Jump to content

Kom niet online


Robasje

Recommended Posts

Ik heb zelf geen PS4. Maar ik lees online dat het kan zijn dat je ouderlijk toezicht hebt aanstaan waardoor je geen spellen kunt spelen die een hogere leeftijd vereisen dan je huidige leeftijd. FIFA is voor 3 jaar en ouder, GTA V voor 18+.

Misschien moet je dus even kijken of ouderlijk toezicht aanstaat tussen de instellingen en kijken of je dit kunt uitschakelen (als dit van je ouders mag?). Zoals ik al zei heb ik zelf geen PS4 dus ik zou niet weten hoe dat werkt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf ook dat je met ouderlijk toezicht te maken hebt. Officieel mag je niet eens een PSN account hebben als je minderjarig bent, dus als ouderlijk toezicht geactiveerd is, weet je PS4 uiteraard dat je een game nog niet mag spelen. :P

Er zijn denk ik een paar oplossingen:

-Ouderlijk toezicht uitschakelen

-Je PSN account op de naam of e-mail van je ouder/verzorger zetten, zodat je volgens Sony meerderjarig bent. Heb hier zelf ook problemen mee.gehad toen ik nog geen 18 was

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes verder en schroom niet verdere vragen te stelllen als iets onduidelijk is. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

we gaan het proberen ik ben trouwens de moeder

Welkom op het forum! Om je te kunnen helpen met jouw probleem moeten we toch iets meer weten. Op welke console speel je?

Ps: Schrijf niet alles in hoofdletters, dat vinden ze hier niet zo fijn. knipoog.gif

Ps4

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het probleem ook toen in net een Playstation 4 had. Ik heb Sony opgebeld en heb het samen opgelost. Ze zetten dan het account op dat van een van je ouders en raadden je aan een subaccount te maken, omdat je te jong bent voor het hoofdaccount. Ik heb nooit een subaccount gemaakt, want ben niet zo gek om al m'n gegevens kwijt te raken. Mocht je deze stap overwegen, blijf dan het hoofdaccount dat dan op naam van je ouder staat gebruiken. Sony controleert dit toch niet. Van de miljoenen accounts gaan ze niet specifiek die van jou afpakken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil hier even op inhaken. Veel al speel ik GTA online met real life vrienden, deze hebben na de laatste grote update enorm veel problemen om Public Sessie te joinen (xbox one). Dit ligt toch echt aan de server, aangezien we allemaal over dezelfde internet provider beschikken en allemaal via de kabel spelen. We spelen met 5 mensen. (Ik en een vriend hebben nergens last van, een heeft soms moeite met joinen maar komt er uit eindelijk bij en de andere twee kunnen enkel joinen als we oude sessies spelen zoals bijvoorbeeld Survival, zodra we Vehicle Vendetta gaan doen zijn ze Left en keren ze terug naar GTA V Story mode). Als ze al een public sessie joinen is dit enkel voor 10 minuten daarna worden ze zonder fout melding uit de server naar story mode gezet.

Waar kan dit aan liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...