Jump to content

[Buitenlands voetbal] Overige competities


aron24

Recommended Posts

Nou, zag ik net dat er van veel competities nog geen topic voor dit seizoen is. En om nou, voor twee pagina's een heel nieuw topic aan te maken is ook zonde. Daarom alles in één.

Ik hoop dat Leipzig in Duitsland kan pakken, al zal dat knap lastig worden. Ook al wordt het waarschijnlijk toch weer Bayern.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    5

  • dextro99

    5

  • JasonStatham

    4

  • Phoenyxar

    4

Ik hoop dat Leipzig in Duitsland kan pakken, al zal dat knap lastig worden. Ook al wordt het waarschijnlijk toch weer Bayern.

Ze hebben een goede start gehad, wat op zich zeker al een applaus verdient, maar ik vrees dat ze het seizoen niet boven Bayern gaan eindigen, zo saai als het moge zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben eerder benieuwd op RB Leipzig aan kan haken. Voorheen waren er al promovendussen die meededen om de titel zoals Hoffenheim of Wolfsburg die steeds van top ploeg terug vallen naar middenmoot. De top bereiken is niet moeilijk, dat laten ze zien. Maar er blijven is veel lastiger. Timo Werner doet het heel erg goed en ben daarom benieuwd of ze zulke spelers kunnen behouden voor volgend seizoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Realistisch gezien is de kans natuurlijk klein dat ze er met de titel vandoor gaan, maar na Leicester City vorig jaar en Montpellier in 2012 schrijf ik nooit meer een club af :puh:

Geen competitie, maar toernooi, gaat er iemand Africa Cup volgen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de Africa Cup zeker volgen, helaas worden de wedstrijden hier niet uitgezonden (ik ga er eens achter zoeken op andere zenders), maar ik zal sowieso de uitslagen bekijken.

En de Puskas Award ging enkele dagen terug naar Mohd Faiz Subri met een vrij mooi trapje (speelt voor Penan AF in Maleise Divisie), oordeelt u zelf maar.

giphy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de Africa Cup zeker volgen, helaas worden de wedstrijden hier niet uitgezonden (ik ga er eens achter zoeken op andere zenders), maar ik zal sowieso de uitslagen bekijken.

En de Puskas Award ging enkele dagen terug naar Mohd Faiz Subri met een vrij mooi trapje (speelt voor Penan AF in Maleise Divisie), oordeelt u zelf maar.

giphy.gif

Of hard getraind daarop of puur geluk. Wel een geweldige goal trouwens!

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Zo afgaande op hoe het tot nog toe allemaal verloopt zou het me verbazen mocht Senegal de Africa Cup niet winnen, Ghana is een andere kanshebber, maar ze lijken er toch met kop en schouder bovenuit te steken. Dat is natuurlijk nooit een garantie voor een titel, maar ze lijken me favoriet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...