Jump to content

Weer zinloos geweld :(


GTACarThieft

Recommended Posts

Net weer mijn grootste frustratie omtrent GTA Online !!!

Ik open GTA Online OPEN sessie : Resultaat ik kom mijn appartement buiten en komt er een andere online speler naar me toe : SCHIET ME METEEN DOOD !!!!!

Waarom? Zijn dat allemaal IS terroristen fans ??? Echt ben dat beu en heb Rockstar al 8x een mail gestuurd zonder 1 keer een deftige reactie terug. Supporteren ze dit zinloos geweld met hun argessieve oorlog updates? Zijn er nog mensen die GTA mooi vinden omwille van natuur, mooie auto's, gebouwen, .... Waar zijn die oude leuke missies heen? Al die recente updates zijn puur geweld en oorlog, en dit in tijden van IS ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTACarThieft

    10

  • Votair

    5

  • Spoon0612

    4

  • nolms

    3

Je weet dat heel GTA hierom draait? Ik ben juist blij dat je online anderen overhoop kon knallen. Als dat nog kon was er ook niks aan. Misschien kun je dan beter The Sims spelen. Mooie natuur, mooie gebouwen en een gezellige sfeer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel GTA al van de GTA III en ja geweld (slaan, vuurspuwer, geweren) kwamen er idd altijd aan te pas. Maar de andere spelers waren destijds niet zo erg gewelddadig om zinloze reden. Vroeger kon je makkelijk " samenspelen" . Nu ben je meteen de vijand nog voor je op toneel verschijnt. Het zou leuk zijn als je idd mensen kent waarmee je samen in bv 2 groepen verdeelt elkaar moet bestelen en elkaar in ieders groep helpen ermee. Maar neen .... zomaar van eerste moment meteen knal dood. Sorry dat is mij toch niet plezant spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet wilt dat je constant gekillt word, kun je het beste in de Passive Mode spelen. Je kunt hierdoor niet gekilled worden op wat voor manier dan ook. Als je het interaction menu opent, moet je helemaal naar onder gaan en daar vind je de optie.

Link to comment
Delen op andere websites

oke DDT Dorus en Votair dank jullie voor de goede raad :) Aan MODERATOR (???) NickOwnage : beetje raar dat je mij naar The Sims doorverwijst. Ben geen kind !!! Ben 40jaar en ja ik speel nog GTA en schaam me er niet voor. Maar wel beetje raar dat je als moderator zegt dat zinloos geweld moet kunnen. Sta je ook achter die miljoenen$$$$ hackers dan? :) Hopelijk levert dit mij geen ban op want is niet persoonlijk op je he

Link to comment
Delen op andere websites

Wat aan te raden valt als je helemaal niet gestoord wilt worden is om een invite only session te maken. Dit is een sessie waar alleen jij in zit en alleen andere bij kunnen als jij ze voor die sessie invite. Je maakt deze sessie vanuit de story mode door in het menu naar online te gaan en het 2 blokje van boven, 'invite only session', aan te tikken.

Mocht je toch in een publieke sessie willen spelen zou ik je zoals bovenstaande heren passive mode aanraden. Dit doe je door je interactie menu te openen (touchpad ingedrukt houden) en onderin het menuutje enable passive mode aan te tikken.

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

oke DDT Dorus en Votair dank jullie voor de goede raad smile3.gif Aan MODERATOR (???) NickOwnage : beetje raar dat je mij naar The Sims doorverwijst. Ben geen kind !!! Ben 40jaar en ja ik speel nog GTA en schaam me er niet voor. Maar wel beetje raar dat je als moderator zegt dat zinloos geweld moet kunnen. Sta je ook achter die miljoenen$$$$ hackers dan? smile3.gif Hopelijk levert dit mij geen ban op want is niet persoonlijk op je he

Nee, hoor. Hier wordt je zeker niet voor verbannen. :) Ik steun zeker de groep hackers/online modders absoluut niet. Ik vind zelf The Sims een fantastisch spel, daarom. Waarom zou je je eigen daarvoor schamen? Passive Mode is inderdaad een optie, alleen kan je zelf op dat moment niemand vermoorden etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal speel ik enkel closed friends en doe ik in mijn eentje de VIP missie Sightseer en heb je op 5x sightseer ongeveer 100.000$ binnen + het verzamelen van blauwe Sentinal en verkopen. Heb zo 22miljoen binnen door enkel puur sightseer en Sentinal verkopen, en af en toe eens Dubsta 2 verkopen. Maar wou graag ook eens die missie van auto import doen, alleen heeft Rockstar ervoor gekozen om deze enkel door publiek te openen

Link to comment
Delen op andere websites

De beste aanrader die er dan overblijft is om te teamen met andere spelers die er net zo over denken als jij. Zoek de Online crewsectie eens op! Helaas hebben we bij de Death Incorporated groep enkel 360 en One spelers, maar in de genoemde groep One gamers bijvoorbeeld ben je daardoor nooit alleen. Ook in publieke boxes ben je dus altijd samen met andere crewleden. We treffen weleens van die types die je omschrijft, maar die geven er gauw de brui aan zodra ze doorhebben de wijk uitgejaagd te worden door een crew. Ook dát was de intentie van Rockstar Games met Online. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet dat heel GTA hierom draait?

Wat een onzin. Dit is gewoon pestgedrag. Mensen die je zonder (goede) reden vermoorden als je net ergens buiten komt zijn gewoon trolls die er leut in hebben om een boze reactie los te weken bij de tegenpartij.

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet dat heel GTA hierom draait?

Wat een onzin. Dit is gewoon pestgedrag. Mensen die je zonder (goede) reden vermoorden als je net ergens buiten komt zijn gewoon trolls die er leut in hebben om een boze reactie los te weken bij de tegenpartij.

Je kunt ze natuurlijk ook terugpakken, maar de vraag is of ze dan stoppen... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het met je eens, de community van Online is gewoon 'toxic'. Daardoor bedenk ik mij vaak ook een tweede keer wil ik weer GTA Online ga doen. Mijn oplossing is gewoon in een solo sessie te gaan en geld te verdienen, maarja dan ben je met minder mensen. Goede oplossing is met vrienden te gaan gamen, dan zijn er toch wat mensen om je heen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...