Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Ik zou Scarface kopen voor de PS2. :Y Het is echt een goed spel. :) Het is de bedoeling in Scarface dat je heel Miami moet overnemen. Dit doe je door klusjes op te knappen voor zaken. Te drugshandelen. En allemaal andere illegale praktijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zou Scarface kopen voor de PS2. :Y Het is echt een goed spel. :) Het is de bedoeling in Scarface dat je heel Miami moet overnemen. Dit doe je door klusjes op te knappen voor zaken. Te drugshandelen. En allemaal andere illegale praktijken. :)

Is dat niet een beetje het zelfde als The Godhfather die ik heb??

Link to comment
Delen op andere websites

de RPG's voor de PSP die ik heb gevonden zijn (niet al te kiddie, anders was ik nog wel even bezig :puh:) Untold Legends:

Valkyrie profile

Dungeon Siege

Astonishia Story

Breath Of Fire III

Lord Of The Rings Tactics

Zelf zou ik hiervan Dungeon Siege of Untold Legends nemen, maar zoals je ziet is het het aanbod erg schaars, misschien kan je beter op zoek gaan naar een adventure ofzo.

Tip: www.PSP.com ;)

Dankjewel voor de goede reactie. Op IGN staat dat Valkyrie Profile het beste is van de RPG's. Maar omdat er neit zoveel RPG's zijn voor de PSP verander ik mijn aanvraag wel een beetje.

Kent iemand een goede game waar je niet snel genoeg van krijgt? Ik ga namelijk 4 weken op vakantie naar Griekenland, en dan wil ik wel een game waar ik minimaal 4 weken mee zoet ben. Alvast bedankt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij is het vakantie en dan is het altijd wel lekker om een game te hebben die je heerlijk lang kunt spelen. In de afgelopen jaren was dat steevast een game uit de GTA-serie, maar aangezien ik GTA III, Vice City én San Andreas voor 100 % heb uitgespeeld is het tijd voor een nieuwe. Alleen...buiten de FIFA- en de GTA-serie ben ik absoluut niet bekend in de gamewereld :$

Ik zoek dus een game waarmee ik me in de vakantie lang kan vermaken. Binnen een week moet ik hem niet uitgespeeld hebben, want dan vind ik het een beetje zonde van m'n geld. Eigenlijk heb ik geen flauw idee welk genre ik zoek, want daar ben ik niet bekend mee...ik weet wél dat ik niet echt hou van games als Call of Duty, dus dat soort games a.u.b. achterwege laten.

De game moet wel uit te spelen zijn: Er moet dus een einde aan zitten. Niet zoals met FIFA 2007 dat je gewoon eindeloos door kunt gaan met het spelen van wedstrijden; nee, ik wil voldoening na het uitspelen van de game. Games met verschillende levels spreken me wat dat betreft over het algemeen wel aan, dus iemand die daar wat titels van weet?

O ja, 't is voor de PC...en vast mijn hartelijke dank aan de persoon die me een beetje op weg kan helpen :)

Edit >> Ik heb zelf uiteraard ook even zitten zoeken en één van de Prince of Persia-games lijkt me eigenlijk wel wat. Zijn deze aan te raden? Zo ja, welke vooral? Buiten Prince of Persia mogen er uiteraard nog andere games genoemd worden, want ik ben volkomen onwetend rond games...

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij is het vakantie en dan is het altijd wel lekker om een game te hebben die je heerlijk lang kunt spelen. In de afgelopen jaren was dat steevast een game uit de GTA-serie, maar aangezien ik GTA III, Vice City én San Andreas voor 100 % heb uitgespeeld is het tijd voor een nieuwe. Alleen...buiten de FIFA- en de GTA-serie ben ik absoluut niet bekend in de gamewereld :$

Ik zoek dus een game waarmee ik me in de vakantie lang kan vermaken. Binnen een week moet ik hem niet uitgespeeld hebben, want dan vind ik het een beetje zonde van m'n geld. Eigenlijk heb ik geen flauw idee welk genre ik zoek, want daar ben ik niet bekend mee...ik weet wél dat ik niet echt hou van games als Call of Duty, dus dat soort games a.u.b. achterwege laten.

De game moet wel uit te spelen zijn: Er moet dus een einde aan zitten. Niet zoals met FIFA 2007 dat je gewoon eindeloos door kunt gaan met het spelen van wedstrijden; nee, ik wil voldoening na het uitspelen van de game. Games met verschillende levels spreken me wat dat betreft over het algemeen wel aan, dus iemand die daar wat titels van weet?

O ja, 't is voor de PC...en vast mijn hartelijke dank aan de persoon die me een beetje op weg kan helpen :)

Goede keus om een ander pad in te slaan, er zijn namelijk genoeg leuke games waar jij je waarschijnlijk ook mee vermaakt. Als je echt een voldaan gevoel wil hebben moet je denk ik enkele R(eal)T(ime)S(trategy) games proberen, echter zijn deze binnen één a twee week wel weer uitgespeeld, maar deze games beschikken meestal wel over een skirmish mode, waarin je altijd nog een potje tegen de PC kan spelen. Goede RTS games op dit moment zijn zondermeer Command and Conquer 3 en Supreme Commander. Overigens is het wel zo dat bijna elke game binnen die tijdlimiet is uitgespeeld.

  • C&C3: ong. €49,99 - (Prijs kan verschillen, afhankelijk waar je hem koopt. Check eerst de Bart Smit of Intertoys, daar worden ze snel afgeprijst!)
    Reviews: 1 , 2 , 3.
  • Supreme Commander: ong. €49,99 (Prijs kan verschillen, afhankelijk waar je hem koopt. Check eerst de Bart Smit of Intertoys, daar worden ze snel afgeprijst!)
    Reviews: 1 , 2 , 3.

Een game die ik je ook aanraad is Oblivion, hier ben je zeker de hele vakantie mee bezig bent. Mede dankzij de grote vrijheid die je in het spel hebt. In principe wordt je nergens toe gedwongen, maar kun je doen wat je wil. Het ligt helemaal aan jou hoe lang je over missies doet, en hoe je het doet. Het gebied waar je toegang tot hebt, is in dit spel is echt enorm. Je vindt tevens ook verscheidene kerkers, dorpjes en dergelijke waar je ook nog missies kan doen. Voor meer info raad ik je aan enkele reviews te lezen. Het is wel een beetje fictief, met andere woorden gezegd komen er dus wel soort van monsters in voor, maar ook als je daar geen fan van bent zal het je in dit geval niet uitmaken. Dit spel raad ik je echt aan, zeker als je een game zoekt waarmee je minimaal een paar maand mee bezig bent.

  • Oblivion: ong. €39,99.
    Reviews: 1 , 2 , 3.

Succes bij je keus, en als er nog vragen zijn hoor ik ze wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij is het vakantie en dan is het altijd wel lekker om een game te hebben die je heerlijk lang kunt spelen. In de afgelopen jaren was dat steevast een game uit de GTA-serie, maar aangezien ik GTA III, Vice City én San Andreas voor 100 % heb uitgespeeld is het tijd voor een nieuwe. Alleen...buiten de FIFA- en de GTA-serie ben ik absoluut niet bekend in de gamewereld :$

Ik zoek dus een game waarmee ik me in de vakantie lang kan vermaken. Binnen een week moet ik hem niet uitgespeeld hebben, want dan vind ik het een beetje zonde van m'n geld. Eigenlijk heb ik geen flauw idee welk genre ik zoek, want daar ben ik niet bekend mee...ik weet wél dat ik niet echt hou van games als Call of Duty, dus dat soort games a.u.b. achterwege laten.

De game moet wel uit te spelen zijn: Er moet dus een einde aan zitten. Niet zoals met FIFA 2007 dat je gewoon eindeloos door kunt gaan met het spelen van wedstrijden; nee, ik wil voldoening na het uitspelen van de game. Games met verschillende levels spreken me wat dat betreft over het algemeen wel aan, dus iemand die daar wat titels van weet?

O ja, 't is voor de PC...en vast mijn hartelijke dank aan de persoon die me een beetje op weg kan helpen :)

Edit >> Ik heb zelf uiteraard ook even zitten zoeken en één van de Prince of Persia-games lijkt me eigenlijk wel wat. Zijn deze aan te raden? Zo ja, welke vooral? Buiten Prince of Persia mogen er uiteraard nog andere games genoemd worden, want ik ben volkomen onwetend rond games...

Ik heb precíes hetzelfde, alleen ik wil een goeie game op de PSP. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij is het vakantie en dan is het altijd wel lekker om een game te hebben die je heerlijk lang kunt spelen. In de afgelopen jaren was dat steevast een game uit de GTA-serie, maar aangezien ik GTA III, Vice City én San Andreas voor 100 % heb uitgespeeld is het tijd voor een nieuwe. Alleen...buiten de FIFA- en de GTA-serie ben ik absoluut niet bekend in de gamewereld :$

Ik zoek dus een game waarmee ik me in de vakantie lang kan vermaken. Binnen een week moet ik hem niet uitgespeeld hebben, want dan vind ik het een beetje zonde van m'n geld. Eigenlijk heb ik geen flauw idee welk genre ik zoek, want daar ben ik niet bekend mee...ik weet wél dat ik niet echt hou van games als Call of Duty, dus dat soort games a.u.b. achterwege laten.

De game moet wel uit te spelen zijn: Er moet dus een einde aan zitten. Niet zoals met FIFA 2007 dat je gewoon eindeloos door kunt gaan met het spelen van wedstrijden; nee, ik wil voldoening na het uitspelen van de game. Games met verschillende levels spreken me wat dat betreft over het algemeen wel aan, dus iemand die daar wat titels van weet?

O ja, 't is voor de PC...en vast mijn hartelijke dank aan de persoon die me een beetje op weg kan helpen :)

Goede keus om een ander pad in te slaan, er zijn namelijk genoeg leuke games waar jij je waarschijnlijk ook mee vermaakt. Als je echt een voldaan gevoel wil hebben moet je denk ik enkele R(eal)T(ime)S(trategy) games proberen, echter zijn deze binnen één a twee week wel weer uitgespeeld, maar deze games beschikken meestal wel over een skirmish mode, waarin je altijd nog een potje tegen de PC kan spelen. Goede RTS games op dit moment zijn zondermeer Command and Conquer 3 en Supreme Commander. Overigens is het wel zo dat bijna elke game binnen die tijdlimiet is uitgespeeld.

  • C&C3: ong. €49,99 - (Prijs kan verschillen, afhankelijk waar je hem koopt. Check eerst de Bart Smit of Intertoys, daar worden ze snel afgeprijst!)
    Reviews: 1 , 2 , 3.
  • Supreme Commander: ong. €49,99 (Prijs kan verschillen, afhankelijk waar je hem koopt. Check eerst de Bart Smit of Intertoys, daar worden ze snel afgeprijst!)
    Reviews: 1 , 2 , 3.

Een game die ik je ook aanraad is Oblivion, hier ben je zeker de hele vakantie mee bezig bent. Mede dankzij de grote vrijheid die je in het spel hebt. In principe wordt je nergens toe gedwongen, maar kun je doen wat je wil. Het ligt helemaal aan jou hoe lang je over missies doet, en hoe je het doet. Het gebied waar je toegang tot hebt, is in dit spel is echt enorm. Je vindt tevens ook verscheidene kerkers, dorpjes en dergelijke waar je ook nog missies kan doen. Voor meer info raad ik je aan enkele reviews te lezen. Het is wel een beetje fictief, met andere woorden gezegd komen er dus wel soort van monsters in voor, maar ook als je daar geen fan van bent zal het je in dit geval niet uitmaken. Dit spel raad ik je echt aan, zeker als je een game zoekt waarmee je minimaal een paar maand mee bezig bent.

  • Oblivion: ong. €39,99.
    Reviews: 1 , 2 , 3.

Succes bij je keus, en als er nog vragen zijn hoor ik ze wel.

Even een aanvulling op de Oblivion post van -Matthijs-. Ik zelf heb het spel gehad en dit kun je alleen fatsoenlijk spelen met een sterke PC..met een 64 MB Videokaartje kom je absoluut niet ver..alles gaat dan schokken, ook al heb je je PC op 75 Hz en heb je ingame alles op Low staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de zomervakantie wil ik ook graag een PSP-game hebben..

Mijn voorkeur ligt niet bepaald bij de games zoals Medal of Honor Heroes, sims en echte denk spellen.

Ik heb wel een maximum aan budget:35,- ik moet namelijk nog de wii kopen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de zomervakantie wil ik ook graag een PSP-game hebben..

Mijn voorkeur ligt niet bepaald bij de games zoals Medal of Honor Heroes, sims en echte denk spellen.

Ik heb wel een maximum aan budget:35,- ik moet namelijk nog de wii kopen :puh:

Ik hou wel van de meeste games, alleen een echte eis moet nu zijn dat ik er gewoon lekker lang mee bezig ben. En zoals Nandro ook al zei: er moet een echt einde aan zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank voor de reacties tot nu toe; ik zal even reageren op die reacties:

Command & Conquer 3 en Supreme Commander zijn niets voor mij. Dat heb ik gemerkt in al die jaren dat andere mensen in dit huis Command & Conquer hebben gespeeld; daar kan ik mij absoluut niet lang mee vermaken. Helaas, maar er zijn vast genoeg andere games...

Oblivion spreekt me op zich wel aan, alleen red ik het niet om dat goed te laten draaien op mijn PC. Het lijkt me een mooie game, maar om daarvoor mijn PC een kwaliteitsboost te geven, nee dus.

Dus, zijn er nog andere leuke games die jullie mij aanraden? In mijn vorige post heb ik ge-edit om te melden dat Prince of Persia me wel wat lijkt, dus het zou fijn zijn als iemand me wat meer kan vertellen over die games. Ook andere games zijn nog altijd hartelijk welkom :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mhh, zelda lijkt me wel wat voor jou, Nandro, maar aangezien je een PC spel wilt, kan ik zelda dus wel achterwege laten.. In iedergeval, je vind RPG games wel wat?

Edit: Nog even iets over PSP-games. ik vind namelijk rpg wel leuk voor PSP, maar bij welk spel voor de PSP is het ook dat je kleding en stuff kan aan doen en kopen like runescape, alleen dan gewoon offline :)

Bewerkt: door The GamerII
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan natuurlijk de voorloper van Oblivion spelen; Morrowind. Wat ook een leuke game is, alleen wat meer 'hardcore' dan Oblivion, die dus meer mainstream is. Meer informatie vind je 'hier', voor een prijsindicatie kan je 'hier' terecht en de prijsindicatie van de 2 uitbreidingspakketten; Tribunal en Bloodmoon. Meer informatie over deze uitbreidingspakketten heb ik niet kunnen vinden, maar als ze van de zelfde kwaliteit zijn als die voor Oblivion is het zéker verplichte kost als je 'klaar' bent met Morrowind. :)

Een andere goeie Westerse RPG is 'Fable', die ook niet zo duur meer is.

De in mijn ogen 2 beste Westerse RPG's die op dit moment verkrijgbaar zijn, veel succes met het kiezen van de goeie. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Morrowind heeft mijn broer een tijdlang gespeeld en om eerlijk te zijn kon het me niet erg boeien. Ik kan dus niet bepaald zeggen dat ik razend enthousiast ben over die game...en ben bang dat ik me daar ook niet de hele vakantie mee zal kunnen vermaken.

Fable zou in aanmerking kunnen komen, maar dan moet ik er wel wat meer over weten dan dat er staat in je link, SamShine. Waar gaat het over? Wat is de bedoeling van de game? En hoe lang ben ik er ongeveer zoet mee?

Edit >> Ik zit zelf ook even wat info te zoeken over de game, maar kan de systeemeisen niet vinden...iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Morrowind heeft mijn broer een tijdlang gespeeld en om eerlijk te zijn kon het me niet erg boeien. Ik kan dus niet bepaald zeggen dat ik razend enthousiast ben over die game...en ben bang dat ik me daar ook niet de hele vakantie mee zal kunnen vermaken.

Fable zou in aanmerking kunnen komen, maar dan moet ik er wel wat meer over weten dan dat er staat in je link, SamShine. Waar gaat het over? Wat is de bedoeling van de game? En hoe lang ben ik er ongeveer zoet mee?

Edit >> Ik zit zelf ook even wat info te zoeken over de game, maar kan de systeemeisen niet vinden...iemand?

Bij Fable is het doel om de daders te pakken die je vader hebben vermoord. Je wordt meegenomen door iemand die je als het ware gaat 'opleiden' tot een echte held. Naar mate verder in het spel leer je meerdere personages kennen, die je elk helpen naar de zoektocht naar de daders.

Overigens schijnt de verhaallijn erg kort te zijn, je hebt ca. 13 uur nodig om de normale verhaalijn uit te spelen, dan zijn er nog wat zijmissies, maar ik denk dat je deze game verspreid over een week makkelijk uit kan spelen, niet echt iets wat je zocht, of wel?

Overigens zijn dit de systeemeisen:

17" TFT WXGA, 1440 x 900,

Intel Pentium M 740 1.73GHz (Centrino),

2MB (Cache geheugen),

512 MB DDR II 400Mhz,

60 GB SATA,

GeForce Go 6800, 256MB (Interne geheugen),

4x USB 2.0, Firewire,

Interne cardreader (SD/MS/MMC/MSPRO),

Double Layer DVD +/ R +/ RW,

10/100 Mbps LAN, Wireless Lan 802.11

Je hebt dus geen beest van een PC nodig om hem te kunnen draaien.

Overigens wordt het steeds moeilijker een passend spel voor je te vinden, NandroDavids. Je zou misschien Guild Wars kunnen proberen, dat is een online MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game) zonder maandelijkse kosten, je betaalt alleen de aanschafprijs. Ik zoek in ieder geval nog even verder voor je...

Link to comment
Delen op andere websites

@Tunix: Ik heb gevonden:

# Daxter Platinum

# Tekken Dark Ressurrection

# Killzone Liberation

# Loco Roco

# Ridge Racer

# Formule 1 2006 Platinum

# Moto GP

# Fifa 07

Dit zijn de platinum games, misschien zijn het inmiddels meer, moet je even naar de bartsmit/intertoys/mediamarkt gaan.

@NandroDavids: dit is misschien een optie , je verliest er bijna niets mee als het niet leuk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...