Jump to content

[Stelling] 2016 bevatte te weinig releases van Triple-A titles


NickOwnage

Stelling Week 01  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. 2016 bevatte te weinig releases van Triple-A titles

    • Eens! Er hadden nog veel meer games van grote ontwikkelaars uit moeten komen!
      0
    • Oneens! Al mijn geliefde games kwamen weer met een release!
      3
    • De grote games verschenen wel, maar de geremasterde games hadden de overhand!
      3
    • Anders? Reageer in een reactie!
      1


Recommended Posts

De eerste stelling van 2017! Deze keer een korte terugblik op afgelopen jaar. De stelling van deze week luidt: 2016 bevatte te weinig releases van Triple-A titles. Een aantal daarvan waren Mafia III, Battlefield 1, Call of Duty en natuurlijk Final Fantasy XV! Daarnaast natuurlijk een ton aan geremasterde games.

Wat vind jij? Bevatte 2016 echt te weinig releases van Triple-A titles?

Wil jij alle stellingen nog eens rustig nalezen kijk dan hier

Of heb jij misschien zelf een leuke stelling laat het mij weten via een PB

Happy Gaming!

Link to comment
Delen op andere websites

Precies genoeg wat mij betreft. Normaal heb je fucking veel openwereld AAA-games en dat viel dit jaar wel mee en dat vond ik wel nice. Meer lineaire ervaringen met veel aandacht voor detail zoals Dishonored 2, Uncharted 4, DOOM etcetera :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb te weinig games gespeeld/gekocht, waardoor ik niet echt 'gehyped' was voor veel titels. Wel moet ik zeggen dat Maffia III, wat ik overigens niet heb, erg vet eruit ziet en ik graag nog een zou willen spelen. Ik heb even tijd gehad om Battlefield 1 te spelen. Dat is ook echt de game waar ik afgelopen jaar het meest naar uitkeek. Voor mij gaat de game-industrie veel te snel om het bij te benen, dus ik vond het eigenlijk ook wel prima zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...