Jump to content

Gameconfig voor added cars?


GospGTA

Recommended Posts

Hi allemaal,

Ik ben de laatste tijd weer veel bezig met het toevoegen van add-on cars in GTA V.

Hiervoor heb ik al eens een ander gameconfig bestand moeten downloaden omdat ie anders crashte.

Deze gameconfig zou moeten werken voor 1000+ add-on cars. Ik heb echter nu zo rond de 25 add-on cars, en als ik er een bij doe dan crasht ie weer tijdens het opstarten. De grens is dus weer bereikt. Inmiddels veel nieuwe gameconfig files gedownload, er werkt er geen een. Hebben jullie nog tips hoe ik dit kan oplossen? Ik wil namelijk wel weer wat nieuwe cars toevoegen :)

- GospGTA

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn je specs? smile3.gif

Ik draai GTA 5 op ultra, 60FPS steady. Aan de specs zou het niet kunnen liggen, ik zie meerdere mensen met dit probleem. Lijkt te zijn ontstaan na de import/export update. Als ik nu een car toevoeg aan de huidige selectie, dan crasht m'n game tijdens het opstarten. Haal ik de car weer weg, dan werkt 't gewoon weer zoals het zou moeten. Ik had dit in het begin ook, maar dit begon toen al bij 2 add-on cars. Ik heb toen een nieuwe gameconfig gedownload en dat werkte. Die zou ''unlimited'' moeten zijn, maar helaas bij 25~ is het probleem terug.

Bewerkt: door GospGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Aha. Je zegt dat het is als je een auto toevoegt na die update. Kan je kijken of het altijd is als je nu een auto toevoegt? (Dus dat je bijv. 5 auto's weghaalt en er dan een toevoegt)

Dit heb ik gedaan, ik weet niet zeker of het door die update komt. Ben pas sinds deze week weer bezig om de collectie wat uit te breiden. Liep verder goed, tot ik nummer 26 wil toevoegen Ik heb twee verschillende toegevoegd, toen crashte de game zoals verwacht weer. Vervolgens ééntje weggehaald, toen crashte de game nog altijd. Daarna die weggehaald, en toen deed ie het weer. Het ziet er dus echt naar uit dat ik het maximale bereikt heb. Ik zie trouwens wel genoeg mensen met 100+ add-on cars, dus ik snap het allemaal even niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...