Jump to content

[Stelling] De Nintendo Switch zal populairder worden dan de Wii U


NickOwnage

Stelling Week 3  

9 leden hebben gestemd

  1. 1. De Nintendo Switch zal populairder worden dan de Wii U

    • Absoluut! De Switch wordt populairder!
      5
    • Nee, zeker niet! De Switch overklast de Wii U niet
      1
    • Ik weet het niet.
      2
    • Anders namelijk (reactie)
      1


Recommended Posts

Er zijn veel geruchten rondom de Nintendo Switch en afgelopen zijn er een aantal aankondigingen en bekendmakingen gedaan. Nintendo had in februari 2016 een verkoopaantal van 12,6 miljoen verkochte Wii U's. Dat aantal is bijna 10x! minder dan zijn voorganger de Wii met 101 miljoen verkochte consoles. De best verkochte game voor de Wii was Wii Sports. Bijna 8/10 Wii-consolebezitters was in het bezit van Wii Sports.

Wat vind jij? Zal de Nintendo Switch populairder worden dan de Wii U?

Wil jij alle stellingen nog eens rustig nalezen kijk dan hier

Of heb jij misschien zelf een leuke stelling laat het mij weten via een PB

Happy Gaming!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het nog zonet niet. Het concept is wel leuk, een console die je ook als handheld kunt gebruiken, maar ik heb het gevoel dat Nintendo het nèt iets verkeerd heeft uitgewerkt (omdat ze mee willen doen met de grote consoles) en dat hele ding harder gaat floppen dan de WiiU.

Zoals Big Boss al zegt gaat de betaalde online service al wat mensen wegjagen, vooral omdat Nintendo gewoon geen ervaring heeft met online games. Enige online games die ik zo zou weten die op de Wii zijn uitgekomen zijn de COD's, en dat is dus al ramp na ramp (ligt dan wel aan COD).

Dit, gepaard met de slechte lineup kwa games en de hoge prijzen voor een controller (waar je der gewoon 2 van moet hebben voor lekkere coöp :puh:) suggereert al dat het niet een topper zal worden zoals andere Nintendo consoles waren.

Nee, Nintendo's tijdperk kwa consoles is verleden tijd.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het nog zonet niet. Het concept is wel leuk, een console die je ook als handheld kunt gebruiken, maar ik heb het gevoel dat Nintendo het nèt iets verkeerd heeft uitgewerkt (omdat ze mee willen doen met de grote consoles) en dat hele ding harder gaat floppen dan de WiiU.

Zoals Big Boss al zegt gaat de betaalde online service al wat mensen wegjagen, vooral omdat Nintendo gewoon geen ervaring heeft met online games. Enige online games die ik zo zou weten die op de Wii zijn uitgekomen zijn de COD's, en dat is dus al ramp na ramp (ligt dan wel aan COD).

Dit, gepaard met de slechte lineup kwa games en de hoge prijzen voor een controller (waar je der gewoon 2 van moet hebben voor lekkere coöp puh2.gif) suggereert al dat het niet een topper zal worden zoals andere Nintendo consoles waren.

Nee, Nintendo's tijdperk kwa consoles is verleden tijd.

Dat hele betalen voor online, dat gaat wel floppen denk ik. Puur omdat er te weinig games voor zijn. Ik denk wel dat de Switch beter gaat worden dan de WiiU. 10,6 miljoen moet toch wel te behalen zijn. Niemand was hyped over de U, maar ik zie echt veel meer populariteit voorbij komen op verschillende fora en nieuwsberichten dan ik bij de Wii U gezien heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij wordt zeker populairder dan de Wii U, maar dat is neit zo moeilijk. Ook geen geweldige stelling :puh: Hij wordt niet populair in verhouding tot PS4 en XOne

Erg teleurgesteld. Duurder dan een PS4 op dit moment, slechts 32 GB geheugen, betaalde online service (Nintendo heeft haast geen ervaring met online), hele matige launchtitles (behalve BOTW), belachelijke controller prijzen, geen ingebouwde ethernet-port en bij de online subscriptions krijg je elke maand slechts een (S)NES game die je na die maand weer kwijt bent. Echt hele slechte keuzes en ja, het idee is leuk, maar ik snap niet hoe mensen hier enthousiast van worden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...