Jump to content

De nieuwe voertuigen uit GTA zijn geen blijvers


Bassieboy35

Nieuwe voertuigen  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. De nieuwe voertuigen uit GTA zijn geen blijvers

    • Eens, omdat...
      4
    • Oneens, omdat...
      1
    • Anders, omdat...
      4


Recommended Posts

De laatste hebben we aardig wat voertuigen aan GTA Online zien worden bijgevoegd. Er zijn verschillende reacties, maar over het algemeen denk ik toch vaak negatieve. Een voorbeeld is de Progen Itali GTB. GTA V/GTA Online is dan ook de GTA met meeste voertuigen die de serie ooit heeft gekend. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de snelheidsduivels moesten we het altijd doen met een Banshee, Comet, Infernus etc. Allemaal namen die naar mijn idee toch wel enige reputatie hebben opgebouwd doordat ze in zoveel GTA's zijn teruggekeerd. Nu krijgen we dus compleet nieuwe voertuigen die voor het eerst een intrede maken. Ik vraag mij af of we deze in volgende GTA's ook nog terug gaan zien. Hoe denk jij daarover?

Link to comment
Delen op andere websites

Interessante topic, ik denk dat er wellicht voertuigen zullen overkomen vanuit Grand Theft Auto V naar andere GTA games. Ik moet wel zeggen dat er inderdaad vrij weinig nieuwe voertuigen zijn bijgekomen die echt een icoon status hebben gekregen in de Grand Theft Auto serie. Dus, ik ben er niet zeker van. Het zal waarschijnlijk ook aan de setting liggen van de game, misschien trekken ze een meerderheid van de voertuigen mee naar een andere GTA en worden ze blijvers en, misschien worden we verrast met nieuwe voertuigen die bij de setting past..

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker niet allemaal en vooral de wagens die met DLC zijn uitgekomen verwacht ik niet (direct) terug te zien in een volgend deel van GTA. Maar wagens die al sinds de basegame in het spel zitten zoals de Truffade Adder, Obey 9F, Grotti Carbonizzare zijn zeker wel blijvertjes verwacht ik. Ik verwacht ze vooral terug te keren om het feit dat R* nadrukkelijk merken heeft opgebouwd in de loop der tijd en ook klassieke wagens als de Comet, Banshee, Infernus allemaal voorzien zijn van een zogenaamde automerk waar ze onder vallen. Maar ook een aantal DLC wagens zoals de Pegassi Zentorno en Albany Virgo lijken me wel fan-favoriete wagens die wellicht terugkeren.

Maar goed, dat is allemaal speculatie natuurlijk. Wie weet speelt de volgende GTA zich wel af in de jaren '80 en is helemaal geen plaats voor zulke moderne wagens en keren alleen een of twee oldtimers terug. Die zeker niet verkeerd zijn smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een groot aantal voertuigen zal wel blijvers zijn en een groot aantal niet. Ondanks diens grote aantal voertuigen is V niet anders dan de andere GTA's. De beide Stories hebben bijvoorbeeld elk een resem unieke voertuigen die nooit meer in een andere game zijn teruggezien, IV en SA hadden een hoog aantal sedans die enkel in die games voorkwamen... Zelfs III met diens minuscule voertuigenlijst heeft er een hoop die we nooit meer hebben teruggezien.

Want voor elke naam die we zien terugkeren (Banshee... eigenlijk alleen de Banshee, alle andere snelle voertuigen hebben minstens één gemiste game) zijn er een hoop die dat niet doen (Stinger als goed voorbeeld). Zelf gok ik dat R* een beetje probeert verder te bouwen op wat men nu heeft, we zien het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige voertuigen zullen vast niet terugkeren, zoals dat bij de andere GTA's ook het geval is geweest. Waarschijnlijk zullen we veel Super Cars en voertuigen als de Armored Kuruma, Armored Baller, enz ook niet snel terugzien. Het spel kent op dit moment zoveel van dat soort voertuigen dat auto's gewoon op elkaar beginnen te lijken (zie bijvoorbeeld de Adder en de Nero). Ik zie liever voertuigen als de Rhapsody en Glendale die zijn toegevoegd in ''I'm Not a Hipster Update''. Dat soort voertuigen vind ik meer bij GTA passen. Ik zie liever een goede balans tussen de voertuigen. Van alles wat. Al vind ik wel dat Super Cars uniek en bijzonder moeten blijven. Je moet ze zelden tegenkomen zodat wanneer je er eentje ziet je echt dat ''wauw'' gevoel krijgt. Als je in de singleplayer van GTA IV bijvoorbeeld de Infernus zag rijden dan wist je dat je geluk had. puh2.gif

Maar zoals gezegd is zal het ook wel met de setting te maken hebben. Sowieso hadden ze met de updates wel wat meer consequent mogen zijn. Alles is een beetje een rommeltje omdat niks op elkaar aansluit (m.u.v. de laatste paar updates). Ik snap dat ze het gevarieerd willen houden en dat is iets goeds. Maar in de ene update voegen ze twee nieuwe voertuigen toe uit een bepaalde voertuig categorie (bijvoorbeeld Sedans). En later brengen ze een update uit rondom Super Cars en krijg je meteen 10 nieuwe voertuigen van dat soort.

Ik vind het ook nog wel jammer dat bepaalde klassieke GTA voertuigen van naam zijn veranderd. Zoals de Monster Truck die ze The Liberator hebben genoemd, de Stunt Plane die ze Mallard hebben genoemd, of de originele Dodo die ze Mammatus hebben genoemd en ze later een Dodo toevoegen terwijl de Skimmer een betere naam zou zijn geweest. Maar dat is misschien weer een andere discussie. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het ermee eens. Het heeft er denk ik mee te maken, dat de voertuigen gewoon te duur zijn en nauwelijks improved zijn. Dan zullen spelers snel afhaken om die auto's te kopen. Dat zijn geen goede zaken... Ik heb het trouwens over de Online auto's die toegevoegd zijn na de updates.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...