Jump to content

WWII


EnergyCorse

Recommended Posts

Had nog een aantal oude file`s liggen.

Het doel ervan was om Gta om te toveren in een WWII setting

Filmpje afgemaakt, en vervolgens niet meer verder gegaan met de mod.

Gezien ik nu wat meer bezig ben met models en heel toevallig een file gebruikte om te testen leek het me wel een leuk idee om hier verder aan te werken.

Op dit moment heb ik alleen wat propaganda en aangepaste ped models.

Het laatste waarmee ik bezig ben is de gebouwen letterlijk om te toveren , al snap ik totaal nog niet hoe het in theorie met het collision model moet , en de texture`s verspringen.

Maar de basis is er gelukkig inmiddels smile3.gif

Model van het gebouw komt uit Alice Madness Returns zetten.

WWII_1.png

WWII_2.jpg

GTA5_2017_01_10_05_07_00_24.jpg

GTA5_2017_01_10_04_35_48_25.jpg

GTA5_2017_01_10_04_34_34_70.jpg

GTA5_2017_01_10_05_09_02_78.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

leuk bedacht, en het ziet er ook goed uit. Maar is het niet een idee dat je het uitprobeert op een klein dorpje, ipv in de grote stad? Dan heb je namelijk sneller dat je dorp helemaal klaar is, ipv dat je een paar gebouwen in de grote stad hebt aangepast. Denk dat dat voor de beleving leuker is.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, leuk idee! Kan mij ook wel vinden in wat Guardian zegt. Zo'n sfeer zul je eerder bereiken op kleinere schaal. Ben overigens wel benieuwd als je van plan bent meer WO II dingen erin gaat verwerken, aangezien dat thema mij nogal aanspreekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel eens contact over modding met anderen of helema auto didact?

Nope, vogel het meestte zelf uit

En veel informatie van video`s en documentatie.

Ziet er keurig uit EC! Misschien van plan dit verder uit te breiden. Zou hier graag meer van willen zien thumbsup2.gif

Thanks voor je reactie!

Kijk snel hier onder ;)

leuk bedacht, en het ziet er ook goed uit. Maar is het niet een idee dat je het uitprobeert op een klein dorpje, ipv in de grote stad? Dan heb je namelijk sneller dat je dorp helemaal klaar is, ipv dat je een paar gebouwen in de grote stad hebt aangepast. Denk dat dat voor de beleving leuker is.

Bedankt Guardian, is inderdaad een erg goed idee

Voorlopig loop ik nog tegen veel problemen aan en is dus een klein dorp stuk beter dan midden in de stad

Inderdaad, leuk idee! Kan mij ook wel vinden in wat Guardian zegt. Zo'n sfeer zul je eerder bereiken op kleinere schaal. Ben overigens wel benieuwd als je van plan bent meer WO II dingen erin gaat verwerken, aangezien dat thema mij nogal aanspreekt.

Van de schaal klopt inderdaad ook, als je trouwens nog leuke ideeen heb mag je altijd roepen.

Update

De file`s van North Yankton opgezocht, zodat we een klein dorpje kunnen maken (hopelijk)

Vervolgens eerst een windmill proberen erin te zetten.

helaas zitten in North yankton de texture`s stored in het model, dus moet nog uitvogelen hoe ik alles correct op de plaats krijgt.

De kerk heb ik laten staan maar daaraangevoegd een Windmolen, blades moet ik nog toevoegen)

Voorlopige bugs

*Geen lod

* texture`s

* No collision

Hierna heb ik een kleine low-detail schuur vervangen voor wat een gebombardeerd gebouw moet voorstellen "althans volgens de makers van Brother in arms"

hier heb ik dus de zelfde als het bovenstaande, maar nu nog inclusief dat het gebouw erg snel verdwijnt.

Kortom nog veel uit te vogelen, maar vermaak me wel smile3.gif

GTA5_2017_01_12_05_01_04_89.jpg

GTA5_2017_01_12_04_57_55_58.jpg

GTA5_2017_01_12_04_59_33_85.jpg

GTA5_2017_01_12_02_22_07_80.jpg

GTA5_2017_01_12_04_43_01_63.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is zo tof icon_mrgreen.gif Wil zo graag ooit een fatsoenlijke open world WWII game yep.gif Ik heb nog wel een heel verhaal voor een WWII game in Amsterdam klaar liggen emo.gif

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Dit geeft al zoveel meer sfeer dan het eerste probeersel. Goed werk EC! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet wat je kan maken, maar bijvoorbeeld een grote fabriek waar wapens worden gemaakt? Of wat kleinere models van Kubelwagens.

Als je echt goed de sfeer erin wil zetten, zul je een stuk of 4 auto's en wellicht wat peds kunnen maken/customizen/importen in WWII Stijl. Wellicht een hoop werk maar dan heb je echt wat :D Heb je het al gedeeld op reddit? :)
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, nogmaals weet ik niet wat je allemaal kan. Stel je zou blijven met North Yankton waar je nu begonnen bent kun je de setting nog verder uitbreiden met inderdaad peds, voertuigen, misschien wat gecensureerde nazi vlaggen en bijvoorbeeld een slagboom met bewaking om de setting af te maken. Met zoiets kan je al een heel modpack neerzetten mocht je daar natuurlijk behoefte aan hebben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

gecensureerde nazi vlaggen

Hoeft niet als het functioneel is (lees: nodig voor de setting en niet puur om te schokken)

Maar verder heb je gelijk. Ik denk dat je met een "beetje" werk een hele vette setting kan neer zetten. Nu je een wat kleiner gebied hebt gepakt, kan je het ook een stuk gedetailleerder maken.

(dus niet "a mile wide, but an inch deep") . Maar het ligt er natuurlijk helemaal aan wat je zelf wil :puh: Succes in ieder geval! :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Applaus.gif

We want more!

Zou je als alles klaar is er een filmpje van willen maken? Dan kunnen we het allemaal beter en vanuit andere hoeken zien. smile3.gif

Thanks voor je reactie smile3.gif

Als het beetje op orde is zal ik een filmpje maken icon_mrgreen.gif

Die muurschildering van Hitler.. emo.gif

Mooi gedaan, EnergyCore. Ik zou hier meer van willen zien! smile3.gif

Thanks voor je reactie, vond de muurschildering wel goed gelukt lol

Dit is zo tof icon_mrgreen.gif Wil zo graag ooit een fatsoenlijke open world WWII game yep.gif Ik heb nog wel een heel verhaal voor een WWII game in Amsterdam klaar liggen emo.gif

Thanks voor je reactie!, zit iengeval veel potentie in Gta om Open world WWII game te zijn.

Verhaal hoor ik graag trouwens smile3.gif

Dit geeft al zoveel meer sfeer dan het eerste probeersel. Goed werk EC! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet wat je kan maken, maar bijvoorbeeld een grote fabriek waar wapens worden gemaakt? Of wat kleinere models van Kubelwagens.

Thanks voor je reactie!

Ben al een model van een Kubelwagen tegen gekomen , moet alleen nog even testen smile3.gif

Dit geeft al zoveel meer sfeer dan het eerste probeersel. Goed werk EC! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet wat je kan maken, maar bijvoorbeeld een grote fabriek waar wapens worden gemaakt? Of wat kleinere models van Kubelwagens.

Als je echt goed de sfeer erin wil zetten, zul je een stuk of 4 auto's en wellicht wat peds kunnen maken/customizen/importen in WWII Stijl. Wellicht een hoop werk maar dan heb je echt wat icon_mrgreen.gif Heb je het al gedeeld op reddit? smile3.gif

dat is wel een goed idee en is denk ik wel mogelijk.

Moet nog wel een hoop uitzoeken maar eerst maar eens het model van een city afmaken

Nope nog niet gedeeld

Inderdaad, nogmaals weet ik niet wat je allemaal kan. Stel je zou blijven met North Yankton waar je nu begonnen bent kun je de setting nog verder uitbreiden met inderdaad peds, voertuigen, misschien wat gecensureerde nazi vlaggen en bijvoorbeeld een slagboom met bewaking om de setting af te maken. Met zoiets kan je al een heel modpack neerzetten mocht je daar natuurlijk behoefte aan hebben. smile3.gif

gecensureerde nazi vlaggen

Hoeft niet als het functioneel is (lees: nodig voor de setting en niet puur om te schokken)

Maar verder heb je gelijk. Ik denk dat je met een "beetje" werk een hele vette setting kan neer zetten. Nu je een wat kleiner gebied hebt gepakt, kan je het ook een stuk gedetailleerder maken.

(dus niet "a mile wide, but an inch deep") . Maar het ligt er natuurlijk helemaal aan wat je zelf wil puh2.gif Succes in ieder geval! thumbsup2.gif

Thanks voor de informatie, ben er nu wel achter gekomen dat een level maken bestwel pittig is.

Voornamelijk vanwege het feit dat R* gewoon prachtige models heeft en om dit te evenaren of in de buurt te komen is lastig.

Voorlopig nog veel werk voor de boeg, heb inmiddels wel voor elkaar om de LODS te maken, waardoor de gebouwen op afstand ook nog te zien zijn

Texture`s kloppen nu gelukkig ook , inclusief plaatsing en rotatie`s van objecten

aantal screens van de laatste versie`

Hierna heb ik weer alles verwijderd, om opnieuw te beginnen en te kijken of het mogelijk is dat we een hogere kwaliteit kunnen krijgen

GTA5_2017_01_17_02_44_06_17.jpg

GTA5_2017_01_17_02_43_47_90.jpg

GTA5_2017_01_17_02_42_00_54.jpg

GTA5_2017_01_17_05_54_26_71.jpg

GTA5_2017_01_21_03_24_34_49.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een prachtige screens EnergyCorse! De foto van bovenaf laat duidelijk een paar huizen zien die bij elkaar staan, maar de andere foto's laten dat beeld juist verdoezelen. Als je er echt op gaat letten merk je inderdaad wel een verschil in kwaliteit van de models, maar ik vind het er niet storend uit zien. Ik ben benieuwd hoe je het project gaat herstarten. Oh, en grappige foto van dat verkeersbord. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...