Jump to content

CEO opdrachten + kosten


GTACarThieft

Recommended Posts

Relaxt, relaxt, alsjeblieft. We willen je best helpen, maar dat geschreeuw en die explosies van leestekens zijn redelijk hinderlijk. Wat is nou precies je punt? Is het dat Rockstar te veel gewelddadige updates uit brengt? Dat valt best mee. Yachten, lowriders, kerst updates, etc. Buiten dat draait GTA wel gewoon om geweld als je eerlijk bent. Misschien niet het PvP geweld, maar het geweld bij missies hoort er gewoon bij. Compleet realistisch is het niet, maar het is een game en als het gewoon auto halen en wegrijden is zit er wel weinig uitdaging aan hè? :P

Geweld van andere spelers kan je bij CEO voorkomen met de methode die Votair een paar keer heeft aangehaald en als je aan het free roamen bent kan je passieve mode gebruiken. Verder vallen die kosten voor het kantoor allemaal heel erg, slechts rond de 1K. Dat je heb je met de dagelijkse good brhaviour beloning van 2K er zo uit :)

Maar eigenlijk lijkt het me voor jou, zoals Franky zegt, beter om even iets anders te doen. De singleayer van GTA of gewoon een heel ander, wat rustiger, spel. Het lijkt namelijk of je alleen maar gefrustreerd raakt van GTA en er geen plezier meer aan beleeft. Dat lijkt me niet de bedoeling van gamen :P

Die explosies van leestekens zijn best hinderlijk " dus daar maken jullie zich kwaad om als ik leestekens zet? Wel dan : Hinderlijk is voor mij het feit dat ik ELKE maal ik gewoon buiten kom ZONDER wapen en reden, KNAL BOEM BAF PATAT DOOOOOOOOOOOD wordt geschoten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN DAT IS HINDELIJK voor mij !! GEEN REDEN om doodschieten ! Hebben mensen plezier aan medespeler doodschieten voor de lol? Dan zijn dat voor mij psychopaten.

Ik wet okdat ullie wlle helpen, gewoon, ik stop ermee en ga weer naar nieuw karakter en puur enkel solo sightseer 100.000$ verdienen op 2uurtjes zonder 1 kogel te vuren

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTACarThieft

    43

  • Votair

    16

  • Spoon0612

    11

  • nolms

    10

Relaxt, relaxt, alsjeblieft. We willen je best helpen, maar dat geschreeuw en die explosies van leestekens zijn redelijk hinderlijk. Wat is nou precies je punt? Is het dat Rockstar te veel gewelddadige updates uit brengt? Dat valt best mee. Yachten, lowriders, kerst updates, etc. Buiten dat draait GTA wel gewoon om geweld als je eerlijk bent. Misschien niet het PvP geweld, maar het geweld bij missies hoort er gewoon bij. Compleet realistisch is het niet, maar het is een game en als het gewoon auto halen en wegrijden is zit er wel weinig uitdaging aan hè? :P

Geweld van andere spelers kan je bij CEO voorkomen met de methode die Votair een paar keer heeft aangehaald en als je aan het free roamen bent kan je passieve mode gebruiken. Verder vallen die kosten voor het kantoor allemaal heel erg, slechts rond de 1K. Dat je heb je met de dagelijkse good brhaviour beloning van 2K er zo uit :)

Maar eigenlijk lijkt het me voor jou, zoals Franky zegt, beter om even iets anders te doen. De singleayer van GTA of gewoon een heel ander, wat rustiger, spel. Het lijkt namelijk of je alleen maar gefrustreerd raakt van GTA en er geen plezier meer aan beleeft. Dat lijkt me niet de bedoeling van gamen :P

Die explosies van leestekens zijn best hinderlijk " dus daar maken jullie zich kwaad om als ik leestekens zet? Wel dan : Hinderlijk is voor mij het feit dat ik ELKE maal ik gewoon buiten kom ZONDER wapen en reden, KNAL BOEM BAF PATAT DOOOOOOOOOOOD wordt geschoten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN DAT IS HINDELIJK voor mij !! GEEN REDEN om doodschieten ! Hebben mensen plezier aan medespeler doodschieten voor de lol? Dan zijn dat voor mij psychopaten.

Ik wet okdat ullie wlle helpen, gewoon, ik stop ermee en ga weer naar nieuw karakter en puur enkel solo sightseer 100.000$ verdienen op 2uurtjes zonder 1 kogel te vuren

ZET DAN JE MTU OP 800 DAN KOM JE ALLEEN IN EEN SESSIE. je mtu kan je bij ps4 instellen als je je internet verbinding handmatig instelt. DAN HEB JE GEEN LAST VAN ANDERE SPELERS DIE JE DOOD GESCHOTEN WORD.

iedereen begint zich nu wel te iriteren aan jou hoofdletter gebruik en gezeik. we hebben al meer dan 20 keer een oplossing gegeven en je kijkt er niet eens naar.

Link to comment
Delen op andere websites

Relaxt, relaxt, alsjeblieft. We willen je best helpen, maar dat geschreeuw en die explosies van leestekens zijn redelijk hinderlijk. Wat is nou precies je punt? Is het dat Rockstar te veel gewelddadige updates uit brengt? Dat valt best mee. Yachten, lowriders, kerst updates, etc. Buiten dat draait GTA wel gewoon om geweld als je eerlijk bent. Misschien niet het PvP geweld, maar het geweld bij missies hoort er gewoon bij. Compleet realistisch is het niet, maar het is een game en als het gewoon auto halen en wegrijden is zit er wel weinig uitdaging aan hè? puh2.gif

Geweld van andere spelers kan je bij CEO voorkomen met de methode die Votair een paar keer heeft aangehaald en als je aan het free roamen bent kan je passieve mode gebruiken. Verder vallen die kosten voor het kantoor allemaal heel erg, slechts rond de 1K. Dat je heb je met de dagelijkse good brhaviour beloning van 2K er zo uit smile3.gif

Maar eigenlijk lijkt het me voor jou, zoals Franky zegt, beter om even iets anders te doen. De singleayer van GTA of gewoon een heel ander, wat rustiger, spel. Het lijkt namelijk of je alleen maar gefrustreerd raakt van GTA en er geen plezier meer aan beleeft. Dat lijkt me niet de bedoeling van gamen puh2.gif

Die explosies van leestekens zijn best hinderlijk " dus daar maken jullie zich kwaad om als ik leestekens zet? Wel dan : Hinderlijk is voor mij het feit dat ik ELKE maal ik gewoon buiten kom ZONDER wapen en reden, KNAL BOEM BAF PATAT DOOOOOOOOOOOD wordt geschoten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN DAT IS HINDELIJK voor mij !! GEEN REDEN om doodschieten ! Hebben mensen plezier aan medespeler doodschieten voor de lol? Dan zijn dat voor mij psychopaten.

Ik wet okdat ullie wlle helpen, gewoon, ik stop ermee en ga weer naar nieuw karakter en puur enkel solo sightseer 100.000$ verdienen op 2uurtjes zonder 1 kogel te vuren

Ja die leestekens zijn best hinderlijk. Het is altijd alniet even makkelijk om mensen te helpen en als er dan zo wordt geschreeuw is het wel heel frustrerend. Bovendien hebben we al 100x een oplossingen voor het feit dat je steeds wordt neergeschoten, dus het zou heel chill zijn als je daar eens een keer naar luistert.

Link to comment
Delen op andere websites

oplossing : Omdat console dan zegt dat hij geen internetverbinding vind als ik aan mijn mtu prul !!!

Ook nog een forum term die ik niet begrijp : leestekens of hoofdletters zijn GESCHREEUW ???? Ik heb nog nooit of nooit achter mijn computer staan roepen en tieren en schreeuwen op moment dat ik dit allemaal schrijf !!! Echt waar haalt men bij dat ik roep en tier en schreeuw? :) jullie interpretatie want ik ben rustig en kalm als ik typ.

Link to comment
Delen op andere websites

oplossing : Omdat console dan zegt dat hij geen internetverbinding vind als ik aan mijn mtu prul !!!

Ook nog een forum term die ik niet begrijp : leestekens of hoofdletters zijn GESCHREEUW ????

Ja inderdaad, en nu doe je het dus wéér.

En gewoon geen GTA online meer spelen in een public session zou ik zeggen... scheelt aardig wat frustratie hier, maar vooral ook bij jezelf lijkt me :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

oplossing : Omdat console dan zegt dat hij geen internetverbinding vind als ik aan mijn mtu prul !!!

Ook nog een forum term die ik niet begrijp : leestekens of hoofdletters zijn GESCHREEUW ????

Ja inderdaad, en nu doe je het dus wéér.

En gewoon geen GTA online meer spelen in een public session zou ik zeggen... scheelt aardig wat frustratie hier, maar vooral ook bij jezelf lijkt me :cya:

Wat doe ik weer ? :) Ben kalm en relax
Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens : Een crate kopen van 2000$ levert je 10000$ op :) goede winst van 8000$ (Hoewel munitie kosten er nog af doen)

Maar: Een blauwe getunede Sentinal XS gratis stelen en verkopen voor 17450$ levert je 17450$ winst op en geen munitie :) wie is er nu slim? Zoals ik zei 25miljoen enkel puur alleen hierdoor en door sightseer zonder 1 kogel ooit te moeten vuren :) ha wie lacht er laatst? :) - geen grote hoofdletters :)

Link to comment
Delen op andere websites

oplossing : Omdat console dan zegt dat hij geen internetverbinding vind als ik aan mijn mtu prul !!!

Ook nog een forum term die ik niet begrijp : leestekens of hoofdletters zijn GESCHREEUW ???? Ik heb nog nooit of nooit achter mijn computer staan roepen en tieren en schreeuwen op moment dat ik dit allemaal schrijf !!! Echt waar haalt men bij dat ik roep en tier en schreeuw? :) jullie interpretatie want ik ben rustig en kalm als ik typ.

Die lage MTU zorgt er alleen voor dat er geen andere spelers bij je in de sessie kunnen, jij kan nog wel vrienden inviten. Dat je geen internetverbinding meer hebt is onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar welke missies zijn dan wel makkelijk in je eentje te doen. En brengt flink wat geld op ?

Rooftop Rumble is een makkelijke missie om te doen en levert aardig wat op. Verder leveren Check Out Time (Martin) en A Titan of a Job ook veel op. Dit zijn volgensmij wel de best betaalde missies van contactpersonen.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...