Jump to content

[Xbox One] Spelers gezocht


JariP

Recommended Posts

Zoals je kan zien aan de titel, ben ik op zoek naar nederlandse spelers voor de xbox one.

Ben sindskort begonnen met GTA V op de xbox one, maar de afgelopen jaren veel gespeeld op de PC. Nu ben ik overgestapt naar de console vanwege alle hackers en modders op de PC.

Nu ben ik op zoek naar spelers die heists, ceo missions enzovoort willen doen, met als doel gewoon plezier te hebben met ze alle. Een mic zou handig zijn om te communiceren, wat makkelijker ook met missies en heists.

Drop ff jou gamertag of voeg mijne toe: JariPriem

Hopelijk tot snel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Jari! Hier op GTAForum hebben we een Xbox One crew genaamd: Death Incorporated. Ze zijn heel actief op GTA V en andere games.

Hier kun je de crew vinden op het forum en kun je jezelf voorstellen om zo in contact te komen met ze! Happy Gaming! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
Op 20-1-2017 om 10:58, JariP zei:

Zoals je kan zien aan de titel, ben ik op zoek naar nederlandse spelers voor de xbox one.

Ben sindskort begonnen met GTA V op de xbox one, maar de afgelopen jaren veel gespeeld op de PC. Nu ben ik overgestapt naar de console vanwege alle hackers en modders op de PC.

Nu ben ik op zoek naar spelers die heists, ceo missions enzovoort willen doen, met als doel gewoon plezier te hebben met ze alle. Een mic zou handig zijn om te communiceren, wat makkelijker ook met missies en heists.

Drop ff jou gamertag of voeg mijne toe: JariPriem

Hopelijk tot snel :)

Ik wil wel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...