Jump to content
  • Sign Up
Thundercover

Night of the Forums - Uitslag GTAForum Awards 2016

Recommended Posts

Thundercover

Het is weer zover: de Night of the Forums vindt dit jaar plaats op vrijdag 6 januari! Oftewel: de bekendmaking van de uitslag van de Forum Awards in de chat onder het genot van heerlijke GTA-muziek. (Voor hapjes en drankjes moet je echter zelf zorgen.)

Ook dit jaar hebben we weer @Bassieboy35 weten te strikken voor de muzikale begeleiding tijdens de uitreiking. Dat betekent dus gegarandeerd goede muziek, want hij zal de door jullie gekozen GTA Top 40 draaien!

Kortom, wees er vrijdag vanaf 19.30 uur bij in de chat voor de leukste chatavond van het jaar!

NickOwnage

Ik ben erbij!

PrioX

Had toch wel een hapje en drankje van de GTAForum catering verwacht. nopompom.gif Maar ik zal toch aanwezig zijn hypocrite.gif

KoningJesper

Eens even kijken of mn sociale leven me niet in de weg staat :puh:

RUBENN

Same here Jesper puh2.gif

Anders ben ik er natuurlijk bij.

Edited by RUBENN

Silverbyte

Ik ben er waarschijnlijk niet bij, maar ik vind het wel heel tof dat het dit jaar ook weer op deze manier bekend wordt gemaakt. Heb die ceremonie ook eens mee mogen maken in mijn hoedanigheid als mede-organiserend Global Moderator (met alle technische missers van dien :7 ) en dat was een bijzondere avond -- hoop dat dat nu niet anders is! :tu:

Guardian1980
Heb die ceremonie ook eens mee mogen maken in mijn hoedanigheid als mede-organiserend Global Moderator (met alle technische missers van dien :7 ) en dat was een bijzondere avond -- hoop dat dat nu niet anders is! :tu:

Was inderdaad erg leuk om te doen, en ik denk dat de komende editie wederom erg leuk zal zijn.