC, liefst niet al te duur (niet 40-50 euro) Niet maandelijks betalen, ik heb al ge WoW'ed en Guild Wars hoef ik ook niet perse (tenzij er mensen echt superervaringen mee hebben)

2. Een leuke PSP Game, ik heb Call Of Duty al, en ik wil graag een PSP game met lange speeltijd want ik heb veelteveel games voor de PSP gespeeld die gewoon te kort waren. VCS en LCS heb ik al.

PS: ook graag prijs bij zetten

Greetz, Mike

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Iedereen, Ik zoek:

1. Een goede RPG voor de PC, liefst niet al te duur (niet 40-50 euro) Niet maandelijks betalen, ik heb al ge WoW'ed en Guild Wars hoef ik ook niet perse (tenzij er mensen echt superervaringen mee hebben)

2. Een leuke PSP Game, ik heb Call Of Duty al, en ik wil graag een PSP game met lange speeltijd want ik heb veelteveel games voor de PSP gespeeld die gewoon te kort waren. VCS en LCS heb ik al.

PS: ook graag prijs bij zetten

Greetz, Mike

  1. The Elder Scroll's IV - Oblivion! Een offline, Westerse RPG met een speeltijd van ongeveer 150 tot 200 uur. Een hartstikke grote aanrader! Ook is het spel niet zo duur meer, kijk maar 'hier'. :)
  2. IK dacht aan Socom 2 (duur) en Killzone: Libiration(goedkoop). Verder zijn er weinig PSP spellen waar je écht lang mee bezig bent...

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Qua vechtgames komt ergens dit jaar Super Smash Bros. Brawl, maar daar heb je nu natuurlijk nog niet zo veel aan. De enige vechtgame die op het moment uit is is Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2. Ik heb deze zelf niet, maar hij schijnt best goed te zijn (klik!). Verder zijn er al een paar partygames, waarvan Wario Ware Smooth Moves waarschijnlijk de beste is die je nu kunt krijgen, maar op 22 juni komt ook Mario Party 8 het toneel op. Het is een kwestie van smaak welke jij leuker vindt, maar ik las ergens dat je van Mario Party houdt, dus dan zou ik daar even op wachten.

Ook kun je natuurlijk niet om de beste game op de Wii heen, Zelda: Twilight Princess. Als je van dat soort games houdt is dat de game die je sowieso moet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

de RPG's voor de PSP die ik heb gevonden zijn (niet al te kiddie, anders was ik nog wel even bezig :puh:) Untold Legends:

Valkyrie profile

Dungeon Siege

Astonishia Story

Breath Of Fire III

Lord Of The Rings Tactics

Zelf zou ik hiervan Dungeon Siege of Untold Legends nemen, maar zoals je ziet is het het aanbod erg schaars, misschien kan je beter op zoek gaan naar een adventure ofzo.

Tip: www.PSP.com ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...