Jump to content

[PS4] GTA Online Meeting [05-01-2017]


Michael

Recommended Posts

Donderdagavond wordt er een Grand Theft Auto Online meeting georganiseerd voor de PlayStation 4. Het is nog niet bekend als er nog sneeuw ligt op donderdag aangezien meerdere mensen op andere fora zeggen dat het eerder stopt, en anderen zeggen dat het later pas stopt met sneeuwen. Wel lijkt het mij gezellig om net als een paar jaar geleden een succesvolle en leuke meeting te organiseren. Het plan is dat we allemaal ons verzamelen rond zeven uur in een gesloten sessie. De deelnemers kunnen mij van te voren een vriendschapverzoek sturen, en als hun dat niet doen dan stuur ik er een. Voor de mensen met een headset wordt het aangeraden om een party te starten met de anderen die een headset hebben omdat de kwaliteit via Grand Theft Auto Online aanzienlijk slechter is. Met een party kan je dus de ander beter horen en kun je eventueel nog wat instellingen veranderen aan de headset.

Er is ruimte om van alles te doen, als er nog sneeuw ligt dan kunnen we een sneeuwbal gevecht houden, en mocht er mensen zijn die graag willen racen dan kunnen we ook nog eventueel wat impromptu races houden in de stad. In ieder geval is het de bedoeling om een niet al te uitgebreide meeting te houden zodat nieuwe forum leden ook de tijd hebben om de anderen te leren kennen. Mocht de opkomst groot genoeg zijn kan ik kijken als ik ook maandelijks meer meetings kan organiseren.

Deelnemerslijst:

Gebruikersnaam: Asphyxiated

PlayStation Network naam: Nightclubbing

Gebruikersnaam: Nolms

PlayStation Network naam: Nolms

Gebruikersnaam: Jordicoppens

PlayStation Network naam: Jc10110

Gebruikersnaam: FrankyFourFingers

PlayStation Network naam: TheRealGoldenKid

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net gehoord dat ik vandaag richting Rotterdam moet gaan met mijn familie. We komen pas rond tien uur thuis aan dus ik kan niet de meeting hosten. Mochten de anderen het willen dan kunnen we gezamenlijk nog een andere tijdstip en datum uitkiezen wanneer de meeting wel kan plaatsvinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...