Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

@Tunix: Ik heb gevonden:

# Daxter Platinum

# Tekken Dark Ressurrection

# Killzone Liberation

# Loco Roco

# Ridge Racer

# Formule 1 2006 Platinum

# Moto GP

# Fifa 07

Dit zijn de platinum games, misschien zijn het inmiddels meer, moet je even naar de bartsmit/intertoys/mediamarkt gaan.

@NandroDavids: dit is misschien een optie , je verliest er bijna niets mee als het niet leuk is.

Ik heb inmiddels al Tekken DR gekocht, maar nu heb ik weer een nieuw verzoek: Een PSP spel waar je best lang mee bezig bent. Oja, na het lezen van Nandro's post ben ik op nog iets gekomen: er moet een einde aan zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om duidelijk te maken dat jullie werk niet voor niets is geweest: Ik heb Fable: The Lost Chapters en Prince of Persia: Warrior Within aangeschaft. Fable is echt een soort game die ik nog nooit heb gespeeld, maar ik moet zeggen dat het me absoluut bevalt. Ik was al bekend met de Prince of Persia-serie en ook deze is zoals de vorige: Verschrikkelijk puzzelen om het tot een goed einde te brengen.

Allebei bieden ze volgens mij flink wat uitdaging en ik zal wel een tijdje zoet zijn met deze games. Dank voor alle hulp en mocht ik weer wat zoeken, weet ik waar ik terecht kan :D

Link to comment
Delen op andere websites

*Dubbelpost* :$

Mijn broertje wil graag nog een Nintendo DS-spel kopen, maar hij weet niet echt welke hij moet kopen. Omdat ik hier zo snel werd geholpen afgelopen keer vraag ik bij deze of jullie er nog één weten. Liever geen spellen als Brain Training enzo, want die zijn niet echt wat hij zoekt.

Dus, weten jullie nog een leuke game voor de Nintendo DS?

DS-games reeds in bezit van m'n broertje:

  • Pokémon Emerald
  • Rayman Raving Rabbits
  • Age of Empires: Age of Kings
  • Final Fantasy III

Link to comment
Delen op andere websites

Een bump voor mijn verzoek.

Ik heb inmiddels al Tekken DR gekocht, maar nu heb ik weer een nieuw verzoek: Een PSP spel waar je best lang mee bezig bent. Oja, na het lezen van Nandro's post ben ik op nog iets gekomen: er moet een einde aan zitten.
Link to comment
Delen op andere websites

Dus, weten jullie nog een leuke game voor de Nintendo DS?

  • Mario Kart DS (Tip)
  • Diddy Kong Racing DS
  • New Super Mario Bros. (Tip)
  • Super Mario 64 DS
  • Lost in Blue
  • Lost in Blue 2
  • Animal crossing: Wild world (Tip)
  • Picross (Soort puzzelspel, enorm verslavend)
  • Wario Ware: Touched!

Allemaal toppers die je broertje wel even zoet houden, ik hoop dat er wat leuks voor hem tussen zit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mooi gratis online spel dat een beetje op Runescape lijkt ik ben laast gehackt op Runescape en al mijn geld kwijt heb geen zin om weer te gaan sparen enzo hebben jullie tips ? ik hoor het wel !

Groetjes wijst. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Is world of warcraft een mooi en leuk spel ? Ik wou hem namelijk vanmiddag gaan kopen maar ik wil eerst weten of hij wel leuk is en spannend ik hoor het wel !

Groetjes wijst ! :cya:

Ik vind het spel echt top, ik heb hem ook sinds kort. Het is gewoon zo verslavend om je personage steeds weer beter te maken. Enige nadeel is natuurlijk de maandelijkse kosten. Ik hoop dat je daarvan af weet, anders is het over een maand schluss. Je moet dan een kaart kopen met een code erop, deze is 2 maand geldig. Daarna moet je weer een nieuwe kopen, en zo blijft het steeds doorgaan. Op zich vind ik het het geld wel waard, maar ik denk dat het over een lang termijn toch te duur voor me word. Als je geld genoeg hebt, dan moet je dit topspel echt kopen. Zit je wat krapper, tja, dan zou je misschien een ander spel kunnen proberen? Als je overigens nog niet helemaal zeker bent, zoek dan nog even rond op internet. Bekijk wat andere mensen er van vinden. Dan kun je goed concluderen of het wat voor je is of juist niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb World of Warcraft niet, maar een paar maten van mij wel. Hun mening over het spel is uiterst positief, ze moeten soms wel oppassen dat ze er niet té veel opzitten. Want naar het schijnt is de verslaafdheid-kracht van het spel wel hoog.

Op het internet heb ik naar een paar Nederlandse reviews van WOW gezocht, je kan ze eens lezen en kijken wat er allemaal mogelijk is en of ze een hoog cijfer geven.

Review Gamersnet.nl

Review FOK!

Review Gamez.nl

Review Electronica.nl

Review Gametoday

Etc. ...

Je kan anders ook eens de Trial downloaden, dit geeft je de mogelijkheid om het spel 10 dagen lang te bespelen. Download hem wel als je veel tijd hebt, want na 10 dagen kun je hem niet meer bespelen en ook niet meer downloaden. De trial is hier te downloaden.

Veel succes met je keuze. :cya:

Bewerkt: door Jon-asses
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe duur is het spel dan ongeveer per 2 maanden ? alshet een paar euro is vind ik het niet erg maar het moet niet overdreven duur gaan worden. :tu:

Groetjes wijst :cya:

Je kunt een kaart kopen bij verscheidene winkels. Bij Dynabyte bijvoorbeeld kost een kaart voor 2 maanden €29. En dat is inderdaad erg veel, we hebben het dus niet meer over een paar euro's. Overigens kost het dan €14.50 per maand. Ben je bereid zoveel geld neer te leggen voor een game? Denk er nog eens goed over na, voordat je een beslissing neemt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet ik heb zelf geen werk zit nog op school 14 jaar en me ouders gaan echt niet iedere keer zoveel geld neertellen voor een spel ze vinden dat je geld voor nuttige dingen moet besteden en als je een spel koopt ineenkeer €50 euro betaald het dan wel goed is en dat je elke maand of 2 maanden weer zoveel geld moet betalen om online te kunnen dus ik denk niet dat ik hem ga halen maar tog bedankt -Matthijs- en Jon-asses !

Groetjes wijst :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet ik heb zelf geen werk zit nog op school 14 jaar en me ouders gaan echt niet iedere keer zoveel geld neertellen voor een spel ze vinden dat je geld voor nuttige dingen moet besteden en als je een spel koopt ineenkeer €50 euro betaald het dan wel goed is en dat je elke maand of 2 maanden weer zoveel geld moet betalen om online te kunnen dus ik denk niet dat ik hem ga halen maar tog bedankt -Matthijs- en Jon-asses !

Groetjes wijst :cya:

Je kan ook gewoon voor een half jaar-jaar kopen, geloof mij, ik heb het gespeeld en kon er nog net vanaf komen, maar het is het enige spel wat je de komende 2 jaar nodig hebt.

Daarbij, je koopt toch wel eens in de maand (jij misschien 2 maanden) een nieuw spel, dat kost dus eigenlijk veel meer, daarbij kost WoW nu 30 euro en dan krijg je er een maand gratis spelen bij.

Ik zou hem gewoon kopen, want het is op dit moment een van de beste spellen.

Als alternatief kan je ook gewoon Guild Wars kopen, die heeft geen maandelijkse kosten, en is grafisch beter dan WoW, en heeft ook genoeg spelers online ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...