Jump to content

[PS4] Spelers met een iq hoger dan een aardappel


Waschischi2016

Recommended Posts

Hallo mede GTA fanaten,

Steeds maar weer (hoor dumpert app in achterhoofd) komen we tijdens de online sessies stumperts tegen die te kinderachtig zijn om er aandacht aan te geven. Elke woensdag avond, vanaf een uur of zes, speel ik met twee vrienden GTA, voornamelijk de missies om de andere twee heren te laten levelen. Aangezien ze ook geld nodig hebben, zoeken we een paar mensen om heists mee te spelen op de woensdagen. We zenden dit ook live uit op Youtube, in de categorie onderbroekenlol, maar wel met een doel. Zinloos elkaar afmaken doen we ook wel, maar dat hebben we vaak na een kwartiertje wel gezien. Wie doet er mee met de missies? PSN/Insta/Youtube/GTAForum/FB:Waschischi2016 is de naam. Voeg me toe als je interesse hebt om serieus mee te doen, maar zeker met een flauwe grappen invalshoek. Headset is wel verplicht, om te kunnen communiceren in de party.

Laters!

Edit: Misschien goed om te vermelden, een van mijn vrienden heeft skills vanuit (andere) shooters, de andere minder. We zoeken dus niet de crême de la crême, maar gewoon mensen die hun best kunnen doen. Ook als je level wat lager is, is dat geen probleem. Op moment van schrijven zijn de levels 30, 37 en 168. (Ja ik speel het al een tijdje ;) ). Ik ben in het bezit van alle CEO en motorclub opties, dus ook daarmee kunnen we geld en RP verdienen.

Bewerkt: door Waschischi2016
Link to comment
Delen op andere websites

Graag had ik mij aangemeld, maar ik heb immers weinig toegang tot een PS4. Wat ik je wellicht kan aanraden als er vooralsnog geen mensen reageren is de Crew The Criminal Legends. Dit is zowat een beetje dé PS4 crew hier op het forum. Geregeld meetings die ook nog georganiseerd verlopen. Daarnaast kent de crew ook veel leden, dus dat biedt je ook een netwerk om buiten crewactiviteiten om mee te gamen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Mijn PSN is RyanDanah.

Ik ben geregeld 's avonds online.

Platform PS4. En heb een headset.

Level 499.

En heb een MC en CEO.

Ik ben ook op zoek naar spelers om geregeld missies mee te doen.

Kan van alles zijn, waaronder dus ook MC en CEO.

Help je mij, dan help ik ook jou.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Op 8-6-2017 om 12:34, RyanDanah zei:

Mijn PSN is RyanDanah.

Ik ben geregeld 's avonds online.

Platform PS4. En heb een headset.

Level 499.

En heb een MC en CEO.

Ik ben ook op zoek naar spelers om geregeld missies mee te doen.

Kan van alles zijn, waaronder dus ook MC en CEO.

Help je mij, dan help ik ook jou.

Zullen wij vrienden worden op ps4 samen met 2 andere maten van mij?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...