Jump to content

Rampage car etc..


TryX

Recommended Posts

Ja hoor, al die voertuigen kun je ophalen in de kelder van je vehicle garage.

Maar je kan ze ook gewoon laten bezorgen (in het menu, in geval van pc met M... bij Vehicles > Special Vehicles).

Of bedoelde je wat anders met je vraag?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, al die voertuigen kun je ophalen in de kelder van je vehicle garage.

Maar je kan ze ook gewoon laten bezorgen (in het menu, in geval van pc met M... bij Vehicles > Special Vehicles).

Of bedoelde je wat anders met je vraag?

ook iets heel realistisch :) PLOP in een kelder zonder deuren of poorten floept er een wagen ???? Sorry en dan vinden jullie mij belachelijk?
Link to comment
Delen op andere websites

Die kelder heeft echt wel een deur, niet goed gekeken zeker?

En als je echt realisme wil dan is computergamen misschien niet de meest voor de hand liggende hobby...

een deur waar JIJ door kan ja natuurlijk maar ik zie je niet via die trap met je wagen naar buiten rijden :P hahahahhahahaha
Link to comment
Delen op andere websites

Was vroeger ook heel erg bezig met hoe een interieur eruit zag in een gebouw en vaak kwam het ook niet over. Dan had je een interieur dat kleiner was dan zou passen in het huis, of groter. Of idd kijken of deuren en ramen wel overkomen of zo. Daar moet je niet naar kijken, verpest het spel alleen. Geniet gewoon van die wagens. Boeit jou het hoe ze naar buiten gaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Was vroeger ook heel erg bezig met hoe een interieur eruit zag in een gebouw en vaak kwam het ook niet over. Dan had je een interieur dat kleiner was dan zou passen in het huis, of groter. Of idd kijken of deuren en ramen wel overkomen of zo. Daar moet je niet naar kijken, verpest het spel alleen. Geniet gewoon van die wagens. Boeit jou het hoe ze naar buiten gaan :puh:

ja het 'boeit' me hoe de vergelijking is. En neen ik ga geen kl*te Sims spelen zoals mensen me hier voor stellen. Gewoon ook bv een 10car garage en aan de buitenkant is het zo groot als 1 wagen :) Nu ja, ik moet hier op de forum wel respect tonen voor jullie allen, maar heb ik hier al enige respect voor mij gehoord? Neen :) ook niet van moderators! Ieder zijn ding ! Zie ik dit graag en jullie dat, dan doen jullie DAT en ik DIT ! punt. Waarom iedereen op mij afzeiken? Bewerkt: door GTACarThieft
Link to comment
Delen op andere websites

Was vroeger ook heel erg bezig met hoe een interieur eruit zag in een gebouw en vaak kwam het ook niet over. Dan had je een interieur dat kleiner was dan zou passen in het huis, of groter. Of idd kijken of deuren en ramen wel overkomen of zo. Daar moet je niet naar kijken, verpest het spel alleen. Geniet gewoon van die wagens. Boeit jou het hoe ze naar buiten gaan :puh:

ja het 'boeit' me hoe de vergelijking is. En neen ik ga geen kl*te Sims spelen zoals mensen me hier voor stellen. Gewoon ook bv een 10car garage en aan de buitenkant is het zo groot als 1 wagen :) Nu ja, ik moet hier op de forum wel respect tonen voor jullie allen, maar heb ik hier al enige respect voor mij gehoord? Neen :) ook niet van moderators! Ieder zijn ding ! Zie ik dit graag en jullie dat, dan doen jullie DAT en ik DIT ! punt. Waarom iedereen op mij afzeiken?

Niemand zeikt je af hoor, GTA V is een game met tal van mogelijkheden, voor iedereen zit er wel iets in. Het blijft alleen wel een feit dat het al vanaf dag 1 en deel 1 een spel is waar criminaliteit centraal staat. Wanneer je er dan een vredelievend spel van probeert te maken, dat gaat inderdaad niet altijd goed. Iets wat je inderdaad bij spellen zoals de sims wel kan, er zijn genoeg alternatieven.

Ook zijn er al tal van oplossingen geboden in de andere topics. Vind het zelf een beetje een verhaal worden van "waarom kan ik niet met een grasmaaier op het veld rijden tijdens een potje fifa17, want dan vind ik leuk" en wanneer andere dan zeggen dat dat eigenlijk niet de bedoeling is ga ik rondsproeien op het forum dat niemand het snapt en dat we verschillend denken etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Was vroeger ook heel erg bezig met hoe een interieur eruit zag in een gebouw en vaak kwam het ook niet over. Dan had je een interieur dat kleiner was dan zou passen in het huis, of groter. Of idd kijken of deuren en ramen wel overkomen of zo. Daar moet je niet naar kijken, verpest het spel alleen. Geniet gewoon van die wagens. Boeit jou het hoe ze naar buiten gaan :puh:

ja het 'boeit' me hoe de vergelijking is. En neen ik ga geen kl*te Sims spelen zoals mensen me hier voor stellen. Gewoon ook bv een 10car garage en aan de buitenkant is het zo groot als 1 wagen :) Nu ja, ik moet hier op de forum wel respect tonen voor jullie allen, maar heb ik hier al enige respect voor mij gehoord? Neen :) ook niet van moderators! Ieder zijn ding ! Zie ik dit graag en jullie dat, dan doen jullie DAT en ik DIT ! punt. Waarom iedereen op mij afzeiken?

Niemand zeikt je af hoor, GTA V is een game met tal van mogelijkheden, voor iedereen zit er wel iets in. Het blijft alleen wel een feit dat het al vanaf dag 1 en deel 1 een spel is waar criminaliteit centraal staat. Wanneer je er dan een vredelievend spel van probeert te maken, dat gaat inderdaad niet altijd goed. Iets wat je inderdaad bij spellen zoals de sims wel kan, er zijn genoeg alternatieven.

Ook zijn er al tal van oplossingen geboden in de andere topics. Vind het zelf een beetje een verhaal worden van "waarom kan ik niet met een grasmaaier op het veld rijden tijdens een potje fifa17, want dan vind ik leuk" en wanneer andere dan zeggen dat dat eigenlijk niet de bedoeling is ga ik rondsproeien op het forum dat niemand het snapt en dat we verschillend denken etc.

Totaal mee akkoord wat je zegt :) en beetje geweld kan geen kwaad maar gewoon laatste tijd kwam Rockstar echt wel met terroristen oorlog af ipv gewoon bankoverval of auto stelen. De kogels vlogen rond je oren en de politie rijd met wagens die 8x sneller gaan dan de jouwe :puh: Er waren ook erg veel ontploffingen en dit in deze tijde? gewoon Simeon autodiefstal die je krijgt door je telefoon van Simeon needs this car (en dan keuze aan wagens die je moet pakken) is voor mij al meer dan genoeg. Moet je ook politie afschepen en moet je ook zien dat je snel lsc binnen kan of een tunnel in kan. Even herspuiten en kan worden geleverd aan Simeon kade :) Maar idd elk zijn eigen zin he :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt natuurlijk ook voort uit het feit dat er nu het dubbele aantal spelers in 1 map spelen t.o.v de xbox360/ps3, meer mensen op een kluitje, vele hebben enorm veel geld ingame om alles te kopen.. dan krijg je zoiets, soms wel grappig, vaak ook gewoon vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...